Poslední samostatný Ladybox - červen 2013

Na poslední vydání jsem se těšila hodně! Přeci jen ta fúze a tak... Jsem zvědavá, jak se budou věci vyvíjet dále. Každopádně krabička mi již přišla do ruky a já nedočkavě demolovala ochranný kartón, žhavila foťák a vybalovala věci. A co jsem v krabičce našla já?




1. Mixa 24h zklidňující krém (50ml plné balení - 199,-)
Francouzská lékárenská kosmetika, která nedávno expandovala i na náš trh a prodává se v drogeriích. Velmi mě zaujala a tak jsem ráda, že mohu z jejich sortimentu něco vyzkoušet. Konkrétně se jedná o hloubkově hydratační krém, který obsahuje prý účinné složky, výtažky z růže a 8% glycerin. Je bez alkoholu a tak si ho může dopřát i ta nejcitlivější pleť. Já jsem teď krémy na obličej přezásobovaná, ale vudu ho asi zkoušet na noc. Je trošku hutnější, ale vsákne se téměř hned. Krásně voní jakoby po posečené trávě nebo tak něco :) Moc příjemná vůnička.

2. Duck Island Body Lotion Mandarin a Bergamot (30ml cestovní balení)
Nééééééé! Už teď tu značku nesnáším :D Předchozí produkt, který měl úplně stejnou vůni jaru, jsem vypotřebovala na jedno použití... Jednalo se o sprchový gel a pěnu do koupele. Takže jsem si napustila vanu, všechno tam nalila a vykoupala se. Kůže mě svědila a vůně je pro mě něco otřesného :D Takže asi nabídnu mamce, třeba se jí bude líbit. Za mě tedy neeee!

3. Figs and Rouge Aloe vera and Mint Balm (17ml plné balení - 169,-)
Já už jeden balzámek od nich mám. Dokonce myslím od LB (nebo SB?). Tenkrát se rozdávaly menší balení a já dostala s vůní třešně a vanilky... Tuším. Někde ho tu ještě mám pohozený. Nespotřebovala jsem ho. Nyní mám s vůní aloe a máty. Někdo nemá tyhle pálivé vůně mentolu rád. Ale mně to vůbec nevadí. Tenhle balzámek je multifuknční a můžete ho použít jak na rty, tak třeba i na lokty, paty nebo nehtovou kůžičku. Obsahuje bambucké máslo, včelí vosk, rostlinné a esenciální oleje. Tohle se u mě neztratí, ale raději mám tyčinkové balzámy. Navíc tenhle hodně rychle pod prsty taj, a tak nebude ideální na cestování v parném létě. Hádám, že se snadno z kalíšku vylije.

4. Kiss My Face Anti-stress shower/bath gel (29ml cestovní balení (really? :D:D:D:D))
Srandovní obsah... :D Každopádně tahle značka mi také nepřirostla k srdci. Stejně jako Duck Island. Šampon ani kondicionér nakonec nebyly nic moc. Nyní mám možnost vyzkoušet sprchový gel, který má mít antistresové účinky... Tak dámy a pánové, nevím jak vás, ale mě tahle vůně tedy neuklidní... voní to stejně jako předchozí dva produkty. Jako je to čistá a svěží vůně, ale nic, co bych tedy vyhledávala... Jo taková vanilka - to by bylo něco jiného :)

5. Salcura Topida (15ml cestovní balení)
Sprej pro intimní hygienu. Zajímavý výrobek pro Beautybox. Ale vůbec se za něj nezlobím. Bohužel patřím k té části žen, které gynekologické problémy stále trápí. Jedná se o sprej, který má ničit kvasinkové infekce a to buď pokud probíhá a nebo pokud potřebujete prevenci před vznikem. Takže podle mě je tio super a za mě můžu říct, že ho vyzkouším. Třeba budu mít konečně klid :))

6. Make up for ever professional - Rouge artist intense 42
LB na svých FB stránkách avizoval, že do krabiček budou přidávat produkty navíc. Buď jste mohli získat pastu, rtěnku od MUFE a nebo snad štětec od RT? Nevím, co všechno tam ještě mohlo být. Každopádně já mám rtěnku od MUFE a jsem nadšená! Dostala jsem krásný teplý rudý odstín (nenechte se zmást - v obale vypadá studeně, ale ve skutečnosti je opravdu teplá)! Studenou červenou již mám, ale teplou ještě ne. Takže jsem strašně ráda, že jsem ji dostala. Navíc drží jako šílená! Nanesla jsem si ji na ruku a pak chtěla setřít. Jenž mi na kůži zbyl "vystainovaný" flek :D A mám ho tam do teď, což už jsou cca 2 hodiny. Nejdříve jsem ji nechtěla zkoušet na pusu, protože ji mám jak troud... Ale nakonec jsem se odvážila a světe div se, nevypadá to moc zle. šupinky nejsou ani tolik vidět. Rtěnka zatím nijak nevysušuje, ač je tedy nejspíš dlouhotrvající. Spokojenost ve všech ohledech! Navíc nyní přišla v obalu, který je asi tak 20x lepší, než u minulého vzorku. Vypadá opravdu jako zmenšenina rtěnky. 





7. Inglot blush 28 (6g plné balení) 
V dopise je psáno, že tvářenky má být 7g. Já mám 6g, tak buď je to chyba a nebo některé mají jen 6g? :D Každopádně Inglot byl tento měsíc asi největším trhákem a lákadlem. Byl avizován již dlouho dopředu i stím, že půjde o plné balení. Vážně jsem doufala, že to bude právě tvářenka. A měla jsem pravdu. Z barvy sice moc odvařená nejsem, ale nakonec není zas tak špatná. Je to taková hnědo starorůžová. Pigmentace je dobrá, ale co mě zarazilo je fakt, že neskutečně práší! Jednou jsem přes ni přejela štětcem a měla jsme víc prášku na stole, než na štětci. Takže to bude chtít asi opatrně. Recenzi na ní udělám asi samostatnou, až ji lépe vyzkouším :)



Bonusy + letáky
Vichy BB krém Ideália 
Tenhle BB jsem chtěla vyzkoušet. Ale zas jsem neměla potřebu zajít vyloženě do lékárny a prosit o něj. Takže si ke mně našel cestu jinak :) Je ve světlém odstínu, tak jsem zvědavá, jak světlý bude. Vyzkouším ho někdy, až půjdu třeba... do krámu :D Jako bonus si tento měsíc

Weleda šampóny
Já mám šampon pro obnovení a pro péči vlasů. Weledu mám všeobecně ráda, takže vyzkouším  radostí. 


Kdybych měla krabičku zhodnotit, tak to máme 5 výrobků pro ANO a 2 výrobky NE! Bonusy nepočítám. Krabička se tedy nakonec celkem povedla, i když jsem po otevření byla trošku skeptická. A nyní se můžeme těšit na spojení krabičky SB + LB. Kdo z vás je zvědavý jako já? :) A co říkáte na červnovou krabičku krásy?

Děkuji týmu LB za poskytnutí krabičky k recenzi :))

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


17 komentářů:

  1. Celkom vydarená krabička :) A inak prosím ťa, povieš mi aký rúž máš v tej studenej červenej? Dlhšie sa po nejakom obzerám, a skoro všade sa mi zdá, že natrafím len na tie s teplým podtónom. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :)
      Jeeee, to ti moc nepomůžu, jelikož to byla limitka od Essence a byl to stain. Takže to vypadá jako matná studená červená rtěnka :) Ale podívej se po Sephoráckejch rtěnkách. Mám dojem, že se mezi nimi studená červená najde (snad ještě). Když jsem tam pracovala, tak jsem se s ní malovala (bylo to nařízené :))

      Vymazat
    2. Aaa, tak to si ma nepotešila :D Sephoru u nás (klasika) nemáme, takže budem musieť drahému zas píliť uši ako potrebujem ísť do ČR :D

      Vymazat
    3. Aspoň si uděláte výlet, no ne? :D Ještě mě napadá MAC. Nevím, jestli ho tam teda máte :) Ale to už je cenově trošku jinde :)

      Vymazat
    4. Haha :D dnes ma bavíš :) že MAC na SR :D no tu sa nám všetky značky asi vyhýbajú :/ Ale nedávno som bola v MAC v Budapešti, a nejak mi do oka nič nepadlo, ale je pravda, že viac som sa pozerala po farbách na líčka ;) nabudúce sa budem sústrediť na rúže ;)

      Vymazat
    5. Zkus kouknout do Yves Rocher, na Grand Rouge - je to má nej rtěnka, vydrží snad všechno! Mám teplou, ale odstínů je 18 a i takovou ostřejší jsem tam viděla.
      Recenzi mám napsanou, tuším, že je v plánu někdy v dalším týdnu :-)

      Vymazat
  2. Já mám tvářenku takovou růžovku, škoda, že mi nedorazil stejný odstín, jako tobě :-( ale to je hold to překvapení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš dělat taky článek? Třeba by se mi tvoje růžovka hodila víc a mohly bychom "čejnžnout" :)) Nebo mi můžeš poslat fotku na e-mail :)

      Vymazat
  3. Mě teď překvapilo, že máš růžovou krabičku, já mám totiž černou :D Jinak Duck Island pro mě též hrůza, intim sprej (díkybohu) nepotřebuji, ale už jsem našla osobu, které se bude hodit a MUFE rtěnka mě nepotěšila, páč ji doma už mám.. :D Jinak zbytek super! Největší radost z Inglotu (ještě jsem tedy nezkoušela) a z Mixa krému! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já po té MUFE tolik prahnu....nevymyslíme nějaký drobný byznys? :-)

      Vymazat
    2. Taky jsem si všimla, že všichni mají zatím černé... :D Asi jim zbylo i pár růžových, a tak je doposílají, když teď budou krabičky nové :)
      Na mixa krém jsem taky zvědavá! A koukni, máš tu zájemce o rtěnku :D

      Vymazat
    3. Verunko, jestli ji chceš, napiš ke mně na blog nebo na e-mail a určitě se domluvíme ;)

      Vymazat
  4. Tak za tenhle obsah bych byla ráda. Já místo té krásné MUFE rtěnky dostala šampon a kondicionér Kiss My Face - hrůza. A místo té krásné tvářenky 28 jsem dostala šílený cihlový odstín 29. Můj první box, jsem šíleně zklamaná. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee ten kondicioner a šampon mě mrzí, protože mě moc nenadchly :( První a taky poslední :) Příště už budou 2 krabičky spojené (SB a LB) a slibují nadupané boxíky. Tak se necháme překvapit, třeba to bude vážně pecka :)

      Vymazat
  5. Ahojte,
    pozyvam vas na giveaway :-)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html?showComment=1372786820182#!/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že přehledů o krabkách čtu vždycky víc, protože mě zajímají různé názory a helemese - ty tvé komenty k tomu mě baví! Chválím, jen tak dál :-)
    Určitou roli hraje i to, že se ráda směju a vysmáté smajlíky mám tím pádem dost ráda+ujišťují mě, že to fakt mělo být jakože vtípek a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) Vždycky sonduju, kdo co má :D
      Děkuju za pochvalu :) I já se ráda směju a v soukromých správách používám smajlíky asi víc, než je zdrávo :D Tady se trošku krotím. Ale úplně je vytěsnit nedokážu :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥