Kde a jak skladuji nedekorativní kosmetiku?

Už je to dlouho, co jste po mě chtěly, abych vám ukázala, kde skladuji kosmetiku. Tedy myslím přesněji nedekorativní kosmetiku :) V těchto věcech jsem měla šílený chaos a pořád jsem něco nemohla najít. Takže včera jsem si řekla dost a věci hezky uspořádala do jednotlivých sekcí :D Udělala jsem si v tom Ordnung a hned se mi žije snáze :D 

Kosmetiku skladuji ve skříni. Mám v pokoji kancelářskou skříň :D Jiná je v tom, že se otvírá vertikálně. Což je super, protože dvířka se zasouvají jakoby do skříně a nikde nepřekážení. No a vrchní přihrádku jsem pasovala na poličku pro kosmetiku. Ani ji nezavírám a mám to pořád hezky na očích. Občas tedy skříň zavírám, aby nebyl vidět ten nepořádek. Ale teď zas nějakou dobu nebudu muset. Píšu nějakou dobu, protože sama sobě nevěřím, že bych to takhle dokázala udržet nějaký delší časový horizont :D Ale pokusím se. Slibuji! :)) 

Takže k organizaci jsem použila můj starý košík, ve kterém jsem měla právě dřív všechno naházené bez ladu a skladu. Dále taky krabičky z Ladyboxů :) Myslím, že je to šikovné řešení. Vznikl mi totiž prostor pro každý druh produktů určených k péči o jinou oblast. Takže všechna vlasová, obličejová, tělová kosmetika má svoje místo a dále jsme vytvořila prostor pro produkty, které používám každý den. Mám je tedy hezky po ruce a nemusím šátrat do útrob skříně. No a hned vepředu mám svou malou sbírku parfémů. 

 Líbí se vám to takhle rozdělené a přehledné? Kde skladujete kosmetiku vy a máte v tom taky nějaký systém? Podělte se :)

P.S.: Při organizování a třídění padlo mnoho produktů a proto jim věnujme 3minuty ticha... Děkuji... :( :D

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


9 komentářů:

  1. Myslím, že to máš prakticky rozdělené, já už se taky musím konečně rozhoupat a uspořádat to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to teď mnohem lepší. Sáhnu a mám :D

      Vymazat
  2. Tý "nedekorativní" kosmetice se taky říká pečující :D. Jinak taky se vždycky snažím v tom mít pořátek, ale ono to prostě nevydrží :D člověk pak někam jde, spěchá a nechá to tam jak to je :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepovidej... :D No prááávě. Znám se, takže vim jak to dopadne :D

      Vymazat
  3. Já to mám také uspořádané :-) člověk ví kde co má, předtím se mi stávalo, že jsem nemohla najít nově koupené věci a dodnes nevím kam se poděli :D Jestli chceš mrkni ke mě http://kyrkys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle uspořádané to vypadá hezky... :) Já bych ale tělovou kosmetiku ve skříni mít nemohla, přiznám se, že antiperspiranty musím mít po ruce (takže na stole) a zbytek skladuju v koupelně... (kde už taky jinde pečovat o tělo, že... :) )

    OdpovědětVymazat
  5. ja takúto kozmetiku skladujem v kupelni, parfemy v spálni na polici.
    Asi takto:
    Nahliadnutie do kupelne

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek až na jeden detail......ŘÍKÁ SE PEČUJÍCÍ KOSMETIKA a ne "nedekoratikvní" ale jinak píšeš super věci a máš taky super videa!!!

    OdpovědětVymazat
  7. těším se až si pořídím také poličku na nedekorativku :)nyní mám novou postel a do konce léta i stůl :)

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥