Giveaway Colorama + Garnier Moisture Match

 EDIT 11.6.2013: GIVEAWAY JE JIŽ UKONČENA

Včera, když jsem měla kliknout na tlačítko "Publikovat" celkem jsem se rozmýšlela. Mám - nemám? A nakonec jsem to riskla. Teď jsem za to moc ráda, protože se mi od vás dostalo neskutečné podpory a chvály, což jsem vůbec nečekala. Mnohé z vás moje fotky inspirovaly k tomu, aby se sebou také něco začaly dělat. To je pro mě tou největší odměnou. Nikdy by mě nenapadlo, že můžu být v něčem inspirací pro  tolik holek. I kdybych se stala inspirací jen pro jednu, byla bych za to ráda! A tolik komentářů? To jsem neměla pod jedním článkem za celou svou blogovou scénu nikdy :) Mám prostě neuvěřitelně hodné čtenářky i anonymy :D A proto, i když nás ještě není 500, tak jsem se rozhodla, že konečně uveřejním slibovanou giveaway!

Budeme hrát o výrobky Colorama od Maybelline a na jednu z vás se usměje štěstí v podobě 5ti výrobků + 8 vzorků Garnier Moisture Match krémů :) A o co hrajeme? Můžete vidět na obrázku:





A co pro výhru musíte udělat? 
  1. Být pravidelným čtenářem
  2. Napsat komentář s e-mailem
  3. Až vám výrobky dojdou a vyzkoušíte si je, tak mi do 14ti dnů odeslat nějaký mini článeček, jak jste byly s výrobky spokojeny. K tomu nepotřebujete mít samozřejmě blog. Odešlete mi ho na e-mail :))
    Moji recenzi si můžete přečíst ZDE
Soutěž trvá do 11.6.2013 a vítěze vybere random.org. Tak se dejte směle do komentování tohoto článku :)) 

Těším se na naše soutěžení! :))

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

 EDIT 11.6.2013: GIVEAWAY JE JIŽ UKONČENA

119 komentářů:

  1. pravidelný čtenář jsem :) Pod jménem Petra Lamžíková :) A úplně tě chápu, když je člověk pochválen za změnu, kterou prošel (zhubnutí), tak jej to ještě víc posílí :)

    Lamzulin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní giveaway ;) sleduji tě už dlouho :)
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, krásný odstíny =)
    criminal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zkusím štěstí na svém oblíbeném blogu :)) iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní cena :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj blog čtu už dlouho :)
    Krásné ceny :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jaj :) Bezvadná giveaway, moc ráda se zúčastním, třeba na mě konečně sedne štěstíčko a vyhraju. Takové ceny by mi udělaly velkou radost, tak si budu držet palce :D :D
    Sleduju už dlouho a můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. cena je uzasna :) ku nam na Slovensko sa tie vyrobky pravdepodobne nedostanu, tak skusim stastie aspon touto cestou :)

    lenka.kerteszova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkné barvy
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Líbilo by se mi vyhrát :)
    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, to jsou parádní barvy, hlavně u těch laků na nehty :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tvojí čtenářkou už hodně dlouho jsem. :)

    lenka.svan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné barvičky přímo na léto :)
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Páni :O ty barvičky :)
    Určitě udělej další takový článek, moc se mi líbil, jak jsem psala včera, jdu cvičit! :D
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tak zkusím taky štěstí :) petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Nadherne barvy :-) tvuj blog sleduji a to s nadsenim :-D
    Helena.s@stream.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Téda,zase tak krásné ceny.Ty nás strašně rozmazluješ Anet! :o)
    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. eliska.zebrakova@seznam.cz
    Snad budu mít trochu štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. můj email je ni.kolka@yahoo.com
    :D třeba konečně sedne štěstí i na vola jako jsem já :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  21. Krásna farebná výhra by potešila
    ivet.bartosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. krásné stíny :)
    sl.jahodova@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ráda se zúčastním :) sleduji pravidelně a ráda. bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vybrala jsi krásné barvy laků i stínů! :)
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělé giveaway, ty barvy jsou úžasné :)
    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásná GA.
    vera.p@centrum.cz
    Je skvělý, jak ti hubnutí jde a určitě to hodně holek (musím říct, že i mě) nakoplo! Jaké skvělé výsledky jde dosáhnout za měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  27. 26nikolka26@seznam.cz
    sleduji pod jménem nikola nikolová
    do 14ti dnů bych určitě nějakou mini recenzi sepsala :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné ceny.. A ty světle růžové stíny!! :O Krása
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tak, brala bych to... :)
    karamba.lou@gmail.com
    A ze včerejšího cvičení mě ještě teď bolí nohy... :D

    OdpovědětVymazat
  30. Hrozně ráda bych si zahrála na blogerku a zrecenzovala tyto produkty:)) rajtarot@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji tě již dloouhou dobu přes Bloglovin a občas něco okomentuju přes GFC, kt. mám pouze na ty komenty...
    ven.kric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Páni, ráda bych to zrecenzovala!:)
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. sleduji tě už dlouho:)
    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji a moc ráda zrecenzuji :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduji jako Haňule Strakovic.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji :D máš fakt hezký a zábavný blog :)
    eldaklinerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. sleduji :) a napsat nějakou recenzi by mě určitě bavilo :))
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Super! Vypadá to dobře. ;o) Colorama je teď diskutované téma, tak jsem zvědavá, jaké jsou tyto nové výrobky.
    tina.dob@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. len by som ti chcela povedat ze si vazne zamakala a pekne schudla drzim palce aby si mala taku postavu ako chces:)

    OdpovědětVymazat
  40. Super soutěž:-)
    aranell.ix@gmail.com
    sleduji jako Kešule Nepovímová :)

    OdpovědětVymazat
  41. No tak to je super, recenzi moc rada udelam :-)

    Sleduji jako Veronika Pastorková

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. jeee to je krásná GA
    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tak už mám svůj účet :-) a můžu se zapojit do týhle supr GA :-) ivetamasarikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. sleduju jako kiki
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ahojky připojuji se -podmínky splněné
    maghana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. christina deneuve
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Sice blog nemám, ale určitě bych napsala, jak jsem s případnou výhrou spokojená :)

    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji :)

    Ještě sem nikdy nic nevyhrála, tak sme zvědavá :D

    Hodně štěstí u státnic!

    Katarina.Kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. To je krásná giveaway :) sleduju tě už dlouho :)

    veronikahruzova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Nesleduji tě sice déle jak rok, ale líbí se mi tvé články, videa a jsi promě velkou inspirací. Ceny jsou krásné a i když nevyhraji, budu tě dál sledovat a doufat, že s tímhle blogem neskončíš :)
    Sleduji a budu sledovat jako DiamondKatty.
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. ahoj, sleduji tě :-)

    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, tedy ceny jsou moc pěkné... Sleduji tě už delší dobu a pořád se sem ráda vracím pro inspiraci :-)
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduji, GA se ti povedla :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. ten lesk je parádní :)))))))

    tynakvetonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Splněno :)

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Jééj, super GA :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. To jsou teda pěkné barvičky :), tak zkusím štěstí.

    barborapokludova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. jů, recenzi bych ráda napsala!

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj, jsou to krásné ceny. Tvůj blog pravidelně sleduji a strašně moc se mi líbí tvá videa. Můj e mail je: terinkask@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Nemám štěstí, ale zkusím to :) Za to nic nedám. :D email: irca.blazkova21@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Sledujem :) janka.durnotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. sleduji, už poměrně dlouho..:) jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Paja.Barosova@seznam.cz. třeba se na mě usměje štěstí..:)

    OdpovědětVymazat
  65. sledujem ako Simona
    sima.slosarova@gmail.com
    :) ♥

    OdpovědětVymazat
  66. výborná GA :))
    ostradicka.v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Sleduji Tvůj blog jako Jana, email je scruffy@seznam.cz a případnou recenzi napíšu moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  68. Hezké barvy :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Laky Colorama mám moc ráda, a tyhle odstíny ještě nemám!:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Maybelline je super!
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. sleduji jako Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  72. sleduju jako TheMonikq
    kleimodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. sledujem
    monikabullova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. To jsou aspoň barvy, Colorama dělá čest svému jménu :o)

    arwi@centrum.cz (Sleduji jako Blanka Hanzlová)

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduju jako leyanella leyanella :)
    ilonaantonovicova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  76. Sledujem ako vik ppop :)
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. kinda difficult
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  78. Pravidelně čtu. :) A minulý článek mě (a myslím, že nejen mě) dost inspiroval a dodal vůli a naději, že snaha není marná. :)

    Cena je báječná, ty laky... Ach. :D

    Krásný den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Navštěvuji tvůj blog velmi často. Líbíš se mi tvé články ale i ty jsi moc hezká. Kolekce Colorama je úžasná a tak se chci samozřejmě zúčastnit. Jinak je od tebe velmi velkoricé udělat takovou soutěž.

    denytoby@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Skvělé ceny
    Housenka45@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. k Tvému blogu jsem se dostala "náhodou" přes odkaz na jiném blogu. Jednalo se o recenzi právě na produkty z téhle řady. Článek se mi moc líbil, a tak netrvalo dlouho a musela jsem si projít všechny tvé příspěvky. Moc se mi líbí. Těším se na další. Po takovém náhodném kliknutí budu už tvá čtenářka i nadále. Veronika

    v.kodrlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Super giveaway :-) sleduji a email: helluc@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. sledujem, mám tvoje články veľmi rada :-)
    raspb3rrycooki3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Pravidelnou čtenářkou jsem, ale protože mám účet google+ asi teprv měsíc a moc se v tom neorientuju tak jsem si přidala blog až teď :D Tahle giveaway je vážně skvělá :) Vybrala jsi super věci ;)
    A můj email je: petruska.tenglova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. lizzy-fashion@centrum.sk
    Krásne ceny,recenziu by som napísala veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  86. ceny sú nádherné
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  87. Moc hezké :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Kazdu tvoju recenziu hltam, len co vyjde...
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Snad se usměje štěstí :)
    sleduji jako Janča K.
    mail janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. I když pravděpodobně nevyhraju, tak ti chci stejně napsat, jak úžasný blog máš! I když většinou nepíšu komentáře, tak i přesto jsem tvojí věrnou čtenářkou a doufám, že tě blog nepřestane nikdy bavit a budeš dál přispívat :)
    andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. na poslednu chvilu, ale predsa :) pekne vecicky :)dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. sleduji tě už dlouho a moc ráda :)

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. sleduji , michalicova.bara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥