Konečně mám fotku s Víťou! :D

Dneska bude super den. Cítím to! Už od včera je super :) Byla jsem na koncertě Mandrage v Retru. A byl to pořádnej nářez. Předskokani byli nějací Dj, který ani neznam. Ani jsme neviděly jejich celý set, protože jsme s kámoškou přišly pozdě :D Ale to co jsme stihly bylo fajn. Hráli Nirvánu a moje milovaný Skrillex! :D Takže nás pěkně roztancovali :) 

Pak konečně začali naši miláčkové :D No pro mě to byl skvělej koncert, užily jsme si ho a já tímto děkuju Lenče za skvělý dárek k svátku :))))

Kapela

Víťa

Mates

A my dvě jako VIP Evropy 2! :D
To je jen "džouk". Prostě jsme si k tomu stolu sedly :D

A to nejlepší na konec! Já, Lenka a Víťa ♥ Konečně má fotku s fanynkama number one :D

A ukázka makeupu :)


Já se už pomalu připravuju na meeting se Schwarzkopf. Těším se! A vy mějte pěkný zbytek dne!

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

16 komentářů:

  1. super!! :)) Moc se mi líbí ty tvoje kočičí očka, škoda, že jsem v tom zatím stále začatečnice. Chtěla jsem se zeptat odkud máš tričko, vypadá super! :) přesně takové nějaké volné sháním už asi rok a neúspěšně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju :)) Ale asi tě zklamu. To tričko mám už nejmíň 3-4 roky a je koupené v jednom malém butiku v mém rodném městě :-// Ale taky bych brala víc takových :)

      Vymazat
  2. Tak já teda moc "Nádražáky" nemusím, ale vám to holky moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Slušelo vám to, divím se, že si vás chlapci nevzali domů... ;) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám to sluší. Fotku závidím, sama jsem se o ni snažila na několika koncertech, ale ani jednou se mi to nepodařilo :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)))) No tohle byla náhoda. Potkaly jsme je na baru :D

      Vymazat
  5. Skrillex je pouze jedna osoba ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mandrage mám taky celkem ráda. Mam doma z jednoho majálesu podepsaný pakát a fotku s Pepou Bolanem :) ten se zase líbí mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych taky brala :) I když Pepa neni zrovna můj typ :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥