Pop art makeup (hlasování)

Jelikož se učím na státnice, samozřejmě se rozptyluji kde se dá :D Chtěla jsem zkusit něco nového a pokusila jsem se o Pop art makeup... Natočila jsem i video a toho se právě týká avizované hlasování. Chcete toto video vidět? Nejsem si jím úplně jistá :)) Nedopadlo to úplně nejlíp, ale mohlo to být i horší :)) Tak mi dejte vědět do komentářů :)


                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

12 komentářů:

  1. no jasně, když už jsi se s tím dělala :)

    OdpovědětVymazat
  2. určite si rada pozriem video :) ja som pop art makeup robila taktiež ale už dávnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sem s ním..že se vůbec ptáš. To víš, že když se o tom zmíníš bude každý zvědaví =D

    OdpovědětVymazat
  4. To víš,že chceme!Mně se to náhodou dost líbí a myslím,že se ti to fakt povedlo,hlavně ta pusa :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně ti to změnilo rysy obličeje. :)

    OdpovědětVymazat
  6. jejo, aj ja som robila pop art licenie :) Mozes si pozriet TU

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥