Nikdy nepalte...

... svíčky bez obalu nad PC! :D

Ani Nixonovi se to nelíbí... :D 

Dalo to práci vyčistit :D O poškrábaném stole ani nemluvím... :D 

16 komentářů:

  1. To by mě asi ani nenapadlo... Vím, co je vosk za potvoru... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já pálím takovou svíčku poprvé v životě :D Vždycky jsem měla ve skle nebo v plechovce :) Teď už to taky vím :D

      Vymazat
  2. To myslíš vážně, že máš tu rybičku takhle blízko té svíčky? Tobě na tebe leda tak ochránce zvířat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jí to jako udělá? :D No tak do toho, zavolej je na mě ;)))

      Vymazat
    2. Zavolám :) Jméno i příjmení znám město kde bydlíš taky a to pak nebude problém zjistit kde přesně bydlíš ;)

      Vymazat
    3. Tak jo :) Jen mi pak prosím napiš, jak se ti od srdce vysmáli :))

      Vymazat
    4. Tak upřímně, ta rybička by opravdu mohla bejt dál. Ale jsi blond se vším všudy, no, tak co čekat :)

      Vymazat
    5. Kriste pane... Ta svíčka tam byla asi 30 min než se vylila. Už je stejně v koši. Nechápu, čím jí jako měla svíčka ublížit?! Vzpamatujte se lidi... A nech si urážející poznámky, to u mě na blogu netrpím ;))

      Vymazat
  3. Jako kdybych viděla sebe. Mě se totiž vždy stávají takovéto podivné nehody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Zrovna se to stalo, když jsem byla otočená zády. Takže jsem nestihla zachránit PC :D Ale je naštěstí v pořádku :))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Už je naštěstí uklizeno. Ale pár desítek minut mi to zabralo :D :))

      Vymazat
  5. No nádhera...neviem si predstaviť čo by som robila ja...dúfam že veľa kriku a plaču nebolo a že už je to v poriadku...

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš padlo mnoho mnoho sprostých slov... :D Už je to seškrábané a vyčištěné :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥