Jaké apps skrývá můj mobil?

Viděla jsem již na pár blozích, jak holky ukazují, které aplikace používají a které jim usnadňují život. Samozřejmě snad každý mobil má nainstalovanou nějakou hru, takže se mrknem i na ně :) 



Ze začátku bych asi měla říct, že můj mobil je šmejdík za 1kč, který jsem dostala k tarifu od O2 :D Ale tak mně to stačí a na to na co ho využívám, mi vyhovuje. Ale lepším mobilním telefonem bych nepohrdla :) 

1. Pubtran
Tahle aplikace mi zachraňuje v Praze život :) Je to dokonalý jízdní řád, se kterým vždy a všude trefím. Je vážně moc šikovný. Zadáte si odkud kam jedete a kdy chcete vyjet, nebo kdy tam potřebujete být. Naprosto super je, že skvěle spolupracuje s GPS, takže kolikrát kolonku "odkud" nemusím vyplňovat, protože nejbližší zastávku rozezná sám. Navíc si umí nejčastěji ježděné trasy zapamatovat, což také usnadní manipulaci a šetří čas, pokud někam pospícháte. Navíc když si zadanou trasu rozkliknete, vidíte seznam mezizastávek a malý trojúhelníček vám ukazuje, kde přesně se zrovna nacházíte. Dokonalé! Za mě má aplikace 1* :)


2. Instagram
Online fotoalbum, ke kterému není potřeba co dodávat. Všichni ho znáte a většina i používáte :) 







3. WhatsApp
Další užitečná appka. Díky ní si můžete psát zprávy a posílat obrázky a to vše zadarmo. Výhodou je, že do kontaktů se vám automaticky přidají všechna jména, která máte ve svém telefoním seznamu v mobilnímtelefonu. Ani jsem nevěděla, kolik mých kamarádů tuto aplikaci vlastní a využívá :)





4. Blogger
Pokud jste mimo domov a vlastníte blog, můžete psát plnohodnotné články i z vašeho mobilu. Já ji tedy ještě nevyužila, jelikož mě nebaví psát z mobilu bez diakritiky. S ní je to o dost časově i nervově náročnější :D Ale dávám to jako tip k dobru, pro všechny aktivní blogerky :)) 





5. Messenger
Aplikace od Facebooku. Je to klasické textovací okno, jako máte na FB na PC. Jen je to přizpůsobené mobilnímu telefonu, ale jinak je to v podstatě stejné. Kdo ještě v téhle době posílá SMS za plnou cenu? :) Možná jen babičce a dědovi :) Jinak vše vyřizuji přes Messenger nebo WhatsApp.Pějme chválu moderní době :D 



Cover art
6. Shazam
Kdo by to byl nikdy nezažil... Slyšíte písničku v rádiu, ve filmu nebo někde na ulici a nevíte, jak se jmenuje... Pátráte všude, snažíte se zapamatovat kousek textu, abyste si to doma našli a...nic :D Tahle aplikace je vlastně mikrofon s nahráváním. Stačí nahrát kousek písničky a aplikace vám najde interpreta i jméno písničky. Musím říct, že jsem ji nejednou použila. 






7. Lets Draw Something
Zábavná malovací aplikace. Máte zde k dispozici několik štětců, pomocí jichž vytvoříte mnohdy povedená malá dílka. Já jsem si jednou nakreslila obrázek, který se mi tak zalíbil, že ho mám do teď jako wallpaper. Pro ilustraci pár mých "děl" přidávám :D 




Obrázek vlevo zdobí moji mobilní plochu :)



8. Picasa
Zde vám jeho možnosti nerozepíšu. Moc s ním nepracuji. Více méně ho používám jen proto, že mám zřízený web Picasa. Takže pokud potřebuji nějaký obrázek z mobilu dostat do PC, využívám mobilního Picasa. Ten převede obrázek do webového Picasa a já s ním pak mohu hýbat kam chci a používat je třeba na bloggeru. Je to trošku složitější, ale snad to chápete :) Pro mě je užitečný pouze v tomto ohledu. K ničemu jinému ho nevyužívám :) 





9. Benji Bananas
Hra, která je teď pro mě velice návyková :D Malý opičák skáče po liánách, sbírá banány a plní úkoly pro svojí opičí slečnu, po které touží :) Během hry si za banány kupujete různá vylepšení a nové vzhledy. V každém kole na vás čekají nové nástrahy. Já se tedy zatím dostala jen na začátek 4. kola, ale i tak mě to baví! :D Jen je škoda, že pokaždé musíte začínat z prvního kola. Skóre a vylepšení a tak vám samozřejmě zůstává. Ale startuje se vždy z první mapy. Je to velmi roztomilá hra, u které dokážu strávit hodiny :D 



10.Pou
Další oblíbená hra. Pou je vlastně obdoma mobilního tamagotchiho. Staráte se o "bobeček" :D Krmíte ho, hrajete si s ním, atd... Jediná nevýhoda je, že jsem již v 55 levelu a on jaksi ustrnul ve vývoji :) Vývojáři stále připravují novinky v podobě nových podher pro Poua a nových dobrot k jídlu. Ale Pou jako takový zůstává pořád stejný (pokud mu nezměníte vzhled). Pokud má nějaký váš kamarád také Poua, můžete je spřátelit, posílat si vzkazy a navštěvovat se :D Taková nenáročná oddychovka :) 


Můj aktuální Pou :D 

Tak to by byly mé nejoblíbenější a nejpoužívanější aplikace v mém mobilu. Dále vlastním samozřejmě třeba Gmail, Facebook, Winamp, Printic, Jízdní řády,...

Jak se vám článek líbil? Používáte stejné aplikace? Máte tipy na užitečné aplikace? Uvítám je :)) Pěkný zbytek dne,

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥


14 komentářů:

  1. Užitečné ani ne, spíš naopak, ale teď ulítávám na Minion Rush..bez minionků (nesnáším český výraz "mimoni") a jejich "banana" ani ránu. Pak pařim ještě The Simpsons Tapped Out...taky docela závislárna. Jediná užitečná aplikace, kterou jsi neuvedla, je Cardio Trainer, na sport mi vyhovuje ze všech nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé super! Miniony také zbožňuju, tak si to stáhnu. Simpsony znám, ale nebavilo mě to :D A ten trainer si tedy stáhnu. To musím prozkoumat :) Díky

      Vymazat
  2. Ten obrázek vlevo vypadá jako mikroskopický preparát stonku rostliny s xylémem :-D
    Jinak za sebe bych ještě vyzdvihla aplikaci Aladin pro předpověď počasí - je krásně jednoduše zpracovaná a je to superpřesná předpověď hodinu po hodině na necelé 2 dny dopředu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky m to jednou napadlo, že to vypadá jak cosi pod mikroskopem :D Něco na předpověď jsem kdysi hledala a vše bylo na prd. Nakonec jsem si nechala to, co bylo v mobilu už nainstalované. Tak se podívám na tuhle app. Děkuju :)

      Vymazat
  3. Poooooou! ten snáď nikdy neumrie :D.
    nemám dotykovku, takže takéto aplikácie nevyužívam :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, to mám vyzkoušené. Je nesmrtelný :-O :D

      Vymazat
  4. Whats up, Shazam a Instagram fičia aj u mne. Su to asi moje najpouživanejšie aplikacie. Hry nemám takmer žiadne, lebo ani žiadne na mobile nehrávam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jinde si určitě něco zahraješ, viď? :)

      Vymazat
  5. Pou je placený, že? Já mám iPhonka a používám třebaa z her- One touch draw, MicroCells, Slovíčka, CardGames a jinak We heat it, Runkeeper a tj asi vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pou pro androidy placený není. Nevím, jak je to u iPhone. Na tvé aplikace se mrknu, pokud budou dostupné i pro androiďáky, tak je zkusím :) Díky

      Vymazat
  6. Haha, máš skoro stejné aplikace jako já. Ten jízdní řád by se mi taky hodil, ale nejsem z Prahy, takže to musím vždycky chaoticky naťukávat na internetu v mobilu :D Ale dost mě zaujal Shazam a Lets draw somethin o kterých jsem nevěděla, určitě stáhnu :) Benji Bananas i Poua mám nainstalované a je to vážně návykové :D Pou už mě teda moc nebaví, ale ten skákající opičák mě někdy vážně zabíjí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám klasické Jízdní řády od IDOSu a funguje to skvěle i v ČB. Taky to najde nejbližší zastávky a ty nejpoužívanější spoje nabízí automaticky.

      Vymazat
    2. Beily - No pro pražáky opravdu užitečné. Jinak jak píše slečna Hanča, tak idos je také fajn. Já ho používám jen pro meziměstské spoje. Pou už mě taky nebaví... :D Občas mu poskytnu co potřebuje, když si vzpomenu. Ale Benji teď jede furt :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥