Meeting se značkou Schwarzkopf

Včera jsem měla možnost zúčastnit se meetingu se značkou Schwarzkopf. Mělo se jednat o takovou informační schůzku ohledně nových produktů, představení barev na vlasy a mini kurzem focení a blogování. Na meeting nás dorazilo asi 7 a já myslím, že to bohatě stačilo. Aspoň se dalo vše dobře organizovat a nešlapali jsme si na paty :) Celé setkání probíhalo v krásné kavárně Kidó u Letenského náměstí. Kavárnička je nenápadná, avšak interiér s malou zahrádkou mě mile překvapil. 



Vytvořily jsme skupinky a postupně obíhali několik stanovišť. Já vám teď přiblížím, co se na nich dělo a co zajímavého jsem se dozvěděla. 

1. Stanoviště o barvách na vlasy
Zde mě přivítala milá Petra a povídaly jsme si o barvách, které Schwarzkopf nabízí. Dozvěděla jsem se, jaké chemické děje při barvení probíhají, z čeho se vlasy skládají, něco málo o historii barev Sch. a byla mi zde představená novinka - první barva ve formě vlasové masky.Pak mi Petra vybrala barvu, na které jsme se obě shodly, že by mi mohla slušet. Pak jsme si povídaly i o tom, jak většina barev z drogerie chytají do žluta, o složení výrobků (věděly jste, že na každém kontinentu je složení stejných výrobků odlišné? Je to dáno tím, že se Sch. snaží vyhovět požadavkům a odlišnostem zdejších obyvatel) a dotkly jsme se i tématu o trendu ombré, neboli dip dye.


2. Stanoviště o péči
Zde jsem dostala portfólio s přehledem všech pečujícíh přípravků od Sch. Dle typu našich vlasů jsme vybírali, které výrobky jsou pro nás nejlepší. Překvapilo mě, že jsme si vybrala sprácně a téměř všechny vybrané produkty doma mám, nebo jsem měla. Dále nám zde byly představeny novinky, které právě přišly na náš trh. A jaké výrobky to jsou? Schauma beauty oil (ten si musím rozhodně pořídit!), Schauma Fyto-Kofein (ten jsem dostala v balíčku, tak musím vyzkoušet), Schauma výrobky s citronovou trávou proti lupům a Schauma Silver Reflex (ten prý má mezi spotřebiteli velmi dobré hodnocení a výsledky. Mrknu po něm, jelikož můj od Matrixu nějak nefunguje... Navíc tohel je jiná cenová :)). 

3. Stanoviště o blogování
Zde se nám slečna snažila předat své nápady ohledně zlepšení blogování. Měla připravenou prezentaci a na známých zahraničních blozích nám uváděla konkrétní příklady, co se jí na nich líbí. Cílem bylo zamyslet se nad obsahem a zlepšit tvořivost ohledně článků. Byla jsem ve skupince s módní blogerkou a obě tam rozjely neskutečnou debatu o módních návrhářích. No nebudu předstírat, že jsem byla vedle jak ta jedle :D


4. Stanoviště o fotografování
Milý pan fotograf nás učil, jak si doma vyrobit svůj vlastní malý improvizovaný foto ateliér :D Byla to docela sranda, protože mu všechno padalo a bylo to roztomilý :D Ale nakonec se mu to podařilo postavit :) Více méně vám k tomu stačí čtvrtky, rámeček a fólie (za účelem změkčit světlo a eliminovat odlesky). Možná si to doma zkusím udělat, jelikož mi tu chybí nějaké zákoutí, kde by se daly fotit aspoň trošku inteligentní fotky :)


Můj výtvor :D 

5. Stanoviště o účesech
Zde byla moc milá pani kadeřnice, která nám představila trendy pro rok 2013 v oblasti hairstyle. Měla zde na ukázku knihy a časopisy. Prohlížely jsme si je a když mě cokoliv zaujalo, udělala mi k tomu výklad. Pak jsme probíraly i moje vlasy. Řekla mi, že jich mám hodně (což mě překvapilo), ale že je mám narušené. Pak jsme řešily i jestli mám jít, nebo nemám jít opět do patky :D 

Na všech stanovištích jsem si to užila a téměř všude jsem se dozvěděla něco nového. Jediné co mě teda zklamalo bylo, že v pozvánce bylo napsáno, že nám kadeřníci vytvoří účesy a následně nás vyfotí fotograf. Což se tedy nestalo a musím říct, že na to jsem se těšila nejvíc. Škoda...třeba příště :) 

Občerstvení zde bylo příjemné a lákavé. Já jsem na jídlo ale nějak neměla ani pomyšlení. 


Jako pozornost jsme dostaly taštičku s produkty, tak mám zas na chvíli co zkoušet :)) A radost bude mít i maminka :D 



Každopádně se mi den moc líbil a snad se mi podaří dostat se i na další akce. Děkuji milému týmu za pěkný den :))

                                                                                                                                   Vaše Aneta ♥



22 komentářů:

  1. Jééjé, škoda, že se všecko koná v Praze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom něco bude no. Ale zas se to dá spojit s pěkným výletem :))

      Vymazat
  2. Super akce, jsem ráda, že jsem si o ní mohla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som bola na niecom podobnom este so skolou u nich vo firme a bolo to celkom fajn akurat ze od nas nakoniec chceli vymamin zazmluvnenie salonov :D

    OdpovědětVymazat
  4. takhle barva přesně v tomhle odstínu mě láká, mohla bys pak napsat článek, jak barvení dopadlo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám! :)) Vypadá dobře. Pokud nebude žlutá, bude to pecka :)

      Vymazat
  5. Určitě to bylo moc fajn, těším se na články o produktech :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc fajn :) První článek bude určitě na barvu. Potřebuju ji jako sůl :)

      Vymazat
  6. Jů, to muselo být bezva :) Tu tašku s produkty bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fajn a ta taška - to už byla jen třešnička na dortu :))

      Vymazat
  7. No ty jooo..závidím, to by se mi také moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se třeba příště na nějaké akci potkáme, kolegyně blogerko :)

      Vymazat
  8. take jsem byla pozvana, ale bohuzel nejsem v cr, musela to byt fajn akce, ale prekvapuje me, ze vas tam bylo tak malo
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  9. závidím, taky bych tam někdy chtěla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku času a trpělivosti a třeba se ti to splní Maky :))

      Vymazat
  10. ja tú farbu používam a je perfektná!!! :) trošku ma štípe, príde mi dosť agresívna, ale ja mám original tmavohnedé vlasy a nikto mi to neverí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super zpráva! :)) Nemůžu se dočkat, až ji vyzkouším! A pokud je na ikonce tvoje fotka, tak máš opravdu moc pěknou barvu :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥