Moje první "sísíčko", aneb trefa do černého!

Dneska vám chci představit CC cream od MaxFactor. Jaký je rozdíl mezi BB a CC creamem najdete všude na netu, hodně blogerek už rozdíl objasňovalo. Ale komu se nechce hledat, tak v krátkosti jen řeknu, že CC creamy mají v první řadě pleť barevně sjednocovat a hydratovat. A jak tenhle CC cream obstál?


Co říká výrobce:
"Colour Correcting Cream je to nejlepší z make-upu a BB krému v jednom. Obsahuje přírodní látky pečující o pleť- extrakt z okurky, glycerin, výtažky z šípku a rakytníku, které hydratují a rozjasňují pleť. Díky obsaženým pigmentům poskytuje vysokou úroveň dokonalého krytí. CC Cream má faktor SPF 10 pro ochranu před negativními vlivy UV záření."

Co říkám já:
Nejdříve jsem se chtěla tomuhle rozrůstajícímu fenoménu vyhnout, ale teď jsem velmi potěšena, že jsem si ho v krámě vzala. Nezaujalo mě ani tak to, že je to nějaký CC cream, ale jak krásnou přirozenou barvu má! V době, kdy jsem si ho vybírala ještě neměli žádné testery, takže jsem ho vybírala takzvaně na blint :) Vzala jsem ten (myslím) nejsvětlejší a musím říct, že mi sedne jak prdel na hrnec! Omluvte ten výraz, ale jsem opravdu nadšená :D Odstín je  to 50 Natural (2. nejsvětlejší). Krásně béžová, pleťová barvička, která se rozetře do ztracena a nevytváří žádné mapy. Kryje tak středně. Možná spíše slabě až středně. Ale barvu vyrovná dokonale. Já s tím měla vždycky problémy. Některá místa na obličeji mám zarudlá (kolem obočí,nosu a rtů) a tenhle krémík všechno krásně zamaskuje. Slovo zamaskuje je možná zavádějící. Protože efektu masky se zde nedočkáte. Já zkoušela i vrstvit v oblatech, kde to bylo potřeba (pod očima), jelikož jsem si zapomněla domů vzít korektor. I to zvládl celkem slušně. Sice ne uplně na jedničku, ale dvojku bych se mu už nebála dát :)) Nejlépe se mi nanáší pomocí prstů. Je velmi příjemný a ráda se ho dotýkám :D Také obsahuje SPF 10, což sice není uplně dostačující na léto, ale většina makeupů nemá žádné, takže i to oceňuji. Navíc na fotkách s bleskem vypadá přirozeně :) Ne jak BBčka s SPF 30, kdy vypadáte, jako smrtka!



Hydratace je také krásná. Pro sušenky ideální! Na mastnou pleť bych ho asi nedoporučovala. Ale srovnání nemám, tak to nemůžu tvrdit na 100%. Každopádně já jen lehce přepudrovávám a pleť vypadá zdravě, hydratovaně, sjednoceně a rozjasněně. Opravdu vytváří moc pěkný výsledek.

Jediné, co mi na něm snad trochu vadí je to, že celkem výrazně voní. Po květinách nebo něčem takovém. Ale tak to se po rozetření ztratí. Nijak to výsledek nekazí. Taky mě mrzí, že je tak super, že ho používám furt, takže mi rychle mizí :D Já si rozhodně skočím pro další!

Tenhle výrobek můžu doporučit a dávám mu 9 z 10ti možných. Už dlouho se mi nestalo, že bych si koupila 2 stejné makeupy po sobě! 

Kupovala jsem ho v Rossmannu v akci tuším za nějakých 200Kč. Cela se pohybuje mezi 200-300Kč, nejsem si jistá.
CC cream v akci :)

Přeji krásný zbytek dne a vy mi povězte, zda vás CC zaujal, nebo jestli máte nějaký jiný, který stojí za zmínku.

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥



36 komentářů:

  1. Vypadá moc hezky! Vždycky kolem toho v Rossmannu jen projdu a nepodívám se, tak to asi napravím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na něj, aspoň za to mrknutí stojí :)

      Vymazat
  2. Já jsem ho zkoušela jen na ruku, ale přišlo mi, že ta 50 je hodně do růžova :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám žlutý podtón a padne dobře :)) Myslím, že se vůbec nemusíš bát :)

      Vymazat
  3. Přesně! Ten odstín je skvělý a taky mi úžasně padnul :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď! Díky němu si ho koupím znovu! Dlouho mi tak žádný nevyhovoval :) A ta hydratace... aaaach :)

      Vymazat
  4. Vypadá fakt bezvadně, něco takového by se mi teď hodilo! Musím mrknout, jaké mají odstíny, přece jen jsem o dost tmavší než ty blond :), tak snad budu mít taky štěstí a narazím pro sebe na ten ideální odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se popravdě na ty tmavší ani nedívala :D Ale určitě tam byly myslím ještě tak tři další tmavší :) Možná už mají i testery, tak mrkni :))

      Vymazat
    2. Tak už jsem mrkala a vzhledem k tomu, že teď jedu na tři týdni k moři, tak by mi určitě nejvíc vyhovoval ten úplně nejtmavší :D Ale v DMku ho měli za 300, uvidím, za kolik bude zítra v Rosmákovi a kdyžtak pořídím, fakt si mě nalákala :))

      Vymazat
    3. Markvitko počkej si na Rossmanna :) Mají je v akci za 220 nebo 230kč. Dneska odpoledne jsem tam byla :)) Dej mi pak vědět, jak ti vyhovoval! Ale určitě uděláš i recenzi :D těším se :))

      Vymazat
  5. Fíííha. Já kolem něho chodím a chodím,a le ještě jsem ho nikdy netestla...tak to při další návštěvě drogérky hned napravím :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá fajnově! Mě se teď nějak zázračně zlepšila pleť, a jediné co potřebuju je sjednocení barvy. Takže se asi tady na "sísí" kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky, díky produktům z minulého článku :) Mrkni, mrkni :)

      Vymazat
  7. Ten odstín vypadá docela světle, možná ho vyzkouším :)

    toovogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se hlavně krásně přizpůsobí :) Tak na ně mrkni :))

      Vymazat
  8. Vypadá suprově, posledně jsem zkoušela odstíny na ruku a kupodivu vážně vypadaly docela přirozeně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, jak jsem psala, kdyrí je spíš slabší až střední, takže se i pěkně přizpůsobí tónu pleti :)

      Vymazat
  9. No já když jsem prvně viděla tento CC krém, tak jsem si myslela, že to nebude o nic lepší něž BB krémy, protože s tím Max Faktor přišel hodně brzo, hned po tom co se objevili první na trhu .. Ale tvůj článek mě docela překvapil, hlavně to, že ti sedí odstín což se u většiny BB krémů z drogerie říct nedá teda.. Určitě se mrknu jestli mají odstín na mě a vyzkouším. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsem si řikala i já. Ale zlákala mě akce a světlý odstín, co vykukoval přes obal :)

      Vymazat
    2. Pokud narazím taky na tuhle akci, tak určitě nebudu váhat! :-)

      Vymazat
  10. Od MF mám Xperience tkž po tomhle bych i šáhla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Původně jsem jakékoli CC rovnou zavrhla..ale tento vypadá opravdu hydratačně a světle, což je něco pro mě..jsem v šoku :)!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já :D A to už jsou i DD creamy! :D Jinak tenhle je vážně na takovou pleť super :) Zkus vyzkoušet. Mají ho teď v aKCI ZA 220kč co jsem koukala v Rossmannu :)

      Vymazat
  12. Je skvělé, že ti odstín sedí. Mám problémy jak u make - upů, tak i u takovýchto krémů, jsem hrozná bledule :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. V dnešní době je to dost těžké nějaký padnoucí odstín sehnat :) Jinak na ještě světlejší pleť už snad jen vápno... :D

      Vymazat
    2. Děkuji ti za milý komentář :D

      Vymazat
  13. Asi jsem hodně divná, ale v drogérii na mě působil strašně tmavě. Možná to bylo tím světlem, ale když jsem ho nanesla z testeru na krk, tak jsem tam měla tmavý pruh :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to musíš být bílá jako stěna :D Je to škoda, že ti nesedí :(

      Vymazat
  14. Máš 2 nejsvetlejsí, jeste pred nim je odstín 40 fair, ale je dost možné(a ani bych se nedivila) kdyby u nas nebyl :) Vypada fakt dobre, myslim si, ze by byl super na leto, kdyz nechci vypada jak mrtvola ale zaroven na sobe nemit tunu tezkeho makeupu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Děkuju za upozornění :) Tak konečně taky nemám jednou ten nejsvětlejší odstín :D Jo Na léto ho určitě budu používat nejvíce ze všech, co mám :)

      Vymazat
  15. Nepoužívám ani makeup ani BB krém, no že bych konečně zkusila CC??:-D Vypadá úžasně, lehce a přirozeně:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥