Lioele Fresh Dewy Mist - Makeup Fixer

Dneska mám pro vás moc šikovnou věcičku, která mi usnadňuje být celý večer krááásnááá :D A teď už bez nadsázky :))

Už je to nějaký čas, co jsem si z e-bay koupila fixátor make-upu od Lioele. Chtěla jsem si koupit jiný. Buď od Urban Decay a nebo od Skindinavia. Oba jsou ale těžce dostupné a dost nákladné. Takže jsem šla do tohoto. Lioele vyrábí tři spreje. Jeden je určen pro mastou pleť, druhý dodává pleti vitamíny a třetí je právě fixátor, který vlastním já. Obrázek, kde máte vše vysvětleno je ZDE. Můj růžový fixátor má obsahovat extrakt z fialek, polyglutamovou kyselinu (což netuším, co je???) a mořskou vodu z Havaje. Tyto složky pleť hydratují a pomáhají makeupu déle vydržet. A teď už jdeme na jeho použití a vlastnosti.

Dle návodu se má sprej na obličej stříkat ze vzdálenosti 20cm a krouživým pohybem ho přestříkat. Pak nechat na vzduchu samovolně uschnout a je hotovo :) Sprej jde stříkat jednoduše a "sprška" je opravdu jen jemná mlha, která je na pleti velmi příjemná a osvěžující. Hlavně teď v létě :) Po zaschnutí absolutně nelepí. Makeup po něm vypadá velmi přirozeně. Dotáhne ho prostě do dokonalého konce :) Ztrácí takový ten "pudrový vzhled" a pleť vypadá přírodně. Navíc sprej jemně a příjemně voní.

Makeup pak opravdu drží velmi pěkně. A to já tancuju občas jako ďas! :D Navíc klimatizace v klubech taky není žádné terno :) Večer je ještě hoodně co odličovat a makeup vypadá pořád dobře :) Je to také samozřejmě tím, že používám i bázi pod makeup a bázi pod oční stíny (mojí nejoblíbenější od Too Faced). Sprej však všechno ještě podpoří a pojistí :) Sám o sobě by všechno asi nezvlád. Je to taková berlička, která ale opravdu pomáhá. Není to jako lepidlo, které by vám všechno přicuclo na pleť a bylo to nepříjemné. Vůbec ne.

Já sehnala sprej na e-bay za cca 250kč. jeho objem je pouze 60ml. Takže si ho opravdu šetřím jen na důležité události a akce :) Není to sice asi uplně nutnost takový sprej vlastnit. Ale já jsem ráda, že ho mám :)

Produkt tedy doporučuji, pokud potřebujete podpořit výdrž makeupu tváře a očí. Jen škoda, že je ho celkem málo :)


Co na něj říkáte? Zaujal vás sprej? Nebo mi doporučíte jiný?

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


4 komentáře:

  1. To zní dobře, doteď jsem o ničem podobném neuvažovala, tak že by...? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Za UD fixátor nemá podle mě cenu utrácet :) Mě přijde úplně k ničemu a nevidím rozdíl, když ho použiju a když ne :) Daleko lépe všechno fixuje hydratační sprej Salvus za pár korun :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já žádný nemám, ale pokukuju po jednom od značky Skinfood. Myslím, že v pařákách nebo na noc to bude vážně skvělé :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥