Prodloužený víkend (poděkování, vesnice, králičí bobečkové :))

Ahoj holky :) Včera večer jsem se vrátila po prodlouženém víkendu od babičky z vesnice, kde jsem si naordinovala technický detox :) Žádná internet, žádná televize, žádné rádio, no prostě nic. Občas jsem teda projela FB, abych úplně neztratila přehled, nainstagramovala jsem pár fotek a zkontrolovala pár e-mailů. Jednou mě svrběla i ruka, že bych napsala přes mobil nějaký mini článek. Ale nakonec jsem to po pár znacích vzdala :) Snad mi to nemáte za zlé. Ale co mě vážně překvapilo je, že na YouTube mám již 1005 odběratelů!!! Což je naprosto úžasné :) Byla jsem skoro až v šoku. Takže bych na tom asi měla zapracovat a být na svém kanálu trošku aktivnější. Děkuji vám!

No a co mě na vesnici drželo? Tak za prvé moje rodina, se kterou jsem takhle dlouho nepobyla ani nepamatuji. Od té doby, co jsme v Praze, se mé návštěvy značně omezily :-/ Pak to bylo také šílené vedro! Ve městech se snáší opravdu těžko... To u babičky je sklep, ve kterém je chladno, jak v ledničce, což je vážně super. Druhou možností je bazén, ve kterém jsem včera byla naložená, jak okurka v láku :) Na hlavě jsem měla kšiltovku s logem Peni Marketu, vršek plavek byl starý asi 10 let, spodek ani od plavek nebyl, kolem mě kroužila hovada, ležela jsem na prasklém kruhu a bylo mi nádherně! :D 

Pak pokud mě odebíráte na Instagramu, tak jste si mohli všimnout, že máme malá králičí miminka! To byla teď moje televize. Lepší film, než jsou dovádějící králičí miminka, neznám :) Byl to vážně balzám pro duši. Několik fotek vám sem dám, ať se také můžete pokochat :) Jsou prostě rozkošná!








A jelikož jsem uplně mimo blogosféru, jdu si článk dočíst. A jaký byl váš víkend? Jak přežíváte to úmorné vedro?

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

18 komentářů:

  1. ti králíčci jsou roztomilí! A pobavila si mě:) Mě teď zrovna sklep, který máme u babičky v baráku moc chybí, protože by v něm bylo jak v ledničce, přesně jak říkáš ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaaach, ten sklep mi přirostl k srdci :D Vážně prima schovka před úmornym vedrem :)

      Vymazat
  2. ó můj bože! :D ti jsou tak šíleně roztomilí!!!! No úplně k sežrání :)) Já měla doma dva zakrslé králíčky, takže k nim mám velmi vřelý vztah.. no prostě bych je umačkala ňuníky :))))
    Btw. omlouvám se za můj infantilní komentář :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není infantilní :D Já tenhle víkend mluvila skoro jen v citoslovcích :D Jsou vážně úžasní :)) A strašně rychle rostou! :D

      Vymazat
  3. Mám zakrslého králíčka a od mala zůstal takovej celej k poňuchňání, ale prcci jsou stejně nejroztomilejší =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) Ono většina jich naroste víc, než bychom chtěli :D Kdyby zůstali takhle malinkatí, taky bych si jednoho vzala :)

      Vymazat
  4. já si teď taky tak trošku ordinuju klídek :) králíčci jsou úžasní. My máme teď tři štěňátka a to je taky mazec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se musí :)) Jéééjej! To já bych brala všechno! I štěňátka a koťátka :)

      Vymazat
  5. Ti králíčci jsou tak krásní! My jsme měli dva beránky, jednoho hrozně přítulného a druhého zlobivce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my máme zatím všechny přítulné, ale někteří začínají být už velcí průzkumníci :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Takže taky roztomilosti plný barák, co? :))

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Viiiiď :) To byl muj nejčastější citoslovce :D

      Vymazat
  8. Doufám, že to jsou chovní zakrslíci a ne králíčata od babičky z venkova z králíkárny. Od té doby, co mám doma zakrslíka na mazlení nesu králíky na jídlo trochu těžce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou zakrslí :) Už jsou doonce všichni zabraní novými majiteli :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥