Nákupy v Německu, aneb "Huráááááá, konečně mám šaty!!!!"

Dneska jen jeden rychlejší post :) Nemám teď moc času se tu vypisovat, protože se snažím trávit více času s rodinou. V poslední době jsem s nimi moc nepobyla, takže teď si to sobě i jim vynahrazuji. Zítra se po dlooouhé době sejdeme celá rodina a já se na to celkem dost těším :) Navíc uvidím miminka sestřenčina králíčka! :D No a pokud sledujete můj Instagram, tak víte, že jsem včera byla v Německu. Jeli jsme na výlet a hlavně shánět šaty na mé promoce. V Praze jsem totiž prošla absolutně všechna obchodní centra a buď se mi nic nelíbilo, nebo to bylo vadné a ušpiněné zboží, nebo nebylo mé číslo. A ještě jedna varianta- byly neskutečně předražené. Takže jsme spojili příjemné s užitečným a vyjeli za hranice :)

Nakonec jsem šaty našla hned ve druhém obchodu - Orsay. Šaty jsou úplně jednoduché a čistě bílé. Přesně něco takového jsme hledala. Chci působit nenápadně, elegantně, ale zároveň chci trošku zazářit. Přijde mi totiž hrozně nudné, že většina studentů vyrazí na promoce v černých barvách. Já chci oslavovat, ne truchlit :D Navíc bude určitě šílené vedro... Jednoduchost šatů chci dohnat výraznými doplňky a vysokými černými botami. Navíc tyhle šaty můžu nosit v klidu i po promocích. Není nic horšího, než když si koupíte šaty na jednu příležitost. S těmihle mohu dělat parádu i pak :)) Navíc, když jsem je poprvé uviděla, vybavila se mi Marilyn Monroe se svými rozevlátými šaty. Co myslíte? Oni takhle na ramínku vypadají fádně. Ale na postavě to umí hezky rozjet :)) (šaty samozřejmě nejsou totožné, ale jako první mě prostě napadla ikona Marilyn :))

                                                 Zdroj


A to bych nebyla já, abych si nedovezla i něco málo z kosmetiky. Teda řeknu vám... Mít více peněz, nechala ybch tam majlant... Kam jsem se podívala, viděla jsem něco nového. Němky mají tolik možností! Všechno jsem musela ozkoušet a očichat :D Oči mi přecházely... Ale nakonec mám jen tři kousky. Štětec na makeup a korektor od Ebelin, Balzám na rty od Blistex a Blush tint od Catrice. Recenze budou brzy :)



A ještě úlovek z Pimkie za stovku. Neberte to :D Obyčejné šedé tričko s "koženými" rukávy a kapsičkou :) 


Je to asi můj jediný letošní výlet do zahraničí (a vlastně i po ČR :D), tak jsem si ho snažila užít co nejvíce... Myslím, že se mi to elkem povedlo. A co vy? Také jezdíte nakupovat občas za hranice, kde je větší výběr a mnohdy i menší ceny? Přeji všem příjemný pátek,

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


19 komentářů:

  1. Když jsem byla v německým dm, taky jsem tam koukala na štětce Ebelin a hrozně mě překvapilo, jak byly úžasně heboučký. Teď mě trochu mrzí, že jsem si žádný nekoupila, tak snad příště:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ně sáhnout neměla. Všechny byly zapečetěné. Tenhle konkrétně uplně jemný není. Ale dneska jsem zkoušela poprvé a dobře zapracovává korektor do pleti :))

      Vymazat
  2. šaty vypadají moc hezky i na věšáku, takže jsou super, já měla na promoci červený kalhotový kostým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :)) Tyyyy brďo! To jsi musela zářit do dálky :) Což je super!

      Vymazat
  3. Šaty jsou krásné. http://kyrkys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty vypadají parádně!:-) Miluju jezdit do Německa! Už se tam teším... Letos jsme tam ještě nebyli, a to už tak půl roku říkám, jak bych tam chtěla:-) Jinak tam jezdíme celkem i často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem tam hrozně dlouho chtěla! Pokaždý je na co koukat :)) A jsem ráda, že se šaty líbí :))

      Vymazat
  5. Miluji Marilyn ♥ :)
    Krásné šaty, určitě ti moc sluší! ;) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár dní zpět jsem sjížděla její fotky a videa na YT! Takže jsem jimi byla hned okouzlena! :)) To posoudíš sama, až přidám pár fotek z promocí :)))

      Vymazat
  6. Saticky nadherne! Ja promovala v hnusnem talaru, co smrdel naftalinem a potem minulych generaci a pod nim jsem mela kratasy a tricko :o) bylo fakt vedro :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nejsem uplně jistá, zda je budeme mít. Ale upřímně doudfám, že ne :)) no Právě, to vedro mě děsí :d Nechci být jak zpocená myš. I když v Betlémské kapli bude asi chládeček :)

      Vymazat
  7. jo Německo, to by se člověk zbláznil... nedávno jsem tam byla v malinkym městě s cca 7000 obyvateli s v místním Rossmannu měli větší výběr než kdekoliv v Praze..... a o cenách radši nemluvim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem řikala, že už snad jen kvůli tomu bych chtěla v německu bydlet :D:D

      Vymazat
  8. teď jsem se fakt pobavila, že my z malých měst jezdíme nakupovat do Prahy a připadáme si tam jak Alenka v říši divů a vy z Prahy jedete do zahraničí ;) nemyslím to špatně, jen je to úsměvné ... já jsem měla promoce tento týden a měla jsem podobný problém - nemohla jsem sehnat boty :( nejhorší je, když má člověk jasnou představu, chtěla jsem černé uzavřené lodičky, jednobarevné bez jakýchkoliv mašlí a doplňků, no to byl nadlidský úkol :D nakonec jsem taky musela vyrazit do Brna (přece jenom to máme blíž než Prahu) a nakonec jsem je ulovila ;)

    přeji hezkou promoci a těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Takhle me nenapadlo o tom premyslet :D Ale vazne me stve cim dal vic, proc u nás není nic k sehnani. Mozna tak jedna desetina toho, co u nasich sousedu. S Amerikou nas nesrovnavam :D
      Take jsem prave mela predstavu. A konecne jsem je nasla :) Take budu mit obycejne cerne lodicky. Mam je uz od lonska z Mixeru :)
      Dekuji ti, fotky urcite budou, pokud to rodina zvladne odfotit :D :))

      Vymazat
  9. Väčšina študentov vyrazí na promócie "nudne v čiernych farbách" preto, že sa to tak patrí, je to akademická udalosť, nie svadba ani diskotéka.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty vypadají super! :) Určitě Ti budou seknout! :) Já se do Německa chystám za 14 dní tak sem zvědavá to abych si moc peněz nebrala. :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty jsou krásné a těším se na fotky. Trošku se bojím těch černých bot, které plánuješ, ale třeba to s ostatními doplňky skvěle nakombinuješ, že mi vytřeš zrak! :-) (Nemám ráda k lehkým éterickým šatům černé boty, vypadá to moc "tvrdě", pokud to třeba nejsou bílé šaty s černými puntíky, tam černé lodičky stopro patří).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥