Nail inspiration

Dneska vám chci ukázat, jak mám momentálně nalakované nehty. Nevím, proč bílou nenosím častěji? Moc se mi zalíbila, ale samotná mě zas až tak nebaví. A jelikož si ráda zdobím prsteníčky, zvolila jsem lak od Essence s masivními třpytkami. Hned to vypadá o něco veseleji :)) Bílý je také od Essence, ale z limitované kolekce. Určitě ale poslouží i kterýkoliv jiný. 



Jinak dnes se chystám na koncert Mandrage v pražském Retru. Lístky jsem dostala od kamarádky k svátku, tak jdem spolu a užijem si to!!! :) Chystá se ještě někdo?

A zítřek strávím na Schwarzkopf meetingu, kde bude probíhat prezentace a kadeřnická show přímo na hlavách blogerek. Jen doufám, že neodejdu s kohoutem nebo tak něco :D Po akci bude následovat report :) Krásné úterý,

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


9 komentářů:

  1. U nás budou Mandrage zítra na Majálesu, tak je konečně taky uvidím naživo :D :) Pořádně si to užij! A zítřejší meeting taky, těším se na report! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tam jsem je taky viděla. Už jsem je vlastne na živo viděla nejmíň 10x... :D Ale nikdy mě prostě neomrzí :)) Děkuju a ty si užij Majáles, budete mít asi pěkné počasí :)))

      Vymazat
  2. Moc hezký)) Takový jednoduchý mám ráda))

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle třpytkatý lak mám taky a odlakovat to je fakt horor :D. A co je ještě horor je Mandrage na živo :D, když jsem byla na jejich vystoupení a zpěvák začal zpívat uplně mi spadla brada jak je neskutečně falešnej, musela jsem se jít podívat blíž k pódiu jestli je to vážně on..jako písničky mají dobrý, ale zpěvák zpívat teda fakt neumí

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, podívej se pls na můj blog: http://cosmetics-and-beauty.blogspot.cz/
    Udělá mi to velkou radost, teprve začínám takže bych byla ráda, kdyby si ohodnotila a kdyžtak napsala, jestli se ti líbí nebo ne. :)) Dík Anet
    Simča

    OdpovědětVymazat
  5. Bílý lak nenosím, ale třpytky na prsteníčku mám poslední dobou pořád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Vypadá to skvěle :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥