Mé první polaroidy (Printic)

Pouze před 5ti dny mi přišla nabídka na zajímavou spolupráci až z daleké Paříže :) Slečna nebo paní mě oslovila s tím, zda bych zdarma nechtěla vyzkoušet novou aplikaci na iPhone. iPhone nevlastním, tak jsem napsala, že ne. Asi za hodinku mi bylo odepsáno, že to nevadí, jelikož nedávno rozjeli tuto svou aplikaci i pro Androidy. Tak jsem na to kývla, udělala si jednoduše profil ZDE a nainstalovala si aplikaci Printic do svého mobilu. Vybrala jsem 5 fotek + jsem si vyrobila jeden vlastní polaroid se svým životním heslem :) Vše jsem jednoduše odeslala a za neuvěřitelné 4 dny mi byly fotky doručeny! Rychlostí jsem tedy velmi překvapená! I fotky jsou roztomilé :) I když můj foťák v mobilu nefotí zrovna nejkvalitněji... Ale přidala jsem i nějaké fotky z klasického foťáku, co jsem měla stáhlé v mobilu a ty jsou o dost lepší :) 

Každopádně se mi stal jeden malý fail. Natáčela jsem i krátké seznamovací video kde ukazuji, jak jsem fotky objednala. No a jak jsem seděla za stativem u foťáku, tak jsem přidala špatný popisek k fotce s kamarádkou... Od teď tedy nejsme friends, ale oficiálně jsem nás přejmenovala na fridmds... :D:D:D Zrovna tahle se tedy nepovedla :( Ale mám v plánu si je tam ještě doobjednat :)) V přepočtu stojí jeden polaroid 20kč. Což je tedy za tak prťavou fotku dost. Ale zas určitě to není na vyvolávání 1000 fotek z dovolených, ale jen tak pro radost sobě, nebo někomu blízkému. Fotky přijdou v malé oranžové obálce a kdyby tedy někdo takový mini dáreček poslal mně, určitě bych měla radost. Je to originální! :) Poštovné, ani jiné poplatky se neplatí. 




Fridmds forever! :D 

Ale vyřešila jsem to :))


Jak se vám tahle nová jednoduchá, ale roztomilá aplikace líbí? Mně tedy moc :))

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥

13 komentářů:

  1. jééé něco podobného jsem četla u jedné blogerky ale bylo to jen pro Slovenskou republiku tak jsem se těšila až to přijde k nám :) určitě objednám. Myslím, že cena je dobrá vzhledem k tomu, že jiné poplatky se už neplatí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že ses o téhle aplikaci u mě dozvěděla :) No to je pravda s tím poštovným :)

      Vymazat
    2. Zaregistrovaná jsem už jen vybrat několik fotek a jdu objednávat :D

      Vymazat
  2. jéé, vypadá to úžasně <3 hned bych vyzkoušela také :)

    http://www.fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Fridmds :D Škoda toho překlepu, je to krásná fotka. Ale jak říkáš, ta cena je trochu vysoká :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :D Jsem se zhrozila pak po dotočení videa :D Trošku jo, ale tak jednou za čas je to hezká pozornost :)

      Vymazat
  4. Skvělý nápad takhle natočit návod jak si ty fotky objednat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že se líbí :)))

      Vymazat
  5. Roztomilé, ale s trochou času si je člověk vyrobí sám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Co je to Fridmds ? Jestli se můžu zeptat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha to mělo být friends :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥