Recenze od čtenářky :)

Dneska jsem si dala trošku prázdniny. Nebo spíš takový malý švindlík :D Dnešní recenzi jsem nepsala já, ale má čtenářka Ajka, která vyhrála poslední Giveaway. Po pečlivém zkoušení a testování vám dnes naservíruji její poznatky a postřehy :))


Celá moje výhra :)

STÍNY:

 Modrý stín se zlatými odlesky číslo 809, Růžový stín 305 – bez báze a s bází od ARTDECA

+ s bází vydží cca 6 hodin (mám hodně mastná víčka a bez báze mně nevydrží ani stíny od Urban Decay. Výdrž bych přirovnala ke stínům od MUA)
+ vytrácejí se postupně (moc se neusazují do očního záhybu, ale mizí rovnoměrně)
+ růžový stín jde také použít jako rozjasňovač (ale moc dlouho na tváři nevydrží)
- práší
- laciné balení (čekám, kdy se mi rozpadne)

LESK:

Červený lesk v odstínu 377

+ intenzivní barva
+ na rtech velmi příjemný a to jsem zvyklá na rtěnky, lesky běžně nenosím
+ nelepí (za to má u mě obrovskou pochvalu, setkala jsem se s tím jen u lesku od Benefitu, jinak v drogerii nikdy, tam všechny lesky neskutečně lepí)
+ na rtech nejsou vidět třpytky, které jsou v lahvičce hodně výrazné
+ krásně voní 
+ ze všech mnou zkoušených výrobků nejlepší
+ aplikátor, pěkně se s ním lesk nanáší
- vytrácí se nerovnoměrně


LAKY NA NEHTY:

+ dlouho vydrží, vydržely mi na nehtech 6 dnů, pak už byly vidět odrosty (pro mě je to klasická výdrž, jen laky od Essence mi vyrží dva dny a už se loupou)
+ rychle schnou
- kryjí ve dvou až třech vrstvách (mám raději, více krycí laky)
- dlouhé a nepraktické hrdlo lahvičky

Lak v odstínu 67 – foceno po 6 dnech

Lak v odstínu 749, bohužel se mi nepovedlo zachytit přesně barvu, je o malinko víc do oranžova, je to spíš hořčicová barva než žlutá

Pro ukázku porovnání velikostí štětečků a délky hrdla nějakých mých laků. Colorama má spolu s Essence a Essie nejmenší šteteček.

Krém Garnier
- /+ voní hezky, ale až moc, ještě dlouho po namazání ho cítím
- lepí na obličeji i po několika hodinách 
- moc nehydratuje (v zimě mám suchou pleť, ale teď v létě spíš normální a ani s tou si neporadil)
- drolí se (po zaschnutí se začne drolit, když si rukou přejedu tvář)

Když to shrnu, tak bych všem doporučila lesk na rty. Ten mě opravdu mile překvapil. Pak jsou fajn i laky na nehty a stíny. Musím se přiznat, že od stínů jsem očekávala nějakou hrůzu, co se hned slije do záhybu oka a opět mě příjemně překvapily. Co ovšem bohužel nemůžu doporučit, tak to je oranžový krém od Garnier.
Jsem moc ráda, že jsem všechny tyto produkty mohla otestovat a moc děkuji Anetce, že mi to umožnila :)

P.S.: Zítra se můžete těšit na další mini soutěž :)

                                                                                                                        Vaše Aneta a Ajka ♥


2 komentáře:

  1. To je úplně vyčerpávající recenze, moc se Ajce povedla! :)
    Já mám z těhle produktů zkušenost jenom s laky a musím s recenzí jenom souhlasit. To balení mě neskutečně štve -zbývá mi asi půlka laku a při každým namočení do lahvičky musím ten lak přímo dolovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze.....hlavně hezky udělaná!!! Ty pluska a mínuska budu také používat. :DDDDDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥