Video - Rainbow Tag

Tak mám pro vás slíbené videoooo :) Inspirovala jsem se u kolegyň a natočila také Rainbow Tag. Jen tedy je šíleně dlouhé, tak jsem ho nenahrávala v HD. Tak su přepněte aspoň na 480p. Přeci jen vše uvidíte o trochu lépe :))



+ fotky tužek a rtěnek avizovaných ve videu :) (pardon za poškrábané ruce, za to může kamarádovo koťátko :))
 
Stila + Flormar

 
 Dermacol Lip Seduction 04 + MUFE 42

Jak se vám Tag líbil? Používáte z něho také nějaké výrobky?
                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Jéé doufám, že bude do budoucna víc videí :). Neplánuješ třeba videa o spotřebovaných produktech?
    Nemůžu si pomoct, ale jak máš na konci tu fotku, tak mi tam tvoje vlasy připomínají Labradooru :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nedavno vyhodila spoustu spotrebovanych veci. Takze momentalne nemam o cem :D
      Jinak děkuju, to je pro mě velký kompliment :)))

      Vymazat
  2. Vidím, že necháváš dorůst patku. To je dobře, bez ní sluší víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ale je s tím práce. Každý den uvažuji čím dál tím víc o tom, že si to nechám zase fiknout :) Ale nejsem ještě rozhodnutá.

      Vymazat
  3. Mě rocket volum nevyhovuje kvůli té konzistenci, je na mě hrozně mokrá. Mám radši sušší řasenky, takže teď mi to dává práci jí dodělat a pak se vrátím ke své milované One by one. Linky od essence mám taky hrozně ráda, ale už je mám strašně dlouho a už nejsou tak krémové jak na začátku. Chci vyzkoušet ty nové od Loreal, každý je chválí, tak jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥