Kterak jsem se pupínků a černých teček (skoro) zbavila

Dala jsem si pár dní "voraz". Zas jsem měla ty dny, kdy mě nic nebaví. Jediné co jsme byla schopna bylo číst knihu a hledat si práci. No řeknu vám, žádná sláva. Všichni dělají mrtvého brouka. No... ale o tom se radši nebudem bavit, nebo bych se ještě moc rozčilila :D Dneska mám pro vás inspiraci, jak se zbavit pupínků a černých teček na suché pokožce! Předem to podotýkám, protože často si lidé myslí, že pupínky se vyskytují pouze na mastné pokožce. To je mýtus!

Takže v poslední době se mi dost zhoršily pupínky. Hlavně v oblasti čela a brady. Teď to bude asi trochu nechutné, ale tak pokud jste článek rozklikly, budete to muset vydržet :D Já netrpím na ošklivé hnisavé boláky. Mám spíš takové ty boláčky hluboko pod kůží. Občas jsou červené, ale většinou jsou normálně tělové barvy, ale pleť je nerovná. Snad chápete, co tím myslím. Také se mi začaly dost vytvářet černé tečky na čele. Já mám všeobecně pleť velmi pórovitou a opravdu jsou velmi viditelné, pokud nemám makeup. No a tyto póry koelm nosu a na nose se mi začaly extrémně zanášet. Ale opravdu hrozně moc! A tím se dostáváme pomalu ale jistě k tomu, co na své pleťové problémy momentálně používám nejvíce - co mi pomohlo.



1. Bioderma Sébium H2O
Mamka mi jí koupila v lékárně, kde vyprodávali zásoby značky Bioderma, jelikož s prodejem úplně končili. Takže ji mám s 50%slevou a to se vyplatí! :D Nikdy by mě nenapadlo si ji koupit samu od sebe. Je totiž určená na smíšenou a mastnou pleť. Dříve jsem totiž používala růžovou verzi Sensibio a ta se mi zdála zbytečná. Neodličovala nic moc a tak nějak pořád nechápu, co na ní ostatní vidí. Ale chápu, že každému vyhovuje něco jiného. A tahle zelená verze? To je uplně něco jiného! Krásně odlíčí i gelové linky a je taková trošku chladivá se mi zdá. Prostě pleť osvěží a zanechá ji opravdu čistou do hloubky. Sensibio měla u mě problém i s makeupem, natož s očním makeupem.  Sébium to však hravě zvládá všechno. Tenhle výrobek má na zlepšení mé pleti opravdu největší zásluhu. 

Velké 500ml balení stojí kolem 400Kč. Asi bude lepší nakoupit na internetu, nebo v nějaké akci v lékárně. Já vodu Bioderma Sébium H2O doporučuji všema deseti a až mi dojde (což bude trvat dlouho), koupím znovu! To znamená, že dostává 10 z 10ti bodů.

2. Avon Clearskine Proffesional - slupovací maska
Musím to napsat po druhé, ale nikdy by mě nenapadlo koupit si tento výrobek :D Koupila si ho mamka. Ona masku použila jednou a já jí to dovypotřebovala :-X :D Už jsem ji zaúkolovala, že až bude zase něco objednávat, ať mi ji přihodí. Je vážně super! Jak stojí v nadpisu, maska je slupovací. Stačí nanést na inkriminované místo a počkat, až zcela zaschne. Mně to trvalo asi 15 minut. Poté stačí jednoduše sloupnout a tadááááááá! Ještě musím říct, že nejdřív bylo nutné černé tečky odstranit mechanicky. No však víte... K tomu vám stačí nehty... :D Pak nanést masku a tím póry dočistit. Maska je velmi silná. Bylo to, jako bych si z obličeje strhávala lepenku :D Takže na citlivou pleť bych ji asi uplně nedoporučovala. I když zase já také nemám kůži jak hroch a vypomohla mi báječně :)) Masku je lepší nanášet lokálně. To znamená ne na celý obličej, ale opravdu jen tam, kde máte problém. Já nanášela na T-zónu a pak na boláčky na čele. Jen takové malé kolečko. Maska opět krásně chladí. Každopádně touhle maskou si teď udržuji póry o mnoho čistší, než byly před tim. I když ta mechanická práce je holt někdy nenahraditelná.

Maska stojí kolem 140Kč a je jí poute 30ml. Já bych osobně uvítala i větší balení. Rozhodně bych do něj šla. Masce dávám 8 z 10ti bodů.





3. Neutrogena Visibly clear oil-free moisturiser
Moje stálice všech stálic mezi krémy! Mám již třetí balení! Nejlepší krém v boji s pupínky na čele a bradě pro suchou pokožku. Prostě a jednoduše ho miluji. Krásně hydratuje a přitom pleť nezmastí. Pupínky krotí a pleť neni vysušená. Miluji ho nanášet třeba po peelingu, kdy pleť trošku pne. Ta úleva se nedá popsat :) A hádejte co? Chladí! :D Asi jsem na ten pocit nějak ujetá, nebo co :) Ale opravdu je moc příjemný a já ho mohu doporučit všem, co mají suchou pleť a černé tečky a boláčky je občas potrápí. Také pleť vyhladí a vypadá jakoby víc rozzářená.

Krém stojí kolem 140kč, v Rossmannu bývají hodně akce, takže klidně i za 100kč se sehnat dá :) 

maska + krém


Snad vám mé tipy pomohou s bojem proti pupínkům a černým tečkám. A třeba vyzkoušely jste už něco z mé přehlídky oblíbených produktů? Nebo vyzkoušíte? Nebo co pomáhá vám, suchopleťkám v boji s nedokonalostmi? :))



                                                                                                                             Vaše Aneta ♥

20 komentářů:

  1. Mám poměrně dost mastnou pleť se sklonyk akné, tuhle vodu od Biodermy jsem si také koupila dvakrát, ale rozhodla jsem se zainvestovat koupit si od Juveny čistící vodu, taky mě k tomu vedlo, že při nákupu nad 1599 dávají podložku na cvičení zdarma, kterou jsem potřebovala, protože cvičení pilates na koberci není zrovna to pravé ořechové :D Koupila jsem tedy ještě pleťový krém mamce, která bude mít zanedlouho narozeniny, a musím říct že podložka je úžasná, stejně tak i pleťová voda, mají i snad řadu pro suchou pleť :)A na té fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sortiment Juveny se tedy mrknu. O její existenci vím, ale nikdy jsem pořádně nezkoumala, co nabízejí. Jinak nákup to byl tedy užitečný. Já cvičim na kamarádky karimatce :D
      A děkuji ti za kompliment :))))

      Vymazat
  2. Sébium H2O mám taky, koupila jsem si někdy na podzim dva půllitry za cenu jednoho... A pořád dodělávám ten jeden. :D Ale je super. Já s ní teda neodličuju oči, protože jim někdy nedělá úplně dobře (i když v nouzi to taky jde...), ale na pleť ji mám moc ráda. :) Ostatní věci jsem nezkoušela, ale na tu neutrogenu mrknu blíž, hledám něco nemastného na léto. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou obrovské :D Já naštěstí oči moc citlivé nemám, takže v pořádku ji použít můžu, ale pro někoho může být trošku agresivní, to rozhodně :)) Na krém zkus mrknout, já jsem spokojená :))

      Vymazat
  3. Zrovna včera jsem si koupila tu růžovou Biodermu .. :D Jinak mám hodně suchou pleť a dost na ní pomáhá ultramastný mandlový krém od Ryoru a na akné mi nepomáhá vůbec nic a to jsem vyzkoušela Zinerit, Sudocream, Čistící gel na denní použití Bioderma, Clean and clear, pak další nějaká tonika.....hrozně moc jsem toho vyzkoušela a ani bych nechtěla vědět tu sumu co proletěla oknem..co mi ale dost pomohlo byla kosmetika (nebavilo mě to tam) a antikoncepce přímo na akné jenže tak už stála taky skoro 700.. takže obojí leze do peněz.. :/ Teď mám peeling od Neutrogeny a také nepomáhá a mám doma i AcneClear tu řadu a u té nevidím vůbec nic. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...Ahoj, nevím zda ti to trošku pomůže, ale u nás na praxi v kosmetice jsem měla zákaznici, která měla také velmi suchou pleť a trpěla na akné. Byla z toho opravdu neštastná, protože nějaká pleťová voda s alkoholem, která by pomohla v tomto boji vůbec nepřicházela v úvahu. Zbytečně by si pokožku rozdráždila. Atak jsme nasadili výrobky na suchou pleť od For life & Madaga a velmi jemný peeling jednou za dva týdny. Výsledky byly suprovní a slečna byla spokojená. Na pupínky jsem ji doporučila konopný olej od Saloos a také se velmi osvědčil. Dávala si ho na noc na pupínky přes krém.. :) určitě zkoušej, hledej a nevzdávej to.

      Vymazat
  4. Určitě musím něco zkusit jinak budu vypadat, jako když mám černé neštovice :D
    Menší giveaway zde → http://diamond-katty.blogspot.cz/2013/06/letni-special-mensi-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad neeee :D Snad se mi o tom nebude zdát :D

      Vymazat
    2. :D Nikdo neví :D Menší zmínka o tobě zde » » » http://diamond-katty.blogspot.cz/2013/06/tak-snad.html :)

      Vymazat
  5. Ja taky nechápu, co všichni na té růžové biodermě vidí :D ja jsem s tou zelenou naprosto spokojena :) našla jsem konečně svoji stálici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já :) A jsem moc ráda, že mamka nekoupila tu růžovou :D

      Vymazat
  6. Bidermu už mám odzkoušenou a moc mě nenadchla. Neutrogena mi vůbec nepomohla. Avon nemám ráda. :D Jediné co mi tak nějak pomáhá. Čistit, čistit, čistit. Žádná špína a kvalitní kosmetika :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No koukám, že máš jasno! :D a můžu se zeptat jakou kvalitní kosmetiku používáš? :) Doporuč mi něco.

      Vymazat
  7. Páni, tak to od neutrogeni si asi koupím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš podobnou pleť, myslím, že by jsi si ho taky mohla oblíbit :))

      Vymazat
  8. Mám dojem, že na mě by to nestačilo...se máš :-) Chystám článek na podobné téma, ale prostě je to jak na houpačce, jednou dobrý jednou na nic, tak čekám, jestli budu moct podat skutečně použitelný report :-) A mám to tak, že ráno i večer mám jinou péči a celkově jsem zavedla nový "sterilní" režim, vč.ručníků apod. Zlepšení vidím, ale dnes po dni s BB (nojooo já jásala nad tím SPF...!) zas vypadám hrozně, včerejší peeling přišel nazmar :(

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle Biodermu používám už dlouho a nedám z ruky. Ale hlavně taky miluju ten krém! A to mám mastnou pleť, takže nejen pro sušinky je výbornej! Mam už kolikátý balení. Brzo mi tohle dojde tak právě vyhlížim nějakou akci až bude.. :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  10. Bioderma je skvelá, mám rada aj ich krém na akné a je dobre že občas rozdávajú aj vzorky :)

    Pozývam ťa ku mne na GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za tenhle článek!!! A víš proč? Já mám totiž suchou pleť, ale přesto rozšířené póry hlavně na tvářích a černé tečky na nose, sem tam se mi udělá ten podkožní zmetek, obzvlášť v oněch dnech v měsíci, takže máme asi podobnej typ pleti. Myslela jsem si, že zelená Bioderma pro mou pleť není vhodná (tzn. že ji bude až moc vysušovat) a nakoupila si růžovou. Jo, jsem s ní spokojená, ale na rozšířené pory je houby platná. Bála jsem se, že zelenou Biodermou si spíš uškodím... Vyvedla si mě z omylu. Jo a díky za tip na Neutrogenu.

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si nikdy v zivote nic na tvary nevytlacila-zo strachu ze budem mat jazvy a pred 3 dnami som u trb citala ze cierne bdky idu jednoducho vytlacit tak som si umyla a vydezinfikovala ruky aj no,vzala 3 vreskovku z vrchu-aby nebola kontmainovana :D a isla na to,bolelo to jak prasa a bez okuliarov som stejne nevidela nic,a potom som si ich dala,nos som mala ako rudolf a este aj teraz po dvoch dnoch sice na istej casti nosa tie bodky nemam ale mam tam taje jazvicky od nechtov...ach jaj

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥