Video - Jednoduché denní líčení

Dneska jsem pro vás natočila video o denním jednoduchém líčení. Já těch looků střídám několik a tenhle je jeden z nich :) Je rychlý a zvládne ho opravdu každá! :)) Mimo jiné zde zase jednou můžete okoukat, jak si dělám linky :) A taky uslyšíte 2x za sebou momentálně mou velmi oblíbenou písničku od Imagine Dragons :)

Tak enjoy!


Přepněte si video do HD!




Jak se vám video a look líbí? :))

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

21 komentářů:

  1. Já se dost lekla té ruky v okně nebo co to bylo :D. Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruky v okně? :D Zamnou sedí spolubydlící u stolu :D :D :D Děkuju :))

      Vymazat
    2. haha :D to vypadá jak okno :D..tak to jsi dobrá, že se před ní nestydíš natáčet :)

      Vymazat
    3. :D No známe se už 16 let :) Vychodily jsme spolu celou základku, celou střední a teď spolu tři roky bydlíme. Takže no stres :D :))

      Vymazat
  2. No to líčení takové normální denní...ale nejvíc by se mi tam líbila ktomu nějaká pěkně výrazná rtěnka:-))

    OdpovědětVymazat
  3. obdivuji ty linky jak umíš, já jsem prostě levá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim natočit ten tutorial už konečně! :)) Já vás to, holky, prostě naučím! :D

      Vymazat
    2. Tak jo, tak jo, tak jo! :D

      Vymazat
  4. Nádherné linky. Vypadáš jako vždy dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš, já těším na linky a pak najedou ruka - já se tak lekla - navíc jsem si myslela, že je zavřená v nějaké budlině :D až po chvilce mi došlo, že normálně sedí u pc :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D Běžně doma věznim spolubydlící :D:D:D Ale přiznam se, že poprvé jsem se taky trošku lekla :D

      Vymazat
  6. Skvělé líčení! Ty by jsi mohla hrát v reklamě na oční linky,protože tak skvělé snad nikdo neumí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec bych se nebránila! :D Děkuju za kompliment :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥