Gratuluji novomanželům Ladyboxovým :)

Vydání červencového Ladyboxu bylo velmi očekávané. Vy už všechny samozřejmě víte, že je unikátní tím, že je to první společné vydání Ladyboxu a Senzaboxu pod jednou značkou - Ladybox! Po šíleném Faux pas se službou In-time jsem i já obdržela svou krabičku Just Married... A co jsem v ní našla? Samé krásné a využitelné věci. Do jedné! :)







1. Palmolive Mediterranean Moments - sprchový gel (250ml - plné balení 68,90,-)
Sprchový gel s obsahem araganového oleje a mandlového květu. Voní clekem pěkně, docela klasicky, jako většina sprcháčů. Ale tady jde asi spíše o účinky. Snad bude hezky hydratační a nebude vysoušet. Já sprcháč od Palmolive neměla ani nepamatuji, takže ráda vyzkouším.

2. i+m Naturkosmetik Berlin - Šampon lesk citronu (50ml - cestovní balení)
Pro mě absolutně neznámá kosmetická značka nejspíše tedy z  Berlína :D Šampon je 100% přírodní a obsahuje sojový olej, heřmánkový extrakt, vitamín E, včelí vosk, éterické oleje a citron. Neobsahuje sulfáty ani silikony. No tohle zní skoro přímo ideálně :) Teď testuji jiný šampon, takže si ho nechám na později. Ale voní jako citronáda :) Hned jsem na ni dostala chuť :)

3. Rituals sprchová pěna Tai Chi (50ml - cestovní balení)
Sprchové pěny mě baví :) Kór když jsou například od takové značky, jako je Rituals! Toto je pro mě známá značka, ale můj první výrobek od ní. Tato pěna obsahuje lotos a silný zelený čaj, který má antioxidační účinky. Perlička ze zákulisí :D : Když jsem si teď chtěla k pěně přičichnout a chtěla jsem si trochu nastříkat na hřbět ruky, tak jsem zmáčkla aplikátor a vohodilo mi to komplet celé dveře, které jsou ode mě metr daleko... :D Takže opatrně na sílu vašeho stisku :D Ale voní krásně jemně čajově... To jo :))



4. Yves Rocher - Rtěnka Grand Rouge (plné balení, 309,-)
Luxusní balení! To bylo první, co mě napadlo. Jako druhé bylo: Ach, nádherná barva! Je krásně jemně růžová, což se jakž takž podařilo zachytit až ve swatchi. Tahle skoro neonová růžová (dobře, ani swatch není ideální :D) je něco pro mě :) Hned jsem ji musela vyzkoušet! Jinak jedná se o dlouhotrvající rtěnku s obsahem oleje z kamélie. Rty má regenerovat a vyživovat. Barva má vydržet celý den. Už teď vím, že to není pravda... Ale recenze určitě bude :))

5. Famous Sada na obočí (plné balení, cca 192,-)
Stránky Famous kosmetiky jsem projížděla několikrát. Zrovna tahle paletka mě velice zaujala a jsem ráda, že jsem ji v boxu našla. Můj milovaný gel od Alverde totiž dochází, tak teď mohu vyzkoušet toto. Balení obsahuje tři stíny, vosk, štěteček a mini pinzetu :)) Recenze bude! :D 

6. L'Oreal Paris Fix na oči Super Liner Blackbuster ( plné balení, 199,-)
To je ale náááhoda! Včera jsem proběhla 3 Rossmanny, abych si koupila fixu od Dermacolu. Ještě, že je ani v jednom neměli :D Teď bych měla 3 fixy :) I když to se u mě neztratí. Trošku se obávám tlustého hrotu, protože jsem ještě žádnou takovou tlustou fixu neměla. Tak uvidíme :)) 






7. Macadamia Deep Repair Mask (vzorek)
Podle mě snad nejznámější maska na vlasy hned po Aussie :D Strašně moc jsem ji chtěla vyzkoušet. Už se těším na mytí vlasů :)

8. libebit mýdlo - Meduňka (30g, cestovní velikost)
Pro mě je 30g v tomto případě asi více než dostačující. Tuhá mýdla nemám ráda. Strašně mě vysušují. Tohle voní moc příjemně, jako oslazený meduňkový čaj. Podle mě na tom bude toto podobně. Ale nebudu soudit předem :)

9. Sváča od Racio, která už padla za vlast :D 


Nevím jak vy, ale tohle vydání je moc povedené. Jsou v ní tři výrobky z dekorativní kosmetiky, které využiju snad až do dna a mám zase co na recenzování :) Myslím, že fúze byla v tomto případě úspěšná a krabička Just married se vyvedla. Snad i další vydání budou tak povedená. Držím LAdyboxu palce, ať se jim daří dělat to, v čem jsou podle mě opravdu dobří. :))

A jak se krabička líbí vám? Také máte radost? Nebo litujete, že jste neobjednali?

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥




9 komentářů:

  1. Pěna už byla v jednom z minulých vydání Senzaboxu, tak jsem byla připravená, ale poprvý mi taky lítala po celém pokoji :D Jinak za mě obstál box na jedničku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozná síla ten první střik :D I u mě :))

      Vymazat
  2. Ještě jsem si žádný box nekoupila, na tento jsem měla zálusk, ale nedostalo se na mě a byl vyprodaný - teď jsem za to ráda, protože by mě vůbec nenadchnul :D. Po té propagaci jsem čekala víc. Jinak maska Macadamia je perfektní, mám třetí balení a asi poslední, protože na parfums a jedenklik ji zdražili z 300 Kč na nějakých 500 Kč, takže dobrej vtípek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem naopak překvapená :) Každý holt máme jiné požadavky :) No n masku právě všichni pějí slávu :) Ale ta cena je teda vopruz :-/ Ale počkej si na ladyboxí obchudek. Treba tam bude maska levnejsi :)

      Vymazat
  3. Já jsem strašně spokojená, musím říct! Konečně začnu používat linky ve fixu :D .. Ještě jsem dostala nečekaně navíc i stíny Lambre, takže uplně super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D Asi nějaký šotek :D I já jsem spokojená :) Vážně super vydání :))

      Vymazat
  4. Souhlasím, tuhá mýdla nepoužívám, budu muset začít no ;D. Jinak jako jsem spokojená, nejsem si jistá, ale myslím, že rtěnku máme stejnou a taky jsem z ní nadšená. Co se týče šamponu a pěny, zrovna jsem vylezla ze sprchy, takže mám odzkoušeno a voním jako čaj s citronem. Pěny jsem taky vymáčkla hodně ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, co je to prosím za odstín rtěnky?:)

      Vymazat
  5. Super obsah, nejlepší je ale Rituals :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥