I'm soooooo sick and tired!

Holky... Tak mi držte palce. Za hodinu vyrážím na státnice. Nebudu lhát, nejlíp mi neni. Počasí je uplakané, ale já doufám plakat nebudu. A když, tak snad štěstím :)) Já vím, že si prostě ty svoje otázky vytáhnu! :D


22 komentářů:

  1. Držím palce :) Jenom mě mrzí, že až odstátnicuješ, tak nebudeš mít důvod prokrastinovat a nebudeš přispívat tolik jako poslední týden :D

    OdpovědětVymazat
  2. Držím pěsti!! a ozvi se nám

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, hodně štěstíčka! Hned nám napiš jak si dopadla.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky přeju hodně štěstí a šťastnou ruku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí Anetko :)
    Moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se přidávám, hodně štěstí a držím palečky!

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí, to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty to zvládneš, ale stejně hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hodně štěstí a pevných nervů. :) Určitě to zvládneš. :) Lenka.

    OdpovědětVymazat
  10. teď už to máš určitě zdárně za sebou, ale i tak držím palce

    OdpovědětVymazat
  11. Holky mooooooooc dekuju! Cekam na vysledky :))) urcite dam vedet :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hele, když nic jinýho, tak's aspoň vypadala kráásně! ;)) Držím palce! :) Copak vůbec studuješ?? :) Nějak mi tvůj obor stále uniká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za kompliment! :D Naštěstí jsme to dala :)) Studuju andragogiku a personální řízení :) Teda teď už nestuduju :( :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥