FREE HUGS! (You have to read this! :))

Vy, co sledujete můj Instagram tak víte, co jsem měla včera za lubem... Ale nepředbíhejme :D 

To si takhle jdete posedět s kamarádkou na pivo - na první a na poslední. Cestou na tramvaj vidíte na plotě ceduli, kde je napsáno FREE HUGS. V tom momentě se vám v hlavě začíná rodit šílená myšlenka, že byste to taky chtěli zkusit. Vyslovíte to nahlas a kamarádka souhlasí! A je to :D 

Druhý den jsme si sehnaly kartóny a nakreslily si cedule se stejným nápisem, tedy FREE HUGS! Strašně jsme se těšily na reakce okolí. Pro náš plán jsme si vybraly to nejpříhodnější místo - ulici Na Příkopech a Václavské náměstí. Tam jsme dorazily mírně po desáté večer. Prvotní stud opadl s prvním obejmutím. Bylo to něco nepopsatelného. Jen si to představte! Jdete a cizí lidi si k vám přijdou pro objetí. Super :)) Nejvíc mě asi těšilo, když k nám přišly holky a starší paní :) Ale musím přiznat, že mužské populace se dostavilo mnohem více :D 

Každopádně spousta lidí se zajímala, proč to děláme. Vždy jsme vysvětlovaly, že to děláme pro srandu a že rozdáváme radost, smích a štěstí :D Ten večer jsme si perfektně procvičily angličtinu :D Skoro nikdo nám nevěřil, že jsme češky. Jednou jsem to dokonce musela dokázat tím, že jsem začala mluvit česky :D Prý tohle Češky obvykle nedělají, že jsou na to moc "suché". Pojďme jim dokázat, že to není pravda!

Nakonec jsme to ukončily v baru, kde jsme si dali Cosmopolitan a povídaly si s Indama o jejich kultuře. Ten večer byl vážně obohacující :D 

Ten den jsme objaly minimálně 100 lidí. Fotek máme 50, ale na blog přidám pro ilustraci jen některé. A co vy, zkoušeli jste udělat něco takhle bláznivého? Nebo jste přímo nabízeli free hugs? Co si o takové akci myslíte? Povězte mi to do komentářů :)) My hodláme akci zopakovat před Vánoci. Je krásné vidět, jak někomu vykouzlíte úsměv na tváři a jak vřele vás objímá. Je to prostě super!!! :D 















                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


39 komentářů:

  1. Vy jste tak mile strelene holky! :o) taky bych si prisla pro hug :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Prijd si pred Vánoci :)))

      Vymazat
  2. Teda, to jste měli perfektní nápad! Určitě to bylo hrozně moc zajímavé sledovat reakce lidí :) Fakt obdivuju, že jste měli odvahu, několikrát jsem sledovala videa "free hugs" a fakt mě to oslovilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, moc nás to potěšilo, jak byli lidé vstřícní a ochotní udělat něco pro srandu :) Ty videa jsou perfektní!

      Vymazat
  3. milé :) obdivujem vás,že ste mali na to odvahu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Měly jsme trému, ale rychle to přešlo :)

      Vymazat
  4. Tento "trend" není žádná novinka a češky "suché" nejsou, já to vídám běžně v Praze ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikde nenapsala, že je to novinka :) Já ještě nikoho takhle nepotkala. ale viděla jsem videa z Prahy na YT.

      Vymazat
  5. Tak já jsem asi ta sucharka, odvážila bych se jen tak po třech panácích vodky :D. A mě by zajímalo..přišli si pro obejmutí i nějací češi :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě by sis to pak taky užívala :)) A Češi chodili taky :D Bylo vtipné když jsme spolu mluvili anglicky a pak přišli na to, že jsme vlastně všichni Češi :D

      Vymazat
  6. podľa mňa super nápad :))
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš to je super! Taky bych to chtěla zkusit, ale asi bych se nejdřív dost styděla :D Obejmout 100 lidí je ale vážně moc :O To jste objímaly celý den :D? Vážně vás za to obdivuju.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak by to z tebe spadlo :) Já myslim, že to bylo i víc než 100 :D Ne ne stačily nám k tomu dvě hodiny :) A děkujeme :))

      Vymazat
  8. Mazec :D já jsem na tohle přesně ten suchar, kterej by to neudělal :D Ale jako podívám se na fotky ráda, ať si každej dělá co se mu líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že tohle není zrovna šálek kávy pro každého :D Ale nám se to líbilo moc :)))

      Vymazat
  9. přesně tohle mám v plánu už asi dva roky! :D no nic, ještě jsem se k tomu nedostala xD...možná proto, že jsem přesně ten suchar, jak ty říkáš, ale spíše to bude tím, že bydlím v největším prdelákově na světě, kde skoro nikdo nežije a netoužím tu ty lidi objímat, takže až budu schopná někoho objímat, tak jedině v nějakém velkém městě...:D :) myslím si, že je to úplně kouzelné a já osobně, kdybych někoho s touhle cedulí potkala, hned bych si pro objetí přišla :-)
    Takže vám jen tleskám!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně na maloměste bych to také neudělala. Třeba v mém rodném městě :D Ale Praha je pro takovou akci jako dělaná. Snad se někdy odhodláš a uskutečníš to. Mimochodem já jsem neřekla, že je někdo suchar :D Ale jeden kluk to při našem dobrodružství prohlásil :) A pokud bych takhle někoho potkala já, taky bych se nechala obejmout :D Děkujeme :))

      Vymazat
  10. skvělé ♥ úžasný nápad! :)) kdyby víc lidí přemýšlelo jako vy, hned by byl svět alespoň o něco veselejší :)

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)) To je pravda. Už teď vymýšlíme další blázniviny :D

      Vymazat
  11. skvelý nápad :) snáď sa aj aj na to niekedy odhodlám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Určitě do toho jdi :))

      Vymazat
  12. já bych se strašně bála, že mě bude u objímání osahávat nějaký úchyl :/ nevím proč, ale hned mě to napadlo, když jsem viděla 1. fotku, kde jsi fakt kočka mimochodem, ale už vidím nějakého hnusáka, jak Ti leze do výstřihu :D asi jsem moc negativistická v tomto směru a vidím nejdříve ty horší scénáře ... každopádně obdiv za odvahu! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni byli v pohodě, akorát jeden měl trošku nenechavou ruku :D Ale jinak vážně v pořádku :) A děkuji ti za kompliment :))

      Vymazat
  13. To je skvělý! Klidně bych podnikla něco podobného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju si tohle zažít. Budu na ten den hodně dlouho vzpomínat :))

      Vymazat
  14. tohle jednou napadlo mé spolužáky na vysoké, obcházeli třídy a ptali se jestli někdo nechce obejmout a pak stáli před školou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý :D Aspoň se se spolužákama seznámili :D

      Vymazat
  15. To je pěkné... :) Kdybych nenesnášela sahat na cizí lidi, tak si to klidně zkusím... :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé to je krásný! :D Vážně mazec..! Já jsem na tohle moc stydlivá, ale vypadá to úžasně! I z těch fotek je vidět ta skvělá atmosféra! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šly jsme do toho na plno :D Děkujeme :) Opravdu byla. Pro mě nezapomenutelná :)

      Vymazat
  17. Klobouk dolů :D Já bych na to asi neměla :) Jinak je to ale super a kdo se nestydí, šla bych do toho hned! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,

    no..vždycky jsem to chtěla zkusit, hrozně se mi tenhle nápad líbí. Jen nevím, co bych dělala, kdyby si přišel pro objetí nějaký bezdomovec :D Kažodpádně ani nemám kde to zkusit, bydlím na vesnici a tady kdybych to zkoušela, tal by se mi asi každý vysmál a nemělo by to význam,ale v Praze? to je jiná. Jen by to chtělo abych tam byla třeba na dva dny..jeden den blbnout, druhý den objímat a blbnout..ale nikoho tam neznám. Napadlo mě, nechceš do toho jít ještě jednou a semnou? :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tohle jsme jednou potkali v Brně, nikdy předtím jsem o tom neslyšela. Tak jsme se chvilku z dálky dívali na ty cedule a přemýšleli, co je to za akci. Jestli nějaká reklama, recese nebo co... Vážně jsme netušili, co to má být. A pak jsme se k nim prostě bezmyšlenkovitě rozběhli a nechali se obejmout. Tím jsem chtěla říct, že je to zajmavá akce i z té druhé strany.

    OdpovědětVymazat
  20. Supr holky! : Ja chci taky hug od Anetkyy! :D:)

    OdpovědětVymazat
  21. Obdivuju vás. Nikdy bych to nedokázala, na to mám až příliš ráda svou komforntní intimní zónu. Mně i vadí, když vedle mě ve výtahu stojí někdo cizí až moc blízko, přeplněná metra atd. Prostě si nerada cizí lidi pouštím k tělu. Ne, to bych fakt nezvládla. Proto před váma smekám! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥