Novinky od Maybelline Colorama

Díky Maybelline mám pro vás možnost otestovat novinky od Coloramy, které evokují krásné jarní a letní barvičky. A čtěte až do konce, čeká tam na vás překvapení :))



1. Eye shadow - 605
Stíny v odstínu 605 jsou zlaté. Sice mám zlatých stínů dost, ale rozhodla jsem se ze zaslaných variant vyzkoušet právě je. Jsem na ně ulítlá :D Po vyzkoušení jsem byla ráda, že jsem si vzala právě tyto. Nejsou to totiž klasické zlaté stíny, které vytvoří jednolitou barvu, ale jsou to spíš jemně namleté třpytečky, které se krásně lesknou. Moc se mi efekt líbí hlavně na sluníčku! Pigmentace je tedy slabší... S bází vydrží dost dlouho. Vzhledem k jejich povaze se ani neslévají. Bez báze se ale mají tendenci trošku vytrácet. Ale kdo dneska bázi nepoužívá? :)



+ foto, kde sjem použila pod stíny bílou bázi (NYX Jumbo penicl - milk) + asi 3-4 vrstvy stínu :))
I tak je výsledek spíše decentní


2. Blush - 301
Dlouho toužím po broskvové jemné a celkem nenápadné tvářence! Konečně jednu mám a musím říct, že je to pro mě celkem nezvyk nosit jí po všech těch růžovkách, co mám :) Barva je krásná a vydrží na tváři celkem dlouho. I když po několika hodinách ji ráda "přeaplikovávám", aby tváře vypadaly stále, jako meruňky :) Obsahuje i drobný zlatý shimmer, který ukáže svou sílu pouze při slunečním záření. Jinak ne. A nebojte, nejsou to žádný třpytky, opravdu jen jemný shimmer. 




3. Nail polish - 108
LAk, který perfektně ladí k očním stínům. Mám ráda zlaté laky, sice spíš na podzim a zimu, ale někdy si je neodpustím ani přes jaro a léto :) Mám hodně zlatých doplňků, takže mi často ladí i lak na nehtech. Lak je bez třpytek a tvoří jednolitou zlatou barvu. Shimmer se na slunci opět krásně třpytí. Nemůžu vždy odtrhnout oči! Jakou má lak výdrž, ještě nemohu posoudit. Mám ho na sobě poprvé. Ale laků od Coloramy (ještě ve starém balení) mám celkem dost a obecně mi celkem vydrží. Stačí dvě vrstvy a výsledek je super. Navíc i docela rychle schne!



4. Lip gloss - 475
Tak tohle je pro mě naprostá bomba! Nemám ani jeden lesk, který by se tomuto podobal. Mám samé odstíny růžové, červené a fialové. Nikdy bych nehádala, že nějaká takováhle béžovo bronzová barva mi bude slušet. Ke kouřovým očím, či jinému výraznějšímu líčení je dokonalý! Vytvoří nude rty, ale ne žídné mrtvolné... To upřímně naprosto nesnáším a podle mě to nesluší nikomu...NIKOMU! Lesk má v sobě opět Shimmer. Maybelline asi chce, abychom zářily do dálky :))) Lesk nelepí a jeho výdrž není nijak slavná. Ale jsem na to už zvyklá, tak mi nedělá problém kdykoliv aplikaci zopakovat.



Mně se produkty z nové řady moc líbí, hlavně jejich tvářenky a tenhle nový lesk. Jediné na čem bych zapracovala, jsou tedy názvy produktů. Čísla jsou nezapamatovatelná a nudná!

A teď se dostáváme k tomu překvapení! Jelikož mi přišlo produktů 9 a v mé recenzi jich vidíte pouze 4, rozhodla jsem se, že zbylých 5 produktů věnuji do Giveaway, která se kvapem blíží. Až bude mít blog 500 čtenářů, vyhlásím jí oficiálně a vy uvidíte, o jaké produkty budeme hrát! Doufám, že se těšíte tak jako já!

Do komentářů mi napište, jak se vám tyto nové produkty líbí :))

A ještě jedna fotka, kde mám na sobě všechny recenzované produkty :))


Pěkný pátek,

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


42 komentářů:

  1. Ty stíny jsou teda dost nevýrazné, na to jak vypadají v krabičce :) jinak se mi moc líbí ta tvářenka! :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je pravda, taky jsem čekala větší pigmentaci. Jsou to prostě jen třpytečky :) Tvářenka je skvělá. A je malilinkatá! :D

      Vymazat
  2. Ty stíny a tvářenka jsou opravdu úžasné,ale hlavně ti moc sluší. :) Na fotce je také vidět jak jsi zhubla, moc ti to sluší. :) Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu tvářenku rozhodně můžu doporučit. Vážně? Už jsi druhá, co mi napsala, že mám hubenější obličej. Já si to asi neuvědomuji, jak se vidím každý den :) Děkuju za kompliment :)))

      Vymazat
  3. Stíny jsou hodně nevýrazné, ale v krabičce vypadají nádherně, ale moc se mi líbí ta tvářenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidala jsem ještě fotku s bílou bází. I tak je výsledek spíše střídmý.

      Vymazat
  4. Zlaté stíny semi líbí asi nejvíc :-). A musím Ti pochválit lícní kosti, to je nááádhera :-))))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš radši slabší pigmentaci, tak pěkné jsou. Někdo (třeba já :D) má ale rád, když do stínů jednou ťupne a má na štětci barvy na celé víčko :) A děkuju za pochvalu, moc mě to potěšilo :))

      Vymazat
  5. tvářenka a lesk se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  6. Ta zvářenka je fakt luxusní :) Ta bude jednou moje :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekná recenzia, tie produkty musela byť radosť recenzovať :) aj by som ich rada recenzovala...

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu mít 500 čtenářů a bude ta GA. Tak se zapoj, třeba vyhraješ a budeš moct recenzovat :))

      Vymazat
  8. Strašně se mi na tobě líbí ta tvářenka a taky ty zlaté stíny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to docela změna, po všech těch růžovkách :))

      Vymazat
  9. Ty to sem dáváš, abys mě mohla naštvat, viď?? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tu tvářenku mám taky a jsem s ní docela spokojená. Koupila jsem si rovnou i 201 (světle růžová) a obě dvě jsou dobrý, mile mě překvapily. Pokukovala jsem i po lescích na rty, ale u těch se bojím, že budou příliš nekvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrží je to průměj. ale ta barva! Uplně mě dostala :)Na tvářenky se ještě musím mrknout pořádně. Ne že bych jich teď ale měla málo... :D

      Vymazat
  11. Já dnes koupila jeden lak, tak jsem zvedava:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce se mi líbí tvářenka, ale ani ty stíny nejsou k zahození. Doufám, že se to k nám do města dostane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ta je perfektní :) Stíny fajn, ale až ve velké vrstvě. Pokud máš ráda jemné líčení, tak potom budou pro tebe vhodné :)

      Vymazat
  13. Taky testuji jak divá a musím souhlasit s tím, že stíny jsou tedy bídné. Zato z lesků jsem opravdu nadšená!

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí moc :) A prozradíš nám, co máš na fotkách za řasenku? Vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prozradím :) Maybelline Rocket volume. Co nevidět na ní bude recenze :)

      Vymazat
  15. produkty mám doma také, bohužel se mi zalíbilo také jenom pár věcí, já moc totiž na stíny a lesky na rty nejsem, takže aspoň, stejně jako ty, udělám radost čtenářům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já zas jo, jenže toho mám dost :) A ono je hezké se podělit. Navíc, když (snad) za chvíli dosáhnu 500 čtenářů :))

      Vymazat
  16. Strašně se mi líbí zlaté oční stíny :)
    No nádhera, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalo to ale fušku, než z toho vznikla tahle barva :D Děkuji ti Verunko :))

      Vymazat
  17. Moc ti to takhle nalíčené sluší :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Nějak se mi to takhle "jemně" zalíbilo :)

      Vymazat
  18. ahoj, na kolik vyjdou ty stíny nebo ta tvářenka? Jsou krásný a tobě to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny 59,90Kč a tvářenka 79,90Kč. Ale ceny tvářenky se mohou prý v jednotlivých prodejnách lišit :)
      Děkuju moc :))

      Vymazat
  19. Super recenze, ten lesk mě zaujal :) Mám tvůj blog fakt ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je skvělý. Já si ho dneska napatlala jen tak na doma, ani nikam nejdu :D
      Moc děkuju, you made my day!!! :))))

      Vymazat
  20. Můžu se zeptat, kde lze tuto dekorativku už zakoupit? Díky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi normálně v drogeriích Rossmann a DM :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥