Garnier Olia 10.0 Velmi světlá blond (aneb já mám ombré? :D)

Pamatujete jak jsem byla na stříhání vlasů? Celkem už mi dorostly :) A jelikož nemám ráda odrosty, bylo potřeba sáhnout opět po nějaké barvě. Na pomoc mi přispěchala firma Garnier s jejich novinkou Olia. Tak jsem neváhala a včera jsem ji vyzkoušela. A teď se s vámi podělím o rozporuplné dojmy. Ale jsou vlastně lepší, než horší :))



Co říká výrobce?
Garnier Olia je první barva na vlasy s obsahem oleje v barvícím krému, který se přímo podílí na barvícím procesu, nejen na závěrečné péči. Barvení vlasů už nikdy nebude jako dřív!

Aktivní látky:
alkalický agent MEA - nahrazuje amoniak, který nepříjemně zapáchá a způsobuje poškození vlasů,
olejová báze (60 % přírodních olejů) - zvyšuje účinnost barevných pigmentů a napomáhá průniku barvy hluboko do vlasu pro maximální intenzitu barvy. Nedochází k poškození vlasu, právě naopak, olej kvalitu vlasů vylepšuje.

Výsledky:
úžasně intenzivní a sytá barva,
viditelně zlepšená kvalita vlasů,
příjemná aplikace okouzlí vaše smysly,
vlasy jsou o 35 % hebčí, o 17 % zářivější.

Vlastnosti:
unikátní technologie na olejové bázi chráněná 24 patenty,
sametově jemná textura, která nestéká,
nádherná květinová vůně.


Co říkám já?
Takže začnu hezky popořádku. Co se týče designu, je moc hezký. Co se týká vnitřku, už to taková sláva není. A víte proč? Protože výrobek pro ČR (+ nevim jaké země byly ještě ošizeny) obsahuje jiné "dávkovače", než jinde ve světě. Rozdíl si můžete prohlédnout na obrázcích. Nechápu to. Proč? Dokáže mi to někdo vysvětlit? Kdyby byla v balení ta "střička", skákala bych až do stropu. Mám je moc ráda a barva se mi s nimi aplikuje velice dobře. Což se o štětcích říct nedá... 

vs.


No nakonec jsem barvu a činidlo vymáčkla do skleněné misky a zamíchala plastovou špachtlí. Nepoužívejte při manipulaci s barvou žádné kovové předměty! 



Výslednou směs jsem nanesla pomocí prstů (v rukavicích) nejprve na odsrosty. Tam jsem nechala barvu 20 min působit a na zbylých 10 min jsem barvu protáhla až do délek. Musím tedy říct, že na mé dlouhé vlasy bych potřebovala nejlépe 2 balení. Ale nakonec se mi to podařilo tak, že jsem vlasy navlhčila a tím barva trošku povolila, takže se dala lépe roztírat. Nebojte se, výsledek to neovlivní. Maximálně tak pozitivně. Sami to v návodu radí. Jinak barva byla na vlasech opravdu příjemná. Hlava mě neštípala, jako obvykle. Barva nesmrděla, jako obvykle a barva byla olejová, jako neobvykle :D Trošku mi olej tekl po čele. Ale spravil to papírový kapesníček :))

No a pak už jen stačilo smýt a... čučet... :D Barva byla již na mokrých vlasech taková zvláštně hodně popelavá. Ale tak byla jsem v klidu s tím, že po vysušení bude barva lepší. No nechala jsem vlasy volně uschnout a nakonec je jen trošku profénovala pro objem... A nestačila jsem zírat :D 

Barva byla opravdu taková šedo-stříbrno-popelavo-blonďatá. Krásná! Ale u kořínku mi chytla hodně dobře a tak mám teď nahoře takovou světlejší část. Nazvala bych to hodně ošklivým ombré :D  Ale na druhou stranu výsledek je celkem zajímavý a vlastně mi to ani tak nevadí. I když vršek je takový namodralý... :-/ Výsledek před a po jsem vám nafotila. 

Před:


Po:

ve stínu                        -                  na sluníčku



Tak co si o tom myslíte? :D Já myslím, že barva je vážně dobrá. Moc hezky se nanáší a je příjemná. Ale mně bohužel chytla tak nějak všelijak. Asi nakonec opravdu tak za 14 dní aspoň koupím ještě jednu a vlásky dobarvím. Snad mi na té hlavě něco zůstane :))

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

UPDATE:
Hned po prvním mytí se modrá vrchní část vymyla a nyní jsem asi nejspokojenější, co jsem kdy s barvou byla. Určitě u ní zůstanu a mohu ji všem doporučit! Ještě přidávám vzorník odstínů.



26 komentářů:

  1. Mně se to zdá fajn, z fotky to působí jako hezká přirozená blond. :)
    Ta odlišnost v balení mě taky štve. :/
    Jinak já jsem v pondělí barvila na "ledovou čokoládu", barva byla příjemná... Ovšem vlasy mám skoro černé, to jsem úplně nečekala... Naštěstí to při mytí trochu pustilo. Jinak ale dojem fajn... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je nezvyk mít trošku fialové ve vlasech :D Ale jak říkám. Ani mi to tak nevadí :) Přijde mi to zajímavé :)
      No oni ty hnědé jsou asi všeobecně problém. Kamarádka se snažila strašně dlouho docílit pěkné světle hnědé. Vždycky jí to chytlo až skoro do černa. Tak jsem jí poradila aťo přejede blond barvou a teď to má moc hezké :))
      Ale to balení... Škoda se vyjadřovat.

      Vymazat
  2. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že ta fialová jde dolu hrozně rychle, po pár umytích to nejspíš budeš mít pryč a zůstane jen blond. Mně třeba na mých melírem zesvětlených konečcích chytá každá popelavá či ledová blond do modrofialova. Při posledním barvení byly opravdu modré i přes to, že jsem na ně dala barvu jen na chvilku. Naštěstí to šlo dolu citronovou šťávou a zůstala jen krásná blond.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee tak to jsem rada, zes mi to napsala :D Mám v lednici už takovej seschlejsi citron, tak najde vyuziti :D :))))

      Vymazat
  3. Potvzuji z vlastni zkusenosti, ze ten fialovy odstin se brzy vymyje.. tvoje barva se mi moc libi a myslim, ze pri tve delce to asi fakt chtelo dve baleni.. ja ji mam taky doma, odstin 8.0 blond a sbiram odvahu ji dat na hlavy... po poslednim barveni mam vlasy dost ponicene, tak ted uz pul roku pilne regeneruju a odrosty maskuju sprejem Balea more blond.. mas pocit, ze je tahle barva fakt setrnejsi nez jine? Nerada bych byla nakratko :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, tak to zkusíme vymýt :)
      Jinak jestli je to šetrnější, to si netroufám tvrdit. Ono je teď přeci všechno šetrné a nejšetrnější a pečující :D Takže nevím. Každopádně já pak dala dovlasů ještě olej od Glisskuru a olej od Biosilku. A samozřejmě masku, co je v balení přiložená. Takže mám vlásky pěkné :D Vždycky se jim snažím dát po barvení něco navíc.
      Jinak ta balea to je zesvětlovač? Kdysi jsem jeden měla. A horší vlasy jsem pak nikdy neměla. Kór pokud to aplikuješ na "nové vlasy" přímo ke kořínkům... Ničíš si je tak hned po jejich "zrodu" :D Tomu bych se já osobně vyhla velkým obloukem :)

      Vymazat
    2. Ta Balea je peroxid, davam si to tak jednou za mesic asi hodinku pred mytim.. nezda se mi, ze by mi to nejak zralo vlasy, ale mozna mas pravdu, co ja vim.. chjo, proc jen mi priroda nadelila vlasy barvy mysi sed.. :o))
      no, kazdopadne tu olejovku vyzkousim a pak dam vedet, jak to dopadlo :o))
      mej se krasne! :*

      Vymazat
    3. Jednou za mesic neni tak hrozne. Bala jsem se, ze to pouzivas treba po kazdem myti :) Ale i tak to rozhodně nebude zadnej med. I kdyz co dneska je, vid? :)) Tak vyzkousej a dej mi urcite vedet :) Taky se mej krasne :))

      Vymazat
  4. S barvou jsem ve všem spokojená(mám jiný odstín).Myslím,že tohle se jim vážně povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano i já už jsem. Modrá se hned vymyla. Juchůů :)

      Vymazat
  5. Mně se to zdá teda o moc lepší a přirozenější než jsi to měla. Já nevím, nejsi ty nějaká slepá?
    To by mě zajímalo, jestli v tvém okolí ti někdo řekl, že je to horší.
    Dost pochybuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slepá nejsem :D A už jsem také spokojená :)) Modrá se vymyla.

      Vymazat
  6. Mně ten výsledek přijde moc dobrý! Vypadá to i docela přirozeně :)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to krásně! :) Já už se doma nikdy barvit nebudu. Po zkušenostech s profesionálními barvami mi ty drogérkové připadají jako špatný vtip ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě zkušenost, že to vypadá uplně stejně :D Občas se ukáže přechod a to pak jdu ke kadeřnici, aby mi to spravila. Ale to jdu tak 2x ročně :)

      Vymazat
  8. podla mna ti chytila nadherne! vazne super!


    Inak pozyvam ta na moju SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Oldskůlový patlání štětečkem, boží! :-) Z toho by mě fakt švihlo. Já už klasický barvy vypustila úplně, maximálně mě rozmazlila ta pěnová, protože se to fakt skvěle nanáší, je to jako šampon, nemusím to rozmíchávat, neteče to z vlasů a nezacákám celou koupelnu. To je asi jediný důvod, proč nemám ráda svoje vlasy do pasu, ta práce při barvení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no. Ten dávkovač by byl mnohem lepší :-// Pěnové barvy jsem už také zkusila. Nanášelo se to super. Ale měla jsem hrozný odstín. Na krabičce byl stříbřitý a ve skutečnosti hnusně žlutý :-/ Fuj! A vlasy do pasu zaaaavidiiiiim! :))

      Vymazat
  10. Na fotkách výsledek vypadá dobře :). Barvy mě moc zaujaly a určitě taky nějakou pořídím, jen asi bude problém vybrat správní odstín :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapilo mě, že mají opravdu pěkné. Přidám do článku vzorníkové kolečko :)

      Vymazat
  11. dnes jsem si ji koupila, uvidíme jak chytne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za tip. Ja hladám takú svetlu blond až do strieborna ako má napr. Alena Shishkova a ešte som takú čo by mi tak chytila nenašla. No určite si kúpim túto Garnier a možno to bude to pravé čo hladám :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Musím říct, že tuhle barvu skutečně miluju. Moje vlasy mají strašnou přírodní barvu, jsou opravdu až do šeda, a to je mi jen -náct :) Já se teda barvím 9.0 a je opravdu perfektní, ty vlasy se mi nezatíží, neponičí a nádherně se dobarví a vždycky po barvení úplně čumím, protože se barvím jednou za dva měsíce a moje vlasy rostou nadpozemskou rychlostí, takže jsem pak vždycky hotová, jak se to může tak skvěle obarvit :DD Na tu barvu za mě nemůžu říct ani jedno špatné slovo. Jinak vlasy mám skoro až po zadek a husté jak blázen, a s velkou dopomocí vody to vždycky s dvěma baleníma nějak zvládnu :D Je to perfektní barva a nemám po dlouhé době chuť zkoušet cokoliv jiné, i když barvy od Loreal také nejsou špatné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥