Video - Pop art make-up

Tak jsem dorazila do Prahy a mám pro vás slibované video Pop art make-upu. Snad se vám bude líbit, ale já se tentokrát musím přiznat, že mně se nelíbí vůbec :-X :D Za prvé kvalita je snad horší než jindy a nevím... Ani jsem nevěděla jakou hudbu přidat. Tak mi povězte, jestli z něj máte stejný pocit, nebo jestli se vám líbí :)) Jo a sledujte v "ejč dý" :))









                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

36 komentářů:

  1. Náhodou super! Mně osobně se ten nápad moc líbí, video mě bavilo a výsledek je pecka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se video líbí :))))))

      Vymazat
  3. Parádní video - já jsem z toho úplně nadšená!! :).
    Nelíčím si obočí a považuji to za zbytečnost - nicméně když jsem viděla, jak tě to černé obočí proměnilo a udělalo z tebe někoho jiného - možná zauvažuju, že s tím taky začnu něco dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, děkuju :))
      Taky jsem to považovala za zbytečnost, než jsem vyzkoušela, jaké divy to umí udělat. Za mě ti můžu doporučit toto: http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2013/02/alverde-gel-na-oboci-01-blond.html a nebo duo eyebrow kit od E.L.F.u. Někde na něj taky mám recenzi :))

      Vymazat
    2. Jéé díky za radu - hned na to mrknu.

      Vymazat
  4. Super video! Zase něco jiného:)) Veřím, že odličování museloo být faajn:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové odličování jsme ještě nezažila.. To mi věř :D Ten červenej lip stain nešel za boha ničím dolů... Vypadala jsem pak jak po neštovicích :D

      Vymazat
    2. :D taky jsem si řikala, že zrovna ten stain nebyl moc dobrý nápad :D:D

      Vymazat
    3. Bohužel nic jiného červeného jsem po ruce u rodičů neměla :-/ :D:D

      Vymazat
    4. To veřííím:D To bylo první, co mi blesklo hlavou, když jsem se dívala na to videoo:D

      Vymazat
  5. to tečkování mě hrozně fascinovalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé video je zrychleno 2x. Tečkování jsem zrychlyla 4x... :D Trvalo to strašně dlouho a v půlce jsem si řikala, do čeho jsem se to pustila... :D

      Vymazat
  6. I já jsem se zděsila, když jsem viděla že ty tečky děláš lip stainem! Škoda, že nemáš fotku po odlíčení :-D Jinak obdivuju s jakou jistotou jsi kreslila ty černé čáry, to bych nedokázala, musela bych to 100x předělávat. A asi si budu muset koupit tu tužku od NYXu, ta bílá je neuvěřitelně intenzivní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to mě nenapadlo. Příště možná uělám :D Až zase budu experimentovat :))
      Víš já jsem zjistila, že když se s tim moc patlám, třese se mi ruka a ta čára tak rovná není. Kdežto když ji udělám rychle, vypadá lépe :D To samý aplikuju i na linky. Dělám je rychle a docela ujdou :))
      A tužka je fajn. Já uvažuji i o jiných barvách. Navíc ji mám už celkem dlouho, přes rok určitě. A někdy si říkám, že je ta bílá až moc bílá :D :))

      Vymazat
  7. Vypadá to úžasně, jsi šikulka! :))

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to je náhodou super!!! Hlavně jak jsi na tom videu po dokončení udělala takový ksichtík (myšleno v dobrém :)), že si vyvalila oči, to bylo úplně boží, skvěle se to k tomu hodilo :D
    V jednu chvíli, než si měla domalované oči a rty, tak to působilo hrozně chlapsky, jak kdyby se muž chtěl nalíčit, jak ty černé čáry byly takové tvrdé k obličeji.. ale ve výsledku je to fakt hustý, smekám, je vidět, že jsi výtvarně zručná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Markvitko :D
      Upřímně jsem se zasmála tomu, jak píšeš, že chvíli vypadam jak chlap :D Jak na to tak koukám, tak na tom něco bude... :D Třeba se do něj jednou pokusím transormovat :D

      Vymazat
    2. Já to nemyslela nijak zle, jen ty černé linky hrozně zostří rysy :D i když mýmu kulatýmu obličeji by to naopak mohlo pomoci :DD

      Vymazat
    3. Ja vim že neeee :) Však mě to rozesmálo :D No je pravda, že já ani tolik nemusím konturovat :)) A tohle tomu nasadilo korunu :D Vyzkoušej, ale pak chci vidět foto, jak jsi si s tím vyšla na rande :D

      Vymazat
  9. Anetko, je to fakt bomba! Fakt se mi to líbí a takhle někam na karneval nebo jako hoši z Big Bang na Comic-con.. :D :D To odličování muselo být fakt šílené, to ti nezávidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj halloween je asi jasnej :D Mnoho tampónků padlo... :( :D

      Vymazat
  10. Super video i líčení. :) Zase jednou aspoň člověk koukne na něco jiného. Možná vyzkouším, až se budu zase nudit při učení... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, je to srnda :D Až na to odličování nu :))

      Vymazat
  11. Musela jsem si najít co to ten pop-art přesně je :X :D Super video, sledovala jsem od začátku do konce :)) Jsi šikovná :) Přispívej častěji :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň jsi zas o něco chytřejší :D :)) Děkuju ti za pochvalu :) Docela mě to nakoplo dělat takový blázniviny víc :))

      Vymazat
  12. No jako já jsem nadšeá=) To obočí se mi nad bí nejvíc, je vážně uper Vide se moc povedlo, jsi prostě šikulka !!! Můžu se zeptat v čm pravueš video-v jakém prográmku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší :)) to obočí mě bavilo malovat nejvíc :D Videa upravuju normálně ve Windows Live Movie Makeru z roku 2011 :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥