Tak... a je konec!

Všechny moje čtenářky a čtenáři už asi vědí, jak jsem poslední týden šílela a byla nervozní ze státnic. Dneska nadešel den D nebo spíš den S a já se dopoledne v 11:30 vydala na cestu do školy. Měla jsem knedlík v krku a prožívala jsem mírnou vnitřní paniku :D Když jsem dojela do školy, seznámila jsem se s mými spolustátnicovými kolegy :) Všichni byli z dálkového studia a já byla mezi nimi jediná z denního studia. Připadala jsem si jako cucák! :D Všem bylo kolem 40ti let. V naší skupině bylo 10 lidí. Já šla na řadu jako šestá. Jen jsem pomalu hodinu po hodině odpočítávala, až jsem přišla na řadu.

Po těch několika hodinách jsem již byla totálně v klidu. Uklidňovala jsem se, že jsem se učila co to dalo a že buď to bude hop nebo trop. I přes to byla ve mně malá dušička, když jsem vstupovala do zkoušecí místnosti. Ale vážně mě až děsilo, jak v klidu jsem byla. Asistent mě odvedl ke stolu s kartičkami. Ležely na stole a měly tři barvy. Každá znázorňovala jeden předmět. Nad tím, kde kartičky leží jsem se nepozastavovala. Prostě jsem od každé barvy vzala jednu a otočila je. Když jsem viděla, že mám z předmětu pedagogika číslo 24, polil mě pot a dostala jsem ze sebe jen: "No ty vole!" :D Asistent byl mladý kluk a soucitně se na mě usmál :D No nevadí. Posadila jsem se ke svému stolu, opsala si otázky a přemýšlela, čím začnu. Vyhrála to Andragogika - můj stěžejní předmět. Vybrala jsem si naprosto luxusní otázku! Poté následovala psychologie a nakonec ta nešťastná pedagogika... Psala jsem, až se ze mě kouřilo. Uběhla půl hodina, což mi přišlo asi jako 5 minut a už si mě volala komise k sobě.

Měla jsem štěstí na pedagogy v komisi. Opravdu moc milí lidé, co se snažili pomáhat snad i když jste nepotřebovali :) Proto se ve mě moje malá dušička začala vzdouvat a já se najednou cítila absolutně v pohodě a chystala jsem se je ohromit :D Začala jsem obhajobou své práce, což se mi docela povedlo. Oponovala jsem celkem s umem. Až jsem se zarazila, kde se ve mě to sebevědomí bere :D Poté jsem přešla k otázkám v pořadí, které jsem již zmiňovala. No když jsem došla k té poslední, u které jsem měla napsané všho všudy 4 věty... Moje sebevědomí opět kleslo :D Vymektala jsem tam co jsem věděla a pak to ze mě museli tahat jak z chlupaté deky. Ale když se zeptali na konkrétní věc, jako by mi to naskočilo a já zas chvíli věděla co povídat. Pak se na sebe komise podívala, nějakým neviditelným znamením se shodli na tom, že jim to stačí a konečně mě po hodině z místnosti propustili. 

Hned jak jsem vyšla ven, čtyřicátníci se na mě vrhli s tím, jaké otázky jsem měla a jaká byla komise :D Všechno jsme jim pověděla a pak jsem měla čas. Šla jsem tedy hledat po budově i mé další spolužáky, kteří byli různě rozeseti v různých skupinkách. Chvíli jsme si povídali co a jak a pak šli na paškál oni. Takže jsem měla dlouhou chvíli. Čekala jsem celkem dlouho, než byl vyzkoušený poslední člověk. 

Když se otevřely dveře a asistent nás zval do třídy, byla jsem hned na ráně a tak jsem vešla první. Zamnou šly jak housátka v zástupu ostatní. Předseda komise nás pochválil a rozdával výsledky. Všichni z mojí skupiny prošli! Společně jsme si zastleskali a mohli spokojeně odejít :)) 

Až když jsem byla na cestě domů uvědomila jsem si, jak strašný hlad a žízeň mám! Celý den jsem nic nejedla ani nepila a tak má první cesta vedla do krámu, kde jsem si teda dopřála! :D Teď už budu mít konečně čas na své věci, chodit ven, na párty a číst něco zábavnějšího, než jen skripta. Pořád mě ještě bolí hlava, ale jsem šťastná :) 

Všem, co mi drželi palce moc moc moc moc moc děkuju! Když jsem šla na potítko, vzpomněla jsem si na vás :)) 

No a to je konec! Konec mého příběhu a konec tříletého studia na VŠ. Ale myslím, že mi to ještě nestačí a tuhle proceduru si půjdu zopáknout za další dva roky :))

Jedna zarámečková s pytlema pod očima :D


P.S.: Často se mě ptáte, co vlastně studuji. Studovala jsem Andragogiku a personální řízení :)

                                                                                                                  Vaše Bc. Aneta ♥ :D

49 komentářů:

  1. Krásný článek, gratuluju, strašně moc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace!!! Já jdu za 3 týdny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti Lil! Už teď ti držím palce!!!

      Vymazat
  3. Velkááá gratulace Anet :). A těším se za dva roky na článek v podobném duchu, ale už s jiným titulem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju lendo! Já se taky moc těším! :)) Ale pak už to skončí uplně :(

      Vymazat
  4. gratuluji, vím jaké to jsou nervy, jen to čtu a je mi zas blbě :D no jo žádný konec, teď šupem na magisterské ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Koukám mám zdraví škodlivé články :D A děkuju :))

      Vymazat
  5. Jéé taky studuju personální řízení a mám letos konec. Moc gratuluju!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Personalistika a andragogika sou dva nejlepší předměty na světě! :D D+kuju a držím palce :))

      Vymazat
  6. Jsi šikovná. Gratuluju. Táta dneska maturoval (dodělaval si maturitu kvůli práci) a udělal!!! =) U mě na blogu je giveaway, tak mrkni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti! A táta je šikovnýýý! :))

      Vymazat
  7. Týjo gratuluju a závidím :), mě to čeká v pondělí a už taky začínám panikařit, nejhorší je, jak se teď pořád řeší na facebooku a všichni sdělují svoje zkušenosti nebo u těch, kteří to ještě nemají, se řeší otázky pořád dokola, každý den se dozvídám něco novýho o věcech, co jsem si myslela, že už umím :( A ty už víš kam pujdeš dál, děláš nějaké přijímačky? Mě to právě státnicema nekončí, pak mě čekají ještě troje přijímačky. Takže zase stres, abych se někam dostala. Chjo to je teror fákt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti! :)) Vůbec na to nekoukej! :D Já taky hltala všechno co se tam během sekundy objevilo! akorát mě to znervózňovalo. Já chci pokračovát dál v magisterském studiu opět na UJAKu. Neměnila bych :)) A neboj, všechno dobře dopadne! :))

      Vymazat
  8. moc ti gratuluju! A ty další 2 roky si dej, stojí to za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Meduň :)) Asi jo. Je mi ještě líto skončit se studentským životem, i když teď už asi si dám kombinované studium.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Děkuju :) Poprvé jsem se tak podepsala na blgu! Jupí :D

      Vymazat
  10. Andragogiku? to nevím teda vůbec co je :D každopádně moc gratuluju! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala bych ti to, ale po dnešku mám definicí až nad hlavu :D děkuju :))

      Vymazat
  11. Gratuluji! :) Mě to čeká sice "až" za rok ale úplně jsem se při čtení vžila do tvé kůže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uteče jako voda! ale nechci tě strašit :D

      Vymazat
  12. Tak to teda gratulujem :)) šikulka !! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji! :) Máte to fajn, když máte čas na přípravu, u nás začnou pálit otázky a to je hrůza...příští rok mě čekají ty magisterské a už teď se "těším" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To slyším poprvé :-O Ale teda lituju tě :-/ Já bych hned z fleku asi nebyla schopná! A děkuji :)

      Vymazat
  14. GRATULUJI. Jsi šikovná já věděla,že to zvládneš. Ještě jdou velká gratulace,Anet. :)
    Pořádně to oslav. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Srdečně gratuluju!!!!A závidím, mě to teprve čeká a když bych měla nejvíc zabrat tak se cítím vyčerpaně....ale Tobě to moc přeji a užívej si zasloužené volno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dva dny před zkouškou málem usínala u PC. Oči mě bolí ještě teď :( Držím ti palce!!! A děkuji :))

      Vymazat
  16. Super, jsi šikulka! Gratuluju! :) Fuj, jak jsem to četla, hned jsem si vzpomněla na minulý rok :-/ :D akorát my teda nemáme čas na přípravu, vytáhnem si otázku a rovnou meleme.. a za rok znovu, fuj! :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti! :)) Aspoň sis osvěžila vzpomínky pro příští rok! :D Ale teda to je pěkně ošklivý mluvit hned! Už to tu psala i jedna slečna výš. Podle mě je to dost špatněj systém. Člověk si potřebuje utřídit myšlenky :))

      Vymazat
    2. No je to docela mazec :D Hlavně když si člověk vytáhne otázku, u které se necítí moc jistě.. to pak jdou na člověka mdloby, když má hned mluvit a neví o čem :D

      Vymazat
  17. Moc gratuluju :) taky jsem dneska státnicovala, takže už jsem Ing. a škola mi tím definitivně končí.. nechápu, že těch 5 let mohlo utéct tak strašně rychle :-( užij si volno a ten skvělý pocit z úspěchu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anetko gratuluju, taky jsem si tim prosla a jeste aspon jednou projdu, takze presne vim, jaka je to na konci obrovska radost a uleva!

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, moc gratuluju :) Přeju ti to a obdivuju tě :D

    OdpovědětVymazat
  20. Moc gratuluju :) Mě státnice taky brzy čekají a závidím všem, co to mají za sebou :) Já už tedy slibuju, že se vracet nikdy nebudu a PhD. si nechám s klidem ujít :)

    OdpovědětVymazat
  21. Páni :)) veliká gratulace, jsi šikulka ;) mě to čeká za 2 roky :)

    OdpovědětVymazat
  22. jsi šikovná! :)) moc moc gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  23. ,,Univerzita" UJAK je nejvíc trapná a titul tam dají každému, takže se moc není čím chlubit. Je to koupený titul, nic víc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥