Střípky z mého stolu

Dneska jsem si prohlížela fotky, které pro vás průběžně fotím a všimla jsem si, že mám nafoceno dost jídla :D Tak jsem se rozhodla sestavit článek z toho, co se v poslední době objevilo na mém stole. Navíc chci zase začít s hubnutím. Víte, že jsem zde zavedla "hubnoucí pondělky". Ale díky státnicím a problémům v mém soukromém životě jsem se na to pak vykašlala. A díky tomu, že jsem do teď nedělala skoro nic jiného než jedla a seděla, mám váhu ještě větší, než byla má počáteční. Holt stres, tučná a sladká strava a sezení na zadku udělají své. Takže teď s tím chci opět zatočit. Takhle to dál nejde :-/ A víte, že když se chce, tak to jde.

Ale teď už pár útržků z toho slibovaného stolu :)) Třeba se něčím inspirujete.

Jablečný koláč! Jen vajíčka, mléko, trošku mouky, jablka a trochu třtinového cukru. Mňamka!

Losos s koprem, citronem a šťouchačky

Meruňky a jablko

Moje oblíbené jídlo! Zastřené vejce, rajčátka a chleba s koprem a solí :-P

Rajčátka, balkán a olivový olej

Vícezrnná bagetka, salát s balsamicem a kořením + plátky šunky z vepřové pečeně (Lidl - doporučuju!)

Domácí zeleninový vývar. Pořádně dlouho vařený :)

Jahůdky ze zahrádky od babičky

Celozrnný chléb se sýrem a šopákem

Jogurt, jablka a třtinový cukr

Sushi ze Sushitime! Milujuuuu!

Bramborový salát s ředkvičkami, vejci, hořticí, octem a pepřem. Nevypadá, ale je vynikající!

Koprový knackebrot se sýrem a ředkvičkami

Variace s hráškem

Opět sushi ze Sushitime! ♥♥♥♥

Zelenina na másle opět s koprovým knackebrotem (Ikea)

Večerní sváča. Jablko + tvrdý sýr

Miluji brambory ve sluopce s oliv. olejem, solí a libečkem! Jinak je ani moc nejím. Jen na tenhle způsob. A rybí prsty poznáte :D 

Řecký jogurt, med, borůvky a mandličky. Dobrota!

Jak se vám mé pokrmy líbí? Inspirovali jste se? Máte je také rádi? :) A užívejte si sluníčka :))



                                                                                                                                   Vaše Aneta ♥

22 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se zrovna tobě líbí :) Vím, že se o tohle téma taky zajímáš :)))

      Vymazat
  2. Jsem normálně dostala chuť na rybí prsty :D Taky jsem milovnice sushi <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je neměla strašně dlouho! A tak jsem koupila rovnou velké balení :D Samozřejmě s velkým procentem masa. A sushi... neni co řešit. Na to nemá asi žádný jiný jídlo na světě :))

      Vymazat
  3. To jsou náhodou luxusní jídla. :) Mimochodem, Ty máš asi opravdu ráda kopr, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Miluju kopr! Jak jsi to poznala? :D jim ho i samotný :-X :D

      Vymazat
  4. Luxusní fotky :-) Hlavně ovoce a zelenina, mňam :-) Můžu se zeptat, jak chutná ten třtinový cukr?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si koupila extra hnědý a ten chutná jako karamel! Nejradši bych ho jedla po lžičkách :))

      Vymazat
  5. Teda udělala jsi mi strašný chutě, hlavně bych si dala sushi. A libeček mám taky hrozně ráda, nejvíc ve šťouchaných bramborách nebo ve vývaru:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo sushi je teď moje naprostá závislost :))
      Libeček je peckovej! Jen škoda, že jsem neměla čerstvý :((

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Myslíš, že sem fotim špagety s lunchmeatem (viz tři dny zpět :)). Tohle je výběr toho nejlepšího a nejhezčího :))

      Vymazat
  7. Taky miluju kopr mohla bych se ho utlouct. :D Musíš bát velmi dobrá kuchařka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! A navíc je velmi zdravý! :)) Děkuji :) Vaření mě veeeeeeelmi baví! Jeto vlastně asi můj koníček č. 2 - hned po blogování :))

      Vymazat
  8. Ten bramborový salát mě celkem překvapil. Dokážu si představit pohromadě všechny chutě kromě ředkviček...asi budu muset někdy vyzkoušet. Lososa a spoustu libečku (petržele, pažitky nebo jarní cibulky) na bramborách můžu i já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej. Je hrozně dobrý! Nejlepší ještě ten den - vlažný! Druhý den už to taková pecka není. Aspoň pro mě :)) A bylinky jsou super! Chci si je konečně začít pěstovat sama :)

      Vymazat
  9. ty saláty ♥ miluju je! a jogurt s madlama sbíhají se mi sliny!

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, dostala jsem hlad a obrovskou chuť na chleba s máslem a koprem. Takže se okamžitě odebírám do postele a ty chutě zaspat :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥