Mint frčí! I na nehtech (Rimmel - 500 Peppermint)

Dneska mám recenzi na jeden můj z nejoblíbenějších laků tohoto roku. Už jste ho mohli zaznamenat v jarních nákupech a teď se na něj dostalo i po stránce recenzační :D 

Dlouho jsem sháněla ten pravý mint odstín. V době, kdy jsem ho sháněla, byly všechny ošklivé. Buď moc zelené, nebo moc modré (teď v létě se ovšem s hezkou mint vytasilo více značek :D... Zákon schválnosti, znáte to.)... Každopádně objevila jsem lak s názvem Peppermint od Rimmel, což je dost trefné :) Pro mě perfektní odstín, co krásně drží! 4-5 dní ho mám na nehtech určitě. Pak už je potřeba nanést znovu. Ale 4-5 dní je podle mě celkem pěkná výdrž a já laky i ráda střídám, takže pak většinou nahodím jinou barvu.

Co mám na tomto laku moc ráda, je jeho štěteček. Je totiž super široký! Stačí dva rychlé tahy a je nalakováno. Kryje obstojně v jedné vrstvě, ale v té zanechává mírné šmouhy. Takže dvě jsou ideální. Pak šmouhy zmizí a lak má krásnou lesklou strukturu. Lak totiž obsahuje Lycru. Takže vážně vydrží a barva je krásně zářivá po celou dobu.

Já mu dávám tak 7 z 10, protože znám i laky, co mi drží déle. Ale barva je pro mě přenádherná! :))




Máte některý lak z této řady? Jak jste spokojené? Líbí se vám tahle mint? 

                                                                                                                                  Vaše Aneta ♥


7 komentářů:

  1. Také mám momentálně mint, pouze od essence :-/ Jen ta výdrž je tady u toho zrovna na prd...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tím myslím ten essence :)

      Vymazat
    2. Presne aj ja mám od essence a vydrží pól dňa a začne sa lúpať..
      Pre mňa bola tá farbička od essence presne ako ja ale strašne ma sklamal, ale tento od rimmelu mi príde až moc modrý :D:) Inak pekná recenzia:)

      Vymazat
  2. Já tyhle laky od Rimmel miluju :-) Taky mi vydrží 4-5 dní, což je podle mě v porovnání s běžnými drogérkovými laky super výdrž.

    OdpovědětVymazat
  3. Od Rimmelu mám zatím jen jeden a ještě jsem ho nezkoušela, tak jsem zvědavá :).

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna ho mám na nehtech! Jinak tyhle Rimmelácké laky zbožňuji a kupuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmel laky už nekupuji, protože mám předplatné Elle a z nějakého nepochopitelného důvodu mi je pořád cpou k časáku do balíčku! Nic proti těm lakům nemám, jsou báječné, ale jako naschvál mi chodí odstíny, které nevyužiju :D Mentolkové ostíny mám asi 3 a pořád střídám, ale zrovna teď si ujíždím na béžových odstínech :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥