Catrice - Blush tint 010 Rose Flush

Není nic lepšího v létě, než produkty, které opravdu vydrží! Všímáte si, jak se na ně poslední dobou instinktivně zaměřuji? :D Dneska se podíváme na zoubek tomuhle krasavci od Catrice.

Jedná se o lip and cheek tint, což znamená vlastně obarvenou vodičku, která se do rtů a tváří jakoby vpije a drží! U tohoto produktu se jedná spíš o takový vodovější gel. Aplikátor to má klasický, jako mívají lesky na rty. Pro mě je v tomto případě ale docela nepraktický. Stejně totiž musíte ke kýženému výsledku použít prsty. Jinak byste byli flekatí :) Takže poťupkám na rty a rozmažu prstem. V případě tváří tint spíše vklepávám. 

V jedné vrstvě vytvoří slabý ale zabarvený výsledek. Já ho však používám ve dvou vrstvách. Odstín je pak moc hezky přirozeně malinový. Skoro to vypadá, jako bych nic nepoužila, jako bych měla tváře i rty takové odjakživa :) I když tint vypadá na ruce červené, je to vážně spíš malinovka. Po (rychlém) zaschnutí trošku ztmavne.

Musím říct, že tint drží velmi pěkně. Sice ne celý den. Ale půl dne zvládne. Včetně jídla a pití. Já stejně rtěnky a podobné věci během dne střídám, takže mi to nevadí. Dokonce vydrží i mé neustálé balzámování rtů :)) Tint používám, i když mám sušší rty. Přijde mi, že je pak opticky jakoby vyhladí. Nehydratuje, ale ani nevysouší. 

Tenhle lip tint jsem koupila v Německu, ale co mám informace, měl by se zařadit snad i do stálé nabídky Catrice. Ale úplně jistá si nejsem. Takže pokud máte cestu za hranice, nebála bych se po něm sáhnout, pokud po něm vaše srdce touží :)) Stál myslím 3,50 eur. Samozřejmě jeho dražší verzí je Benetint od Benefitu. Po kterém toužilo právě moje srdce. Ale tento ho skvěle nahrazuje. Co jsem se dívala na obrázky  z různých recenzí, dosahuje tint od Catrice skoro totožného odstínu. A to se vyplatí! :))




Líbilo by se vám mít tento výrobek ve své kosmetické taštičce? :))

                                                                                                                                   Vaše Aneta ♥



4 komentáře:

  1. Jéé už jsem se chtěla zaradovat, že jsi na něj narazila někde u nás. No nezbývá než čekat a doufat no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel :-/ A nebo bombardovat zastoupení Catrice :D Ale nevím, jestli by to pomohlo :D

      Vymazat
    2. Naprosto super, tohle se mi moc líbí, také mám v úmyslu používat výrobek hodně na rty! :) Zrovna dnes jsem tuhle "tvářenku" zahlédla v drogerii (takže už by měla být k dostání i u nás v ČR), tak jsem si ji na vyzkoušení koupila, protože mě moc zaujala. Jsem ráda, že reakce je pozitivní! Majka

      Vymazat
  2. chm, chm, kéž by to bylo u nás....ale něco mi říká, že bych s tím stejně neuměla :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥