Květnový Ladybox 2013

Neuvěřitelný, jak ten měsíc šíleně utíká :) Od rána jsem netrpělivě očekávala službu In-time. Ten pán už mě zná a přijde mi to vždycky strašně vtipný, když jediný, co mi vozí, je růžová krabička! Příště se ho musim zeptat, jestli jich vozí hodně :) A teď se mrknem, co se v ní tentokrát skrývá. Tady pár fotek:




1. Le Chaton Hydratační Pleťová maska (plné balení 100g - 298,-)
Zrovna včera jsem přemýšlela nad tím, že potřebuji nutně hydratační pleťovou masku. Začaly se mi opět dělat suché šupinky :-/ Takže jsem moc ráda, že v boxu byla maska s kozím mlékem. Takže hned první produkt je paráda :)

2. Lee Stafford Dry Shampoo Original (cestovní balení 50ml - 98,-)
O téhle značce jsem četla již mnohé! Zase mám radost, protože jsem tuto značku chtěla moc vyzkoušet. Ještě k tomu jsem dostala suchý šampon, který běžně používám. Tak budu mít srovnání s mým oblíbeným od Batiste. 

3. Palmer's CBF Lotion parfémované (cestovní balení 50ml - 29,-)
Palmer's se už v boxech objevovalo. Nyní vybral tým LB pleťové mléko s kakaovým máslem a vitaminem E.  Naprosto zbožňuju kakaové máslo! Jeho vůně a účinky jsou pro mě balzámem pro duši (resp. nos :D) i pro tělo! Hned večer ho určitě vyzkouším :)
Od stejné značky byl přidán ještě vzorek zpevňujícího mléka. To se neztratí.

4. Duck Island Bath Foam and Shower Gel Mandarin and Bergamot (cestovní balení 30ml - cena není k dispozici)
Pro mě naprosto neznámá značka. Prý je to značka, která je dodávána do luxusních hotelů ve Velké Británii. Ta kačka na obalu je vtipná :D V boxu je umístěn sprchový gel + pěna do koupele v jednom. Ta vůně se mi teda nelíbí. Cítím z ní jar... Nebo osvěžovač do záchoda :D Mmmmm, tohle neni opravdu nic pro mě :))

5. Iven Cosmetics Collagen Speciál s Elastinem (vzorek 10 ml - 230,-)
Krém s kolagenem a elastinem. Pro mě zajímavá kombinace i složení. Nic s kolagenem jsem ještě nikdy neměla. Má se používat tak, že nejdříve aplikujete tento kolagenový krém a na něj se msuí aplikovat ještě váš běžný krém, který používáte. Tak prý zůstane hydratace a vlhkost v pleti. No....uvidíme tedy :) Pěkně voní. Květinově. To by mi za normálních okolností vadilo. Ale tohle je vážně moc příjemné :)

6. Marvis pasta Classic Strong Mint (vzorek 10ml - 28,-)
Tohle je bonus krabičky. Mně teď moje pasta došla, tak ráda vyzkouším. Voní jako zelený spermint žvýkažky v plátcích. Ty jsme měla jako malá nejradši :) Určitě bude moc dobrá.

7. Lambre Tekuté oční stíny - odstín 5 (plné balení 3,5ml - 139,-)
A největší bomba na konec, jako vždycky :D Věděla jsem dopředu, že v krabičce budou tekuté oční stíny, které by se neměly slévat ve vrásce na víčku. Díky personalizaci jsem si vybrala prý béžové stíny. No já vidím hnědo bronzové :) Ale jsou vážně moc moc moc pěkné! mrkněte na fotky :) Na výběr byly ještě fialové, ale to není pro mě zas takové terno :) U Rendy jsem viděla, že dostala krásně perleťově bílé. Ty jsou taky moc pěkné :) 




Spočítala jsem celkovou hodnotu boxu na 822Kč. Já jsem tento měsíc prostě zase spokojená! A co vy? Máte? Chcete? Líbí se vám? :)) Napište mi to :))

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥



16 komentářů:

  1. Já vím, že jsem ufrfňaná, uvědomuji si to, ale vlasy myju každej den, takže suchý šampon zase tak moc neužiju...tělo si moc nemažu, takže mazadlo taky nee-eee, ty stíny nevyužiju dozajista, ale tak třeba je někde udám, výživnou masku bych si sama nekoupila, navíc nesnáším ze srdce med, takže jako fakt neeee, sprcháč mi voní a kolagen se asi šikne :) tak nějak bych to shrnula já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Frfňa Meduňka :D :-* Já si vlasy mýt každý den nechci. Podle mě jim to neprospívá, navíc mě to nebaví a někdy nemám ani čas :D Takže za mě šapon joooo! A moje kůže? Sahara... Bohužel. A masku mám jinou než ty. Ty budeš mít pro smíšenou pleť. Ta moje voní hrozně jemně jako krém. No vidi'š, aspoň budeš mít dárečky pro ostatní a uděláš jim radost :) A nakonec sis našla i něco pro sebe :)))

      Vymazat
    2. Anet, já si je taky mýt denně nechci, ale nemám to ráda mastné, necítím se dobře, ale tento sucháč mi poslala Lucifirda v boxiku a musím říct, že mi nedávno zachránil život, když jsem špatně smyla šampon a měla vlasy fuj fuj!
      ale jo, nakonec to není tak špatný, masku už jsem měla na xichtíku a je příjemná :)

      Vymazat
  2. už dlouho jsem neobjednala, asi bych užila všechno, suchý šampon neznám,ale asi bych vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj i já :) Tedy kromě toho sprcháče... :D To je fakt hnus vůně :) A šampon je super věc! Hlavně když pospícháš :)

      Vymazat
  3. ja uz dlho chcem vyskusat suchy sampon pretoze sa nedonutim umyt si vlasy castejsie ako raz za tyzden a este tie tiene,vyzeraju super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně pro takové lidi jako jsem já a ty, jsou tyhle šampony super věc! Určitě nějaký vyzkoušej. Já můžu zatím doporučit Batiste- tropical :)

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/batiste-suchy-sampon-tropical.html

      Vymazat
  4. Tyjo to kakaové mléko bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na něj. Pokožka si smlsne :))

      Vymazat
  5. Ahoj, můžu se zeptat, jaké jsou tvoje zkušenosti s Batiste? Mám suchý šampon od Timotei a moc mě nenadchnul.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano mám. Měla jsem několik druhů. Recenzi jsem dělala na dva. Ten první je s vůní tropického ovoce a ten druhý má dělat XXL objem. Za mě doporučuji rozhodně ten tropický!!! Recenze máš zde:

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/batiste-suchy-sampon-tropical.html

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/10/batiste-xxl-volume.html

      Vymazat
  6. Celkem zajémavé věci, líbí se mi moc ta řasneka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tu, kterou jsem na fotkách nalíčená? :)

      Vymazat
  7. Za mě teda nic moc...ještěže jsem neobjednala tentokrát, sice bych všechno vyplpala, ale nic z toho by mě nenadchlo.
    A jinak jestli můžu, tak doporučuji suchý šampon od Alpy...je v bílé plastové malé krabičce s modrou nálepkou a stojí v DM asi kolem 35 korun a funguje naprosto skvěle, ale spíše asi pro blondýnky, myslím si, že na tmavších vlasech by byl vidět, když by se pořádně nevyčesal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má jiné nároky a výrobky, které by rád v boxu viděl :)
      Jinak Alpa má suchý šampon? No tohle! Určitě se po něm podívám! Díky za tip :))

      Vymazat
  8. ty stíny vypadají opravdu krásně, škoda, že je vůbec, ale vůbec nepoužívám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥