Video - No mirror makeup challenge



Abych si vás trošku rozmazlila, tak jsem natočila další video. Už dlouho jsem chtěla natočit líčení bez zrcadla. Konečně jsem k tomu našla čas a chuť. Takže jsem vybrala výrazný vampy makeup inspirovaný zpěvačkou Keshou:



No a abyste zjistili, jak jsem dopadla já, musíte se mrknout na video :))




                                                                                                                              Vaše Aneta ♥

13 komentářů:

  1. Myslím, že se ti to moc povedlo !! ;) A můžu mít dotaz ? Jak si nastavila miniaturu ikonky do videí, která se ti tam objevuje při přehrávání videa ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :) Ikonku jsem si mohla do videa dát po tom, co jsme se stala partnerem YouTube. Pak mi ta možnost vyskočila v nastavení :)

      Vymazat
  2. tyjo respekt! tohle bych nedala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud to nezkusíš, tak se to nedozvíš :D

      Vymazat
  3. Tvoje videa nemají chybu, máš strašně příjemný hlas :) a před líčením klobouk dolů, já bych bez zrcátka nedala ani ránu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju ti :))) To ani já ne. Dokonce je nosim i v kabelce :D

      Vymazat
  4. Ty seš borka, takové líčení bych nedala ani se zrcadlem :D Já si oči skoro nelíčím, jsem na to levá, ale u tebe teda super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý video! Jsi šikovná. Vrhla ses do toho pěkně po hlavě... Hlavně s tou tužkou jsem ti držela palce!:D Líbí se mi, jak jsi to pojala. Takže klidně další video:))

    OdpovědětVymazat
  6. Super výsledek. Až na to obočí vážně úžasný. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že super. Trošku jsem se zasmála u té tužky, ale klobouk dolů já bych si sotva namalovala oči. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥