Už jste měly na nehtech tajemnou šeď? Ne?

Tak jste se konečně dočkali. Dneska si dáme po delší době zase recenzi :)) A ne jen tak ledajakou, ale na můj v poslední době nej nej nejoblíbenější lak z mé sbírky! Není úplně tak obvyklý, jako ty ostatní. Tak si o něm jdeme říct něco víc :)

Takže lak je od značky Gabriella Salvete a jmenuje se Mistero Grey (z kolekce Stars enamel). Určitě jste tuto novou kolekci laků od GS zaregistrovali. Já když je viděla na obrázku, vůbec se mi nelíbily! Pak ale přišly do obchodu, kde mají takové malé čtverečkové vzorníčky a docela mě zaujal. Proto jsem jako obvykle sedla k PC a lak jsem si našla, jak vypadá na nehtech. Absolutně mě uchvátil! Musela jsem ho mít. Takže jsem letěla do krámu, pak do druhého, do třetího.... A nikde nebyl! Byl vyprodaný několik dní. Když jsem ho konečně objevila, hned jsem po něm čapla :)

Barva je krásně šedo stříbrná. Obsahuje menší a větší třpytky + tvoří jakýsi písčitý povrch. Nehty jsou na omak hrubé a to je dost zvláštní pocit, protože já jsem zvyklá mít nehty krásně lesklé a hladké. Nicméně ten pocit není nepříjemný a lehce jsem si na něj zvykla. Kolikrát jsem po něm přejížděla bříšky prstů, ani jsem si to neuvědomovala. Taková menší masáž :D 

Lak se suprově nanáší a kryje poměrně dobře již v jedné vrstvě. Ale ta druhá tomu dodá prostě šťávu :) Pak se úžasně na slunci a na umělém světle třpytí. Jako drahokamy nebo něco podobného :D  Pro mě je ten efekt opravdu luxusní.

Na nehtech drží jako přibitý. Týden určitě. Pokud se někde trošičku uloupne, není problém lak vzít a kousek ho přelakovat. Krásně splyne s již nalakovanou vrstvou a nic není vidět. Což je docela praktické. Odlakovat jde lépe, než klasické třpytkaté laky. Stačí tamponek na nehtu chvíli přidržet a pak to jde již celkem dobře. Neříkám, že je to uplně hračka, ale jde to. Poprvé, když jsem lak odlakovávala, byly pak nehty dost poškrábané. Takže od té doby jsem používala průhledný podklad a nehty už poškrábané nebyly. Takže to je asi důležité vědět.

Cena je také příznivá, nehledě na to, že na GS jsou v Rossmannu stále nějaké slevy. Ve slevě mě vyšel myslím na 60Kč, ale nechci kecat. 

Co víc dodat? Pokud se vám efekt líbí a rádi experimentujete, běžte do něj. Já ho mohu s klidným svědomím doporučit! Dávám mu 10 z 10ti! Zaslouží si to :)


Denní světlo


Umělé světlo

Už jste lak vyzkoušely? Máte ho doma, nebo jste po něm právě zatoužily? :))

Mějte pěkný slunečný den,

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥



13 komentářů:

  1. A není to Mistero? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu! Potom to tedy asi bude tajemná šeď :)) Díky za upozornění :)

      Vymazat
  2. já jsem si před nedávnem koupila ten fialkový a je dokonalý!!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě přemýšlím ještě nad další barvou. Možná ten červený. Nevím :))

      Vymazat
  3. Áno, práve som po ňom zatúžila :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky všude o nich čtu, ale jsou neustále vyprodaní aspoň v Brně teda :-( já bych chtěla ten korálový :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj nechces vzájomné sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :) ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. tento šedý bych tááááák moc chtěla, ale u nác je pořád beznadějně vyprodaný !! :(

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila jsem si korálový a také se ihned zařadil mezi moje nejoblíbenější :).

    OdpovědětVymazat
  8. Mám fialový a je fááákt super ;)
    http://diamond-katty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. No já jsem právě zatoužila! :-)
    www.beautybelllexo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Neměla jsem na nehteh a lituji toho. Nádherné! :O

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥