Sally Hansen - Airbrush Legs

Ještě než začnu psát dnešní recenzi, chci vám poděkovat za mnoho a mnoho komentářů pod minulým článkem! Rozvinula se zde velmi rozvětvená diskuze na téma zaměstnanost, kvalita škol a moc mě potěšilo, že jste se svěřili se svými zkušenostmi. Snažila jsem se na vše reagovat jako vždy, ale nebylo to možné. Vzhledem k obsáhlosti příspěvků, ale i kvůli tomu, že jsem vám nechtěla zasahovat do bojovných komentářů :D Každopádně mě některé komentáře inspirovaly a dodaly podněty k přemýšlení. A teď už se vrhám na jednu zvláštní recenzi. Ještě jsem ji nečetla u žádných blogerek! :)



Léto je tu a některé z nás máme problém se opálit. Ještě že díky nynějším vymoženostem si k opálení můžeme trochu dopomoct. I když je to jen dočasné, ale za to mnohem zdravější :) Já se opaluji velmi špatně, a tak stále hledám krémy a gely a bůhví co, abych aspoň na chvíli na nějaké významné události vypadala opáleně. A tak vždycky říkám, že já se opaluji v noci... Každý na mě divně kouká, ale uvádím to na pravou míru - opalují mě v noci samoopalováky :D Ale teď jsem zašla ještě o kousek dál. Nikomu se nechce čekat celou noc, bát se nejistého výsledku (fleky) a ještě podivně zapáchat :D Mamka si koupila makeup na nohy! Takže kdo ho vyzkoušel jako první? Já! A kdo ho vyzkoušel podruhé a potřetí? Já! :D 

Je to tedy jakýsi makeup ve spreji, který normálně nastříkáte na nohy a pak ho rozetřete. Necháte minutu zaschnout a voilá - opálení je na světě! Má první aplikace však dopadla katastrofálně! :D Nastříkala jsme si toho na nohy moc a pak nevěděla, kam roztírat. Takže jsem okamžitě letěla do sprchy a drhla to dolů. Podruhé už jsem byla opatrnější. Nastříkala jsem si pruh vepředu a rychle začínala roztírat (vzala jsem si na to gumové rukavice). Pak pruh vzadu a rozetřela opět do ztracena. On totiž aplikátor není zrovna moc šikovný. Myslela jsem, že začně rozprašovat jakousi mlhu, která rovnoměrně nohy pokryje. Ale ono to nastříká tlustou mokrou čáru, která je šíleně tmavá a musí se ihned rozetřít! Jinak prodávají se tři odstíny. Ten můj je střední - medium :)

Výsledek je však pěkný. Moc hezké přirozené opálení. Na lahvičce píší, že je voděodolné. Já se však přesvědčila, že není. Ráno po něm již není ani památky. Ale takhle když někam musíte rychle vyrazit v sukni a nechcete si brát silonky, je to ideální. Obě nohy vám zaberou tak 5 minut a můžete vyrazit :) Nohy jsou pak opálené a hladké.
Na obrázku to tolik nevynikne. Ale opravdu jsou tmavší a vypadají zdravěji. Určitě lépe, než ty moje bílé šunky :D A modřin si nevšímejte... :D

Já si rozhodně koupím svůj (ať nekradu mamce :D). Ve spreji je 75ml "makeupu" a seženete ho kolem 200-250Kč. Mají je buď v DM, nebo na internetu. I přes tu aplikaci jsem si ho oblíbila.

Zaujal vás výrobek? Zkoušeli jste už?

                                                                                                                                    Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

  1. Ten si práve plánujem zaobstarať. videla som ho už na pár blogoch, hlavne zahraničných a bolo vidieť veľký rozdiel pred a po. no ak uz ma nejak neopáli, aspon pozakrýva nedokonalosti

    OdpovědětVymazat
  2. Mam ho doma, taky v odstinu Medium a s tou aplikaci souhlasim. Ja ho pouzivam tak, ze si nastrikam trochu do dlani a rovnomerne rozetru. Z rukou pak barvu jednoduse smyju mydlem. Jeste me v DM zaujala varianta kremova, tu urcite vyzkousim priste. Prijde mi, ze aplikace bude mnohem jednodussi a barevne vypadaly vsechny moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám... a podle mě je to k ničemu. I po zaschnutí barví oblečení...

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi to jako zbytečné, jedině, že by udělali nějaký s velkou krycí schopností, který by zakral i ty odleželé fialové modřiny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně teď v DMku zaujal Sally Hansen krémový "make-up" na nohy, ten mě láká víc než sprej :) Jen ta cena mi za to malé balení přijde moc.

    OdpovědětVymazat
  6. no podla mna opalenie od slnka je zdravsie ako to po samoopalovakoch. isteze smazit sa na slnku pocas obeda zdrave nie je, ale to je vazne smazenie a nie opalovanie. ked sa postupne opalis na nie prudkom slnku, je to v mojich ociach rozhodne lepsie ako nejaka samoopalovacia chemia.
    ale tak ja som celkovo divna a nerozumiem, co je zle na tom, nebyt opalena... ja som kludne biela aj cele leto, ak ma nechyti. no a? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥