Dermacol - Compact Powder 2

Dnes jsem pro recenzi vybrala kompaktní pudr od Dermacolu. Tuto značku mám celkem ráda, ale dneska moc jásat nebudu.

Pudr jsem si koupila v Rossmannu v akci, kdy měli 25% slevu na celou značku. Obvyklá cena je 89kč, já ho měla tedy za 67kč, což je moc hezká cena. Pudry mi totiž vydrží poměrně dost dlouho. Ale...

Pudr strašně rychle ubývá! ale abnormálně hodně. Mně obvykle pudr vydrží tak rok. To už ho pak zahazuji z hygienických důvodů. Ne kvůli tomu, že by mi došel. Pudr také strašně práší. Naberu ho na štětec a musím půlku odfouknout, nebo odklepat. Jinak bych si dala na obličej příliš. Přijde mi to jako plýtvání :D Tento pudr mám cca 2 měsíce.

Každopádně barva je OK. Pudr je takový chameleon. Na některém světle vypadá do růžova, na jiném do žluta, jindy je béžový. Na pleti je spíše transparentní. Je celkem světlý a to mám odstín č.2. Takže pro bledulky je tam ještě jedna rezerva :) Co mě překvapilo je jeho vůně. Voní vanilkově! :D Což na pleti není nijak cítit, ale pro mě je to příjemný bonus. Víte, že jsem vanilkomilka :) A jen tak mimochodem. Nejtmavší odstín č.5 vypadá úplně jako tvářenka :D Nevím, kdo ten odstín zařadil mezi kompaktní pudry... 

Pudr nijak nekryje. Jen zmatní a já mám radši, když pudr ještě trošku podtrhne barvu a zamaskuje poslední nedostatky. 

Takže v celkovém hodnocení bych mu dala asi 4 z 10ti. Cena je fajn, barva je nedostačující, matování pouze na krátkou dobu, konzistence mi nevyhovuje... Dneska tedy ne moc pozitivní recenze :)

Já už si tento pudr na 100% nekoupím, ale každému vyhovuje něco jiného :). Já se radši vrátím k Rimmel Stay Matte. 




Zkoušeli jste? Co si o něm myslíte?

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


27 komentářů:

  1. Mně skoro neubývá! Mám ho asi rok a mám tam tolik pudru jako ty :D Hodně se mi líbí krajkový reliéf a vůně je taky úžasná. Pudr je to ale průměrný, možná lepší drogerkový průměr. Udělá hezkou pleť, zmatní, ale efekt moc dlouho nevydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím, kde je chyba :D Jinak souhlasím :)) Ale pro mě spíše podprůměr :(

      Vymazat
  2. Tenhle jsem nezkoušela... ale od dermacolu mám ten sypký transparentní a ten je fajn...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem slyšela hoooodně chvály. Ale jak jsem psala, mám radši barevné pudry, které pleť ještě doladí :) Sypký transparentní jsem měla (a ještě mám :D ) z nějaké námořnické limitky od Essence.
      Je celkem fajn, ale prostě ta barva mi tam chybí :)

      Vymazat
  3. Zajímavý...mě ubývají všechny pudry taky rychle - třeba ten od NyC a tenhle od Dermacolu mi vydržel přes rok :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní :D Ten od NYC mám koupený. Otevřu si ho až po tom, co tenhle dodělám. Tak jsem zvědavá :))

      Vymazat
  4. Vím proč ti práší, protože nepoužíváš pořádný kvalitní štětec. Já když používala fejkovou sadu Sigmy z ebay tak mi taky prášil, ale stačí vzít štětce Hakuro, RT, Sigma, SL nebo jiné kvalitní tak nepráší vůbec ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem to s několika štětci. Nejradši ale používám tento od E.l.f. a s jinými pudry mi to nedělal :) používám ho i na tvářenku a taky no problem. Tak nevím :((

      http://elfkosmetika.cz/eshop-produkt/studio_profesionalni_rada/stetce-a4db0165a8fbeb/stetec_na_pudr/cz

      Vymazat
  5. Ja som na tento púder počula samé chváli ale ako vždy nemusí každému všetko vyhovieť:):):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, samozřejmě :) Věřím, že někdo ho má rád. Ale já tedy ne :)

      Vymazat
  6. Práve používam tento púder, keď používam štetec od Essence tak mi práši a keď používam štetec od ELF tak vôbec nie... najbližšiu dobu si plánujem kúpiť Rimmel Stay Matte dúfam, že mi bude vyhovovať viac :)

    WerushBerry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala to i slečna nahoře, že to bude štětcem. Ale u jiných pudrů se stejným štětcem problém nebyl. Je to zvláštní :D Rimmel pudr je moc fajn! Chválu jsme slyšela i na NYC, který zkusím po tomto od Dermacolu :)

      Vymazat
  7. Měla jsem ho přes rok,jsem s ním spokojená,v pátek jsem si ho koupila znovu.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě taky napadlo, že by to mohlo být štětcem, ale když píšeš, že ti to s jinými pudry nedělá, tak to je zvláštní, nevím. :D Mně vydržel fakt dlouho. Nejdřív jsem ho nanášela vatovým tamponkem, protože štětce jsem neměla, ale pak normálně štětcem a v pohodě, pořád je ho dost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vatové tamponky si do pudru vkládám, když cestuji :D Dělá mi to i s ním :)) Nevím si rady :D Ale to nevadí :) Existuje spousta dalších super pudrů :)

      Vymazat
  9. Ty jo, to já ho zas miluju :-) Přijde mi, že i trošku kryje a vůbec nepráší :-D S vůní musím souhlasit a s tím, že docela rychle ubývá, taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá máme holt jinou pleť :) Tak mi přijde, že jsem si koupila nějakýho šmejdíka :D

      Vymazat
  10. Ja ho mam velmi rada, skvele na me pleti kryje, vune skvela a vyhovujici odstin. :) ted mam od mny affinitone a ten je sileny...

    OdpovědětVymazat
  11. No vidíš, já ho mám třeba naopak moc ráda, už mám několikáté balení :) Je pravda, že poměrně rychle ubývá, ale mně ubývá rychle každý pudr, asi s tim moc prášim nebo nevim :D Zmatňuje mi hezky na celý den v práci a barvu taky dodá (mám ale jiný odstín, tuším 3). Takže jak píšeš v komentářích výše - každá pleť je jiná a každé sedí něco jiného :) Já jsem s jím spokojená. Karol

    OdpovědětVymazat
  12. Mně taky rychle ubýval, a obličej mi zmatnil tak na půl hodinu, pak po něm nebyla ani památka:) Stay matte od Rimmelu je lepší - aspoň pro mě, ale pořád to není to co hledám, teď se chystám vyzkoušet ten od NYC:)

    OdpovědětVymazat
  13. Kdyby neměl tak pitomé balení, tak by byl super. Měla jsem ho v ruce a nebyl moc bytelný. Bála bych se, že se mi zničí ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Já to mám přesně naopak. Zrovna včera jsem si říkala, jak strašně rychle ubývá Rimmel Stay matte oproti starému dobrému Dermacolu :-) A že už si Rimmel nekoupím

    OdpovědětVymazat
  15. Mně taky nevyhovuje, ne že by mi rychle ubýval, bohužel mi přijde že spíš neubývá vůbec (to proto, že se ho chci zbavit :D) ale neskutečně mi zvýrazňuje mini chloupky u vlasů a suchá místa, prostě vypadám jak moučnej červ a to můžu použít mini mini mini množství :(.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já ho miluju :) Zrovna jsem si koupila už třetí balení. Odstín mám 3 a zbytky 4 . Na pleti mi přijde moc fajn. Jak jsi psala že nedokryje nedostatky... já mám opačný názor ;) Taky mám doma opěvovaný Rimmel a z toho nejsem zase nadšená. Vysušuje mi pleť .... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já ho mám a jsem spokojená :-) Hrozně moc mi voní! :-D Akorát jsem nikdy nevěděla jak popsat jeho vůni, vanilka by mi nenapadla, hned jsem si ho šla očuchat co jsem si to přečetla :-D.

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju ten pudr, je krásný, nádherně voní, mě celkem i kryje, zafixuje, na pleti mi drží opravdu dlouho :) mám odstín 1, jsem extrémní bledule, takže to mi vyhovuje.. Jediné, co je jeho nevýhoda, je to rychlé ubývání, vždycky kupuju nový tak za 2-3 měsíce, ale zase pudruju vážně hodně :D takže za mě určitě ano :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥