L'Oréal - Super Liner blackbuster

Určitě si vzpomenete, odkud tuhle fixu na linky mám. Ano, je to z posledního LB. Jsem moc ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet. I když to není zas takové terno, jak jsem si myslela. Ale vše po pořádku.

Fixa je dost tlustá, manipulace s ní není úplně jednoduchá. Sice se pěkně drží a z ruky vám jen tak nevypadne, ale co se týče kreslení linky, špatně se s ní dostávám až k řasám. Linka se mi s ní dělá celkem těžko. Když jakoby jedu od vnitřního koutku k vnějšímu, tak je kostrbatá. Jednolité linky docílím až po několikátém tahu. Navíc je těžké s ní udělat linku tak akorát. Jakmile fixu více položíte, začne dělat šíleně tlustou linku a kostrbatět. Ale ocásek se s ní kreslí docela jednoduše.

Barva není černá, jak bych podle názvu čekala. Je to spíše hodně tmavě šedá. Černé dosáhnu až po několikáté vrstvě, ale stále to není taková černá, jaké docílím např. s gelovými linkami. Na ruce po druhé vrstvě vypadá o dost lépe, než na oku po několika vrstvách. Škoda.

Odolnost je ale celkem dobrá. I ocásek drží celkem fajn. Dokonce prošel dešťovým testem :D Jak byly před pár dny ty slejváky, tak jsem neměla deštník a cca 1,5h jsem chodila po venku v lijáku. Linky držely! I když nejsou voděodolné, drží mi dobře. Proti tomu asi nemám výhrady. 

Každopádně linky už si asi znovu nekoupím a to díky jejich obtížné manipulaci a šedavé barvě. Doporučila bych ji spíše linkovacím pokročilým :)) 



1 vrstva

2 vrstvy

na očích několik vrstev a stále není černá :(

Zkoušeli jste? Vyzkoušíte? Podle mě existují lepší, které seženete také v našich drogeriích. 

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥



10 komentářů:

  1. Mě tyhle linky hrozně zklamaly. Čekala bych od téhle značky něco lepšího a v drogerce to taky není nejlevnější. Jak říkáš, manipulace je hrozná, ať se snažím jak chci, prostě tu dokonalou linku nevytvořím a především mi vadí ta vybledlá barva. Ze začátku je ještě docela tmavá, ale po každé hodině bledne víc a víc a to se mi teda moc nelíbí :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s fixou spokojená, taky chystám recenzi. Líčí se s ní super.

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten box taky měla, ale linky jsem ještě nezkoušela, protože jsem na ně celkem nešikovná, tak mě to k tomu moc netáhne :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem dělala recenzi :)

    http://veronika-angelina-coufalova.blogspot.cz/2013/08/loreal-paris-super-liner-blackbuster.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám veľmi rada fixky :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám stejný názor jako Beily. Hodně mě fixa zklamala, kdyby to byla opravdová černo-černá, vezmu ji na milost, ale nelíbí se mi ani ten široký hrot, obtížná manipulace je s ní, hrůza. Nejspíš poletí do koše no. :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Linky mám, ale zkoušela jsem je zatím jen párkrát a musím s tebou ve všem co jsi napsala naprosto souhlasit

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. mám je taky, ale zatím jsem je nezkoušela.. ale už na ruce se mi zdály, že úplně černočerné nebudou.. škoda.

    OdpovědětVymazat
  9. postav hrotem dolů a hned budou černočerný :)

    OdpovědětVymazat
  10. taky chystám recenzi. Mě fixa taky vůbec neohromila, na rozdíl od tebe mám spíš problém s výdrží, v lehce upoceném dni mi nevydrží až do večera. Za mě palec dolů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥