Video ke kanálu xPlanetax

Dneska jsem se vážně nudila... A tak mě napadlo, že bych mohla vytvořit jakousi upoutávku ke svému kanálu na YT. Nejdřív jsem si nafotila fotky. Se samospouští to šlo samo :D Trošku upravila, našla pěknou písničku a dala to dohromady. Výsledek se mi celkem líbí. Co myslíte vy?




No a když jsem to měla hotový, tak jsem si řekla, že rovnou udělám i uvítací a úvodní video. Chtěla jsem sestříhat všechna má videa co mám a dát to do nějakého konceptu. Ale zapomněla jsem na to, že jsem nedávno čistila PC a všechna videa jsem odstranila :D Takže mi zbylo jen asi 5 videí, ze kterých jsem to nakonec jakž takž složila. Ale je to takové nic moc. Až jich budu mít víc, tak to předělám, aby to vypadalo více k světu :)) Každopádně výsledek si prohlédněte zde :



No a to je pro dnešek všechno a zítra vám snad natočím nějaké plnohodnotnější video :)) Co to asi bude? Nechte se překvapit :)

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. Tak to se těším na plnohodnotnější video. :)
    A tohle se mi náhodou též líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když už jsi škodu dokončila a práci stejně zatím nemáš tak by si mohla začít natáček konečně více videí když máš teď dost volného času :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš to pěkný, Anet :)seš šikovná!

    OdpovědětVymazat
  4. Super video :) Moc se mi tyhle úvodníky líbí. Vždycky víš, co máš od daného channelu očekávat ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné video :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Holky všem vám moc děkuju :))) Jsem ráda, že i přes to všechno se vám minividejko líbí :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jak to děláš, že jsi tak úžasná? :) Pořád musím obdivovat tvé vlasy. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥