Pro všechny vanilkomilky :-P (Ikea, Yankee Candle, Lush)

Jako můžete mi vysvětlit, co se to venku děje? Venku je 10°C a já mám v pokoji jen 18°C? Brrrr. Mám na sobě triko a dvě tlusté mikiny! Bez huňatých ponožek teď nedám ani ránu! V jedné mikině jsem dokonce spala a ještě jsem si hodila přes peřinu deku! No zima hadr... Mimochodem když už jsme u toho, v čem jsem šla spát. Pod minulé video o učení se před státnicemi jsem dostala komentář od nějakého kluka... Prý jako jestli chodím spát v tom, v čem jsem celý den běhala a jako i ve spodním prádle? :-O Navíc to není vtipné... :D Tak jsem mu doporučila, ať si přečte i doprovodný článek, že mu rozhodně nebudu ukazovat v čem spím a jestli si myslí, že jsem při točení tohoto video šla opravdu spát :D Takže se tímto omlouvám a příště si při natáčení sundám podprsenku... :D No pobavilo mě to :) Navíc je to poprvé, co mi pod videem komentoval kluk! No prostě konec :D

No a dál, abychom se dostali k podstatě věci. Jak už všichni víte, stále se snažím učit na státnice. Mám k tomu ráda pohodu. Ale momentálně jsem v dost špatném citovém rozpoložení a tak se snažím si učení zpříjemnit. A já už dávno vím, co mi na to pomáhá. Je to vůně vanilky! Takže jsem si zapálila svíčku s právě touto vůní z Ikei. Jsou levné a celkem zavoní. Ale není to to, co potřebuji, Já potřebuji víc! :D


O dost lepší vůni vanilky vytvoří vonný vosk od Yankee Candle, který mohu rozhodně doporučit. Na to, kolik vydrží, je opravdu levný a neuvěřitelně provoní pokoj. Samozřejmě bych radši vlastnila celou svíčku, ale na tu kde kdo nemá dost peněz, a tak je tenhle vosk super kompenzací! Stačí vám k němu jen aromalampa a svíčka. Já použila vždy jen půlku vosku a vydržela mi tak na 2-3 měsíce :D Prostě jsme ji "recyklovala" Když pokoj už krásně voněl, sfoukla jsem svíčku a vosk znovu v lampě ztuhnul. Když jsem to již necítila, stačilo svíčku zase zapálit. Opravdu vydržela hooodně dlouho vonět + máte ještě druhou půlku na později :) Jo a moje vůně byla French Vanilla... Mmmm :) Musim si jich pár pořídit. Jeden vosk váss vyjde kolem 40Kč.


A teď to nejlepší. Vůni vanilky můžete nosit i na sobě v podobě parfému. To je moje nejoblíbenější! Už jednou jsem psala o vanilkovém parfému od Yves Rocher ZDE. Ale ještě jsem se vám nezmínila o tuhém parfému od Lushe. Nebo si to aspoň nepamatuji :D Už ho mám od loňských Vánoc a objednávala jsem ho v Anglii. Dělala jsem tehdy se sestřenkou hromadný nákup, jelikož je tam vše levnější :-//

Parfémek je tedy v tuhé podobě, zasunutý do černé tubičky s bílým nápisem. Ten můj u žej tedy dost jetý :D Ale aspoň je vidět, že ho používám :) Mažu si ho na předloktí i pod nos... :D Ano, opravud si ho matlám pod nos a to je pak mana nebeská! Vydrží vonět celkem dlouho, ale cítíte ho spíš vy, než okolí. Ale to je mi celkem jedno. To já potřebuji být v pohodě :)

Parfém stojí u nás 315Kč za 12g. V Anglii ho již v nabídce nemají, Ale vyšel mě tam na necelých 200Kč... Jinak u nás je stále k mání a vyrábí se i v klasické tekuté verzi.

Jediným mínusem je to, že obsahuje drobná zrníčka vanilky, která zůstávají na kůži. Ale oni opadají a neni jich zas tolik, aby si toho někdo všimnul :))


A když jsme u té vanilky, chci si zkusit vyrobit vanilkovou vodku... :D Zkoušel jste někdo? :)) Vím, že se prodává i hotová, ale ta posle mě jen po vanilce voní, ale nechutná :-// :) A povězte mi, patříte také mezi vanilkomilky, jako já? :)

Mějte krásnou neděli a zítra se těšte na hubnoucí článek, ve kterém vám ukážu pro mě neuvěřitelnou proměnu mého bříška a zadku :D

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


15 komentářů:

  1. Vanilka a kokos, to jsou dvě vůně, které jsou mému nosu nejpříjemnější :). S tou vodkou je to zajímavý nápad, pak dej vědět, jak to dopadlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! A ještě můžu čokoládu a karamel :) Jj, pokud se k tomu odhodlám, tak dám vědět :)

      Vymazat
  2. Miluju vanilku, a pak taky teda kokos :) O té vanilkové voňavce od YR jsem četla už na více blozích a vážně mě láká, takže si pro ni asi zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě karamel a čokoláááda :) Běž si ji očuchat a uvidíš :)

      Vymazat
  3. U nás máme jenom 6°C venku, takže huňaté ponožky a pořádná vrstva oblečení to jistí :D A vanilku taky miluju, docela bych brala ten tuhý parfém, asi po něm mrknu až budu někdy v Palladiu. A úplně tě chápu, že si ho mažeš pod nos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ovšem hnus!
      Určitě na něj mrkni. Voní tak zvláštně pudrově vanilkově :) Uvidíš, jak se ti zalíbí :)

      Vymazat
  4. Svíčky z Ikei mám docela ráda ale jsou docela slabé, díky za tip na vanilku, až budu v OC tak si vosk koupím :) vydrží a já je dávám i do skříně, docela provoní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou takové jemné. Proto si tu ještě mažu a stříkám ty vanilkové parfémy :D
      S tou skříní je to super nápad! taky si tam nějaký dám.

      Vymazat
  5. Ahoj, zvu tě na svoji Black Star GIVEAWAY, budu moc ráda když se zapojíš! :)
    http://4ever-styles.blogspot.cz/2013/05/black-star-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Chlapec byl asi zklamanej, že jsi na tom videu nepředvedla striptýz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo... :D Tak pro příště už vím, čím zaujmu a čím si získám i mužské publikum :D:D I když... nevím, jestli o to stojím :))

      Vymazat
  7. Také patřím mezi milovníky vanilkové vůně, ale nerada jí jím :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Povídej mi o tom, taky jsem si chtěla koupit svíčku od YC ale když jsem viděla ty ceny co jdou sotva pod 400 tak mě málem trefilo, bylo by mi líto koupit si pro sebe svíčku i možná za 150 kč :D..pro někoho jinýho ne, ale tohle je moc.. :) Přemýšlím že si koupím taky aroma lampičku a budu si do ní kupovat tyhle vosky, moc hezký článek a už se těším na zítřejší, třeba mi trošku pomůžeš zapracovat na bříšku :) Článek chválím!

    OdpovědětVymazat
  9. Vanilku mám ráda a miluju obecně sladké vůně. (Sladké nejím. :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, já teda na vanilce taky ujíždím!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥