Výherkyně Giveaway!

Tak nadešel den D, kdy já konečně můžu vyhlásit naší Giveaway! Vítězce moc gratuluji a ostatní nezoufejte, bude další soutěž :)) Do 14 dní si budeme moct od Ajky přečíst i recenzi na výrobky :)) Těším se! A vy se můžete těšit zítra už na recenzi jednoho božího laku na nehty!

P.S.: Děkuju Ajko za milý doprovodný komentář :) Udělal mi radost a snad budeš komentovat více :D :))
                                                                                                                  
                                                                                                                                Vaše Aneta ♥

7 komentářů:

  1. Gratuluju a souhlasím s komentářem Ajky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, strašně moc ti děkuju! Udělala jsi mi ohromnou radost :) Já skoro nikdy nic nevyhrávám. Nejdřív jsem se ani nechtěla zúčastnit, protože jsem stejně věděla, že nevyhraju. Ale pak jsem si řekla, že když už tě čtu takovou dobu, že je načase ti vyjádřit dík za tvůj blog. Vím, že je za tím spousta práce a času. A giveaway mi přišel jako dobrý prostor. Takže o to víc jsem teď překvapená :) Ještě jednou díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc jsem měla včera narozeniny, takže děkuju za dárek :D

      Vymazat
    2. Nemáš zač :) Random.org vybral pěkné číslo 111 :))) Děkuju ti za uznání. A opožděně všechno nejlepší k narozkám :)

      Vymazat
  3. Bééé.... já budu asi plakat, já táák chtěla vyhrát =D Asi budeš muset uspořádat novou giveaway no =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥