Video - Makeup na posezení s přáteli

Včera jsem byla s kamarádem v Riegráčích na pivě a hádejte, co se mi stalo? Na WC mě oslovila slečna s tím, jestli náhodou netočím videa na YouTube! :D Byla jsem hrozně překvapená a v rozpacích, ale šíleně mě to potěšilo a celou dobu jsem se pak usmívala, jak měsíček na hnoji, protože říkala, že mě odebírá a videa se jí líbí! :D Tímto děkuji slečně, že mě oslovila a zdravím ji :))

No a než jsem vyrazila, potřebovala jsem samozřejmě trošku nahodit fasádu :) Tak jsem spojila příjemné s příjemným a natočila vám nové videjko. Nic dramatického jsem nechtěla, šla jsem přeci jen na pivo. Ale zas jsem nechtěla být úplně fádní. Takže místo jen obvyklé linky gelovkami, jsem si udělala i nenápadné žluto šedé stíny a linku jsem zvolila tentokrát nakreslenou ze stínů Inglot. 

Video je šíleně přesvětlené. Zapomněla jsem si nastavit jas. Ale tak snad se vám bude i tak líbit :)) Jo a nezapomeňte si nastavit ozubeným kolečkem "HD", jinak toho už vůbec moc neuvidíte :-//





Více fotek naleznete ve videu. 

Seznam použitých produktů:

Dermacol cover makeup
Max factor - CC Cream
Dermacol pudr (2)
Alverde Brow gel
Too Faced - Eye insurance
NYX - The Caribbean Collection - 01 I dream of st. Thomas
Inglot eye shadow (místo linky) - 65
Too Faced - LashGasm
E.l.f. - Duo tvářenka a bronzer (použit jen bronzer)
Dermacol tvářenka (3)
Benefit - High beam
Maybelline - Color whisper 220 Lust for blush

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥



18 komentářů:

  1. pekny na kazdodenne nosenie:)

    Poslednych 5 dni SUMMER giveaway. Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Vidis, stava sa z teba celebritka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilý ouška:D jinak pěkný líčení, mám ráda tyhle ne moc přehnaný:))

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, super líčení.. Celou dobu, co sleduju tvůj blog obdivuju tvoje oči. Opravdu v těch se chlapi musí topit! Já jsem baba a topim se v nich taky, krásné! :) ještě jsem se chtěla zeptat, jaký máš lak na nehtech? Moc hezká barvička :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím tam jen občas plavou. Bohužel v nich ještě žádný neutonul :-// :DDěkuji za krásný kompliment :)) Jinak lak je od Maybelline Colorama, ale odstín teď přesně nevím. Nejsem v Praze. Ale dám ti vědět za pár dnů :))

      Vymazat
    2. Určitě se nějáký topí, ale jen se nestihl nadechnout, aby se vyjádřil! :)) Dobře, budu hlídat a šetřit penízky, ten musím mít! :))

      Vymazat
    3. Snad se sem ještě mrkneš! Napsala bych e-mail, ale nevidím ho :) Je to tedy Maybelline colorama č. 83 :))
      Jinak doufám, že už to tedy brzy udělá :D Nezlobila bych se :))

      Vymazat
  5. Závidím ti tvoje oči a to že si umíš udělat tak krásnou linku :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se vás ji co nejdrive naucit video tutorialem :))))

      Vymazat
  6. Máš krásný oči Anet :)a moc Ti sluší tenhle makeup-look :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný jemný a k tobě uplně perfektně sednoucí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Děkuji :)

      Vymazat
    2. Hrozně se mi libilo jak sis udělala linky, mohu se zeptat odkud máš ten štěteček?:)))

      Vymazat
    3. Děkuju :) Štěteček je od Essence - Rossmann

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥