Prodávám in-line brusle HEAD!

Ahoj holky, dneska trošku netradičně. Rozhodla jsem se prodat své růžové miláčky na kolečkách. Není s nimi nic v nepořádku, nebojte :) Našla jsem, co o nich píše výrobce. Popis sice není moc obsáhlý, ale aspoň něco. Já jsem v tomhle totální analfabet, takže nevím, co o nich více napsat. Asi jen to, že jsou krásné, růžové a jezdila jsem na nich 2 roky. Z vrchu jsou trošku ošoupané od legín, ale to není nic zásadního. Skoro to není vidět. Poškrábané také nejsou. Spadla jsem v nich jen jednou - na trávě a dodnes mám na to na koleni vzpomínku a v hlavě trauma z kopečků ;) :D Velikost mám 39, ale brusle jsou 40. Běžně se mají kupovat brusle o číslo větší :)


"Inline brusle Head Trendy v dámském designu jsou určeny pro mírně pokročilé bruslařky. Botička z měkkého, ale zároveň pevného materiálu je dokonale prodyšná a pohodlná. Zesílený hliníkový rám je osazen 84 mm kolečky s ložisky ABEC 5."

Koupila jsem je za 2200Kč. Nová cena je 1200Kč. Při rychlém jednání možná sleva na 1100Kč. Vzhledem k velikosti by asi bylo dobré předání a vyzkoušení v Praze. 







Zájemkyně pište buď tady do komentářů, nebo na e-mail xPlanetkax@seznam.cz .

Pěkný zbytek neděle,
                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


11 komentářů:

  1. A můžu se zeptat z jakého důvodu je prodáváš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci si koupit nové :) Už trošku víc "profi", jestli se to tak dá říct :)

      Vymazat
  2. Jo, tedka jsem si chtěla koupit, slečna na VV nabídla tak jsme se domluvily, odeslala jsem peníze. A stop veškerá komunikace...:( Nebyla to žádná závažná částka, ale pro nepracujícího člověka to je dost..:/ Už mě to štve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :( Není to nějak ošetřené? Takovéhle podvodnice nesnáším! U mě na blogu toto nehrozí, já preferuji osobní kontakt :))

      Vymazat
    2. Pokud to tedy je možné :)

      Vymazat
    3. No není právě. Ale pokud nepříjdou. Máme známé na policii tak to budu řešit. Ale nechápu rpostě. Proč to ty lidi dělají.

      Vymazat
    4. Tak snad se to vyřeší dřív, než se budeš muset obrátit na policii :-// No to je dost jednoduché. Chtějí se obohacovat na úkor důvěřivých lidí. Tfuj!

      Vymazat
    5. Taky mám špatnou zkušenost s jednou paní z mimibazaru. Už dva roky mi dluží balík za nemalou částku. A dodnes mě to žere. Vždycky si říkám, že to nechám plavat. Každý se jednou spálí, ale pořád mě to tak nějak hlodá. Doufám, že má pořád stejné telefonní číslo...asi jí udělám bordel!

      Vymazat
    6. Tak šup šup, než se to promlčí! Určitě si na ní došlápni. Pokud to každý nechá plavat, bude si ta lůza dovolovat víc a víc :(

      Vymazat
  3. Tak ty vypadají opravdu skvěle. Škoda, že dávám spíše přednost K2 - zkušenost, možná zvyk. Můžu se zeptat proč je prodáváš? Nebaví tě už jezdit? Ani bych se nedivila, nevím sice jak je to u Vás ale u nás třeba ani není pomalu kde jezdit. Bud jsou tady trasy s kamínky až kameny nebo díry. Nebo plno běhajících dětí, takže brusle ani nemám šanci pořádně rozjet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou krásné :) Jinak chci si koupit nové, trochu víc profi, jak jsem psala výše :) Ale tyhle jsou opravdu jak nové, takže do popelnice určitě nepatří :))
      A kde bydlíš? V Praze je stezek docela dost. Já jezdím ve stromovce. Není to sice nijak dlouhá cesta, ale mám to nejblíž a bruslařů je tam v létě hodně :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥