Caution - Angry blogger!!!

Právě jsem objevila jednu velmi znepokojující a nemilou věc... Už podruhé v mé blogové éře mi někdo krade blog! Na adresu jsem narazila opravdu náhodou... Mrkněte se na to:

Nechápu, proč má někdo tohle zapotřebí a co to vůbec je za stránky! Ale jsem šíleně dopálená a už jsem psala do kontaktního formuláře, ať to okamžitě smazají! Co na to říkáte? Teď se mi dostat pod ruku, tak nevím...




UPDATE:
Stránka byla přes noc smazána! Díky bohu za rychlou správní podporu těchto stránek. Doufám, že už nic podobného neexistuje a já můžu v klidu blogovat dál, aniž by někdo ničil a kopíroval mou práci :)) 

23 komentářů:

  1. No věru pěkná práce..:/ ubohé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Moc dobrá.
      Jinak už před nějakou dobou jsem ti psala č. toho laku, který se ti libil. Všimla sis? :))

      Vymazat
    2. jééééé, ty jsi zlatá! hned jdu mrknout, byla jsem teď nějakou dobu mimo internet :))) Děkuji a zítra ho půjdu shánět, je opravdu boží! :)

      Vymazat
    3. A jinak Anetko, já ti teda napíšu, že blog je suprovej! :)) mám tohle virtuální místečko moc ráda a nestihla jsem si zatím všimnout toho úkazu "pipinoidní" slečna, ale tak třeba vrána k vráně sedá :D v tom případě budu hrdou "pipinoidní" nositelkou :D

      Vymazat
    4. Vůbec nemáš zač. Maličkost :)))
      Jsi hrozně moc milá! Úplně mě to dojalo takhle po ránu :)) Tak jo, takhle to budu brát :D Tak i se mnou už tu máme spolek 590 pipinek! :D Děkuju za podporu :-*

      Vymazat
  2. Já nevím, čeho tím chtějí tihle ubožáci docílit. Schovávat se furt za někoho..to by mě vážně bavilo, krást někomu články, fotky a dělat že jsem někdo úplně jiný. Nikdy mě tohle nepřestane překvapovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to byla jako tenkrát česká doména, tak možná... Ale tohle? To mi rozum nebere :)

      Vymazat
  3. Tak to nechápu teda, k čemu to jako dotyčnému je? :D :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já ne. Ale chci od nich vysvetleni!

      Vymazat
  4. To by mě taky zajímalo. Kdyby to aspoň stálo za to, ale tohle je podprůměrný, nezajímavý blog. (Tak proč jsem tady? U Plum někdo psal, že je dlečna z tohoto blogu slaboduchá, tak to omrkávám. Slaboduchá asi ne, ale pipinoidně působí. Možná proto kradou. Říkaj si, blbka na první pohled, tak to ukradnu. Jen názor, souhlasit nikdo nemusí, že jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš... Charakterizuj slovo "pipinoidní"...

      Vymazat
  5. Anet, asi je to proto, že tvůj blog je nejbožejší ze všech. :)* Ale taky nedokážu pochopit co si tím dokazují -_-
    Přeju aby se to už nestalo, protože věřím, že to není příjemný pocit ;)
    Ahoj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju za vykouzlení úsměvu :)) Ale zas tak si nevěřím :D
      Jsou to pitomci, ale díky bohu správní podpora těchto stránek pracuje rychle a stránka je po mém upozornění již smazána! Příjemné to vážně není. Žádné blogerce bych to nepřála. :))

      Vymazat
  6. Ahoj. Tomu aby někdo kradl tvé fotky jde zabránit. Návod najdeš tady : http://silvidesign.blogspot.cz/2012/10/blogger-monday-nenechte-se-okradat.html

    Je to jednoduché a příště tě už nikdo neokrade. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adelaide. Tenhle způsob znám. Ale vadí mi jedna věc. Člověk si nemůže odkaz otevřít pomocí myši do nového okna. Já sama to na blozích nemám ráda. Občas si chci něco vyhledat a tak si zkopíruji název produktu. Jenže když máš tenhle kód, tak to nejde a to je škoda. Kdyby se tohle dalo nějak obejít, tak by to bylo super. Bohužel to zahrnuje i odkazy a tak.

      Vymazat
    2. Aha, tak o tom nic nevím. Díky za info.

      Vymazat
    3. to je nesmysl, ničemu to nebrání
      když si tam tohle nastavíš, tak po prvním pravokliku skočí varování, po druhým pravokliku skočí další varování, ale už tam je na zaškrnutí políčko "zabránit stráce vytvářet další dialogy" či tak něco podobnýho - to si zašktneš - a při třetím pravokliku už nic neskáče, můžeš vesele kopírovat
      (takhle to alespoň funguje ve Firefoxu)

      takže celý tohle nastavení je jen k pruzení čtenářů, který chtěj kopírovat názvy nebo si otvíraj v dalším panelu skrz menu

      Vymazat
  7. Ty ku.vy zlodejske by clovek fakt nakopal.. grr..
    a hele Anet, jestli pipinoidni znamena byt hezka, mila holka se zajmem o veci typu hadry, kosmetika atd..a jeste k tomu mit krasnou blond hrivu, tak se k tomu hrde hlasim!! :o) stejne jako se pred casem u Moory spousta bab hrde hlasila k tomu, ze jsme povrchni pizdy :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo! Chtěla bych vědět, co to bylo za člověka a co ho k tomu vedlo... Ale to už se nedozvím :D
      Enko jsi hrozně milá! Moc ti děkuji za krásný optimistický komentář :))) Jsem ráda, že mám tak super čtenářku, jako jsi ty a ostatní tedy pipinoidní holky... :D:D

      Vymazat
  8. Tak toto vždy naštve, dúfam, že sa to už nebude opakovať, pevné nervy! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, stalo se mi něco podobného jedna holka ukradla můj nápad o tenisovém blogu a založila jsi ho také. Naštěstí se ji moc nedařilo. Ale jednou si tak projíždím nejmenovaný portál a tam článek s fotkami z mého článku. Ale jedno je jisté tvůj blog je nenahraditelný,jelikož ty ho máš nejlepší. :)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Aspoň že už je smazána. Mi se to sice nestalo, ale už jsem to na některých blozích četla, že se něco takového stalo..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥