Giveaway + recenze Gliss Kur Ultimate Oil Elixir

Slíbila jsem vám soutěž a i když ji uspořádávám o den dýl, snad vám to nebude vadit a odpustíte mi to :) Plánovala jsem ji na  včerejší večer, ale zasekla jsem se u Pevnosti Boyard a dala si hned dva díly za sebou :D Strašně návyková soutěž! A taky trošku retro :D Koukáte někdo? Na Primě opakují staré díly :) Vždycky si u toho představuji, jak bych to zvládala já :D No ale teď už k věci. Mám pro vás recenzi na další vlasovou kosmetiku a tentokrát se jedná o novinku Gliss Kur Ultimate Oil Elixir šampon a balzám.


Zlatavé částečky krásně rozzáří vlasy :)

Šampon i balzám je určený pro lámavé a namáhané vlasy. Obsahuje pečující olejový elixír a komplex tekutého keratinu. Mně se obecně šampony, balzámy a pleťové krémy obtížně recenzují. Ale pár postřehů pro vás mám.

Balení je klasické, jako u většiny výrobků Gliss Kur - pěkné, praktické, dobře se otvírá. Vůně šamponu i balzámu je stejná - také taková ta klasická. Nic zvláštního z nich necítím. 

Po umytí jsou vlasy krásně lesklé a hydratované. Díky balzámu se úžasně rozčesávají, ale zkoušela jsem i jen šampon samostatně a i s ním jsem neměla problémy je rozčesat. Každopádně bych tyto výrobky nedoporučovala na mastné vlasy. Soudím to podle toho, že já mám vlasy velmi suché a třepící se. A již druhý den jsem měla vlasy ne mastné, ale takové, jaké mám obvykle vlasy až třetí den po umytí. Proto jsem šampon střídala s jiným, který oleje neobsahuje a tak jsem dosáhla dokonalé rovnováhy. Vlasy mám teď opravdu v moc hezké kondici. Ale samostatně bych ho asi používat nemohla. Nebo mohla, ale mytí vlasů nepatří zrovna k mé nejoblíbenější činnosti :)

Více už asi jen objemu a cenách. Výrobky seženete běžně v drogeriích za cenu kolem 70kč. Balzám má 200ml a šampon disponuje 250ml. 

Giveaway
A teď to, co vás asi zajímá nejvíce :) Zastoupení Schwarzkopf mi umožnilo pro vás uspořádat mini giveaway, kdy můžete oba tyto recenzované přípravky také vyhrát! Každý, kdo je pravidelným čtenářem a napíše komentář zde pod článek, bude zařazen do soutěže (Anonymové budou vyřazeni). Výherce vylosuje již tradičně random.org :)

Tak hodně štěstí :))

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥



59 komentářů:

  1. Gliss Kur obecne mam moc rada, tuhle radu jsem jeste nezkousela - prestoze by moje vlasy nejaky hair repair zaslouzily.
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No, ráda bych to třeba i zkusila. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě...
    levandule.fialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. mikulackovad@seznam.cz
    sleduju tě na bloglovin :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, Gliss Kur mám moc ráda:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda bych je zkusila :-) lllenkaaaaa(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. chtela bych vyzkouset:)
    ja.dobesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mám Gliss Kur taky ráda, zvlášť jejich regenerační spreje :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. mám ráda Gliss Kur:) Oil elixir jsem ještě nezkoušela, vlasy mám taktéž dost přesušené:/
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji tyhle šampony!

    denisavary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem zatím šampóny od této značky nezkoušela, a tak by mě zajímalo jak na tom jsou ;)
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Šampóny od Gliss Kur mám moc ráda :))
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Gliss Kur šampony mi vyhovují :)
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Od Gliss Kuru jsem již delší dobu nic neměla, ale vcelku mi vyhovovaly. Asi časem zase zkusím. Jinak fajn recenze.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zkusila bych ráda. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. no proč to nezkusit:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Gliss Kur jsem si jednu dobu kupovala pořád, je to moc dobrá značka a já mám dost zničené vlasy od žehličky takže je i ta kvalita dost znát :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. zkusim štěstí :-)
    i.cibikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Gliss kur je skvely
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. sleduju přes gfc i bloglovin ;)
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Už jsem na toto duo koukala a ráda bych ho vyzkoušela. :)

    lenka.svan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Měla jsem od nich šampony, balzámy i masku a všechno bylo fajn, ráda bych zkusila i tuhle řadu =)
    criminal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Od Glir Kur jsem zejména dříve používala masky. Nejvíce mi vyhovovalo, že dělali maxi balení, ve kterých bylo vždy 100 ml zdarma a to se u dlouhých vlasů cení (jako důkaz recenze zde: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2011/09/hair-therapy.html). Poprvé mě ale nejvíce zaujaly jejich naprosto specifické, unikátní a silně pronikavé vůně. Nevím , jak vám ale mě voněly prostě luxusně. Aktuálně doma nic od Glis Kur nemám, takže jsem hodně zvědavá, zda bude mít alespoň takové účinky, které si pamatuji.

    OdpovědětVymazat
  24. Zkusím štěstí, výhru bych dala ségře, má GK ráda :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moje rychle se mastící vlasy mají kupodivu nejradši šampony s olejem, takže by mi mohl sedět i tento. hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Gliss kur mám ráda, ale s touhle řadou zkušenosti nemám.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. RebekaZved@gmail.com

    Můj kadeřník říká, že tyto šampony jsou to nejlepší, co se dá z drogerie získat.

    OdpovědětVymazat
  28. Gliss Kur ma zachránil pred najhoršim...bez neho by som mala vlasy ako "seno" :)
    barboraburi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Mám teď hrozně roztřebené konečky, tak třeba se zadaří:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Moc bych chtěla vyzkoušet :)
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. S Gliss Kurem jsem zatím měla jenom dobrou zkušenost :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadají moc pěkně:)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji pres bloglovin :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥