Dnešní nákupy (HM, Camaieu, Sephora, Mohito, Tailly Weijl, e-bay) + wishlist, který si snad konečně opravdu splním! :D

Dneska se mi nechce moc rozepisovat nějaká recenbze. Přeci jen zítra nás čeká Ladybox (mimochodem přečtěte si o fúzi Ladyboxu a Senzaboxu zde u Moory), tak si musim šetřit prstíky :D Navíc dneska tak nějak celý den relaxuju. Byla jsem se podívat v Centrum Černý most. Hledala jsem vhodné šaty na promoce. Jenže všude mají jen letní věci a když už najdete ucházející střih a barvu, tak jsou buď ve špatném čísle a nebo jsou umazané od makeupu! Ale šíleným způsobem. To mě otrávilo. Každopádně náladu mi zlepšil Starbucks se svým Triple caramel frappuccino. To je orgasmus na jazyku! Vyzkoušejte ho, osladí vám život :D 


Dneska vám ukážu, co jsem si koupila a taky co si chci pořídit do budoucnosti :) Takže takový menší wishlist, která si chci opravdu splnit! Dokonce jsem si už nějaké věci pořídila. Uhádnete jaké? :) Jedna se teda objeví už v dnešním článku, tak tu nehádejte :D Výhledově o nich budou také články. Takže tady je: 

1. Dovolená u moře. Je mi jedno kde, je mi jedno s kym. Prostě tam potřebuju :D Ale nevím, nevím :-/
2. Parfémy od Guessu jsou mou láskou. Všechny!
3. Benefit - High Beam. ano ano. Po něm mé srdce toužilo hoooodně dlouho! A konečně mi říká paní :))
4. Tetování. Už pár let jsem přemýšlela co a kam si nechám něco vytetovat. Konečně už to mám vymyšlené. Jen teď to není možné. Protože tetuje se většinou na podzim a v zimě. Já nechci nic riskovat, takže to ještě počká pár měsíců :) Ale jsem pevně rozhodnutá!
5. Brýle z Firmoo. Zaujala mě ta žlutá na nožičkách. Chce to něco živějšího, než mám teď.
6. Nový a lepší foťák. Ať je na moje fotky a videa radost se dívat :))
7. Tvářenka od Nars. Které blogeří srdce po něm netouží? :) V nějakém neobvyklém odstínu. Samozřejmě.
8. Nový PC. Můj pomalu ale jistě odlétá do IT nebe :-/
9. Kabelka Prada. Zrovna tuhle na obrázku bych mooooc chtěla!

_______________________________________

Takže to bylo jen drobné shrnutí a teď se vrháme na dnešní nákupy. Takže šaty nemám, pilotky taky nemám... Ale mám:




A) Krásné černé sáčko z HM. Těch není nikdy dost :D Navíc tohle je jiné. Takové ještě nemám :D Je hodně vypasované, skoro tvoří až jakoby malé peplum. Je taky trošku kratší, než obvykle. Sleva 50%. Z 1000,- na 500,-
Elegantní sáčko v kombinaci s domácími šortkami... Ano :D 


B) Mikču z Tally Weijl. Zaujala mě krajka (?) na přední straně. A pěkně hřeje :) Za 180,- nekupte to.



C) Nová peněženka už byla pomalu potřeba. Kupuji si je pravidelně po 2 letech. Vždycky je hrozně rychle zničím a opotřebím. Tahle je z Mohita (miluju jejich kabelky!!!!) a stála mě ve slevě 150,-. Rozmýšlela jsem se mezi touto a ještě tou samou, jen s oranžovým vrchem. Modrou nemám ráda, ale tahle mě z nějakého důvodu okouzlila!



D) Dvojprstýnek z Camaieu za 60,-. V poslední době se mi motiv kotvy šíleně líbí!



E) A miláček na konec! Benefit High beam. Už jsme si ho chtěla objednat z ASOSu, kde je za 600,-. Ale zašla jsem na čumindu do Sphory a mají ho v akci za 490,-. Takže nebylo o čem přemýšlet. Teď budu zářit do dálky :))



F) A nakonec ještě halenka v mírně pánském sexy stylu z e-bay. Přišla menší, než bylo avizováno v tabulce velikostí. Chtěla jsem ji nejdřív vrátit. ale zjistila jsem, že vypadá super do kalhot a do sukní. Takže si ji nechávám a nakonec jsem spokojená :)





Co říkáte na můj wishlist a nákupy? Zaujalo vás taky něco a teď to nutně potřebujete? :D Čím jste si udělali radost v poslední době vy?

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


30 komentářů:

  1. Pořídila sis nádherné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prstýnek se mi moc líbí, já snad půjdu zítra očekovat Camaieu :D Jinak bych si dala říct s tvářenkou od Nars a Prada kabelkou <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to :) Už to měli hodně probrané :( ale je od značky Iam, která má i vlastní obchůdky. Tak zkusit třeba i tam :)) Ta kabelka! Ta je, viď :))

      Vymazat
  3. Zádidím. :D Krásne veci. Hlavne mikina, peňaženka a košeľa. Len ja keď idem na nákup na nič podobné nemám šťastie.
    Nechcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky moc často ne. Ale občas se i zadaří :) Jinak v CČM mají teď opravdu straaaaaašně moc slev! Mít větší rozpočet, nechám tam mnohem víc :D
      Pokud se ti můj blog líbí, budu ráda, když budeš odebírat ;))

      Vymazat
  4. Skvělé věci jsi nakoupila a spoustu super věciček si přeješ :) Mikča a sáčko vypadají skvěle..., a teď si říkám, že nutně potřebuju novou peněženku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi z Prahy, tak do Mohita mrkni. Měli tam ještě asi dalších 5 druhů peněženek a téměř všechny super a za skvělou cenu :))

      Vymazat
    2. Wishlist jako by mi mluvil z duše! Notebook mi taky pomaličku odchází do věčných lovišť, Tvářenka Nars je moje vysněná ORGASM A SUPER ORGASM.. nádherné odstíny pro bledule! :-) Foťák potřebuju jako sůůl, a ta kabelka je prostě dokonalá! ♥
      Taky zbožňuju double prstýnky, ta kotva je krásná. A ta košile v tý sukni vypadá úžasně! :-) Na černým mostě je to moc hezký, nedávno jsem tam byla a v nejbližší době zase pojedu, a určitě zkusím to frappucino! Dala jsem si ve Starbucks vanilkové ledové latté a nic moc teda musim řict, tak uvidim :-)

      Vymazat
    3. Margot Orgasm bych si taky nechala líbit! Super orgasm už se mi zas až tak moc nelíbí :) Jsem ráda, že se ti moje pořízené věci líbí :)
      A Čerňák je teď vážně super! I když jsem tam jela sama, dokázala jsem si den sama se sebou užít :D
      A tohle triple frappucciono tě určitě potěší! Nejlepší je ten hustý karamel ve spodu! A ty křupinky na vrchu! Aaaaach :)) Asi nebude trvat dlouho a zase si ho někde dám! :D

      Vymazat
    4. No tak to si určitě nenechám ujít! Hned jak vejdu na čerňák mířím ke Starbucks!! :-D

      Vymazat
  5. perfektní nákupy, sako skvělé, peněženka jsem myslela, že je psaníčko:) a prsten nemá chybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco mi říká, že máme podobný vkus :D Ta peněženka kdyby byla větší, bylo by to krásné psaníčko! To je pravda :)

      Vymazat
  6. Teda to jsou nákupy :-) já jedu na Čerňák ve středu a tipuju, že dopadnu podobně. Tu dovolenou u moře taky potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si připrav peněženku! :D Slevy číhaj na každém rohu :))

      Vymazat
  7. Nemyslim to nijak špatně, ale zajímalo by mě, kde bereš pořád peníze na ty tvé nákupy, když práci nemáš. Nejspíš budeš z bohaté rodiny, že ti rodiče platí školu a vše okolo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říká ti něco slovo brigáda? :) Nebo našetřené peníze a úspory? :)) A nic tak závažně drahého v mých nákupech nevidím :)

      Vymazat
    2. i kdyby jí to rodiče platili tak co bože..mě taky rodiče spoustu věcí platí i když mám brigádu...když na to budu mít, tak svým dětem taky budu dopřávat...každý podle svých možností.

      Vymazat
  8. Nákupy jsou super :) vůbec jsem nevěděla, že v Camaieu mají tak hezkou bižu a to sáčko z HM je prostě úžasné a moc ti sluší, i s těmi kraťásky :D A přeji ti, ať ti vyjde všechno z tvého wishlistu a hlavně ta dovolená u moře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nikolko :))
      V Camaieu mají podobnou bižu, jako třeba v Orsay a tak. Prstýnek je od značky Iam, která dodává bižu do více módních obchodů :) Určitě sis všimla, že některé obchody mají dost podobnou, někdy i stejnou bižu :) A obchody typu Iam a Six doslova miluju! Vždycky nevím, kam dřív s očima :)

      Vymazat
  9. Ulovila jsi krásné kousky. Taky mě teď popadla nákupní horečka, bohužel, teď, když začli slevy, odjžídím na dovču :( :D Vlastně je to má záchrana :D Jelikož jsem zhubla, tak jsem musela aspoň něco nakoupit, protože jsem neměla v čem chodit :)

    OdpovědětVymazat
  10. A hlavně jsem si teď koupila nějaá obyč jednobarevná tílka a barvu na textil, takže se pokusím o nějaký vlastní kousek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No tak to musíš být šikovná. Já dřív taky vyráběla. Ale poslední dobou už nějak ne. Možná se k něčemu zase vrátím :)

      Vymazat
  11. Skvěle jsi pořídila:-) Mě se líbí snad všechno! Z Mohita mám kabelku - nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  12. Super nákup. Mně se nejvíc líbí ta peněženka (jsem na ně úchyl:D ) A PC si také musím vybrat, protože můj Dellíček mi odchází do věčných lovišť. :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Super nákupy. Taky bych někam vyrazila, ale ležím doma s chřipkou. :) Navíc se letos snažím nekupovat moc oblečení. Loni jsem ho koupila hodně a chci to unosit. :))

    OdpovědětVymazat
  14. Super nákupy, ve slevách nejlepší :D A nutně nutně potřebuju tu mikču(??) z tally weijl! Ta krajka je naprosto boží :)

    Luxy Lady blog

    OdpovědětVymazat
  15. Já sháním peněženku, ale to bude asi nesplnitelná mise, protože mám přesné požadavky: černá, kožená, kvalitní (tím pádem jsem diskvalifikovala patrně všechno, co je dostupné v běžné konfenci), bez log a podobných opičáren (čímž jsem diskvalifikovala patrně většinu kvalitních značkových věcí, protože tam to logo vždycky někde bude strašit, opravdu nechápu, proč nestačí, že ta peněženka je kožená, tudíž se za půl roku nepotrhá, tedy neměla by a musí to do světa křičet značku, potřebuju logo v místě, kde není vidět), ideálně v matu. A to nemluvě o tom, že preferuju zapínání ve stříbře a příčetnou velikost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou hodně specifické požadavky :D Napadájí mě opravdu jen specializované prodejny na kožené šboží. Tam by se možná něco najít dalo a na těch většinou loga nebývají. Tak leda zkusit tam. Ale každopádně přeju hodně úspěchů při hledání :D

      Vymazat
    2. Mno, já většinou sháním věci a mám přesnou představu o tom, jak mají vypadat a o to je to horší, protože když už se mi líbí vzhledově, nelíbí se mi často materiál a provedení nebo mám pocit, že není adekvátní ceně. :-) U větších značek by se daly asi sehnat kožený a pěkný, ale pak tam bude to logo (pokud pominu vyložený kýčárny typu Guess, ale třeba i tam nějaký ojedinělý schopný kus mají), asi fakt budu muset spíš najít menší firmu nebo soukromníka, který se specializují na kožený zboží, u zavedených značek sice pravděpodobně najdu kvalitu, ale loga na viditelném místě nesnáším. Takhle to mám se vším, jsem děsně vybíravá, co do vkusu a náročná na kvalitu. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥