Cesta k vysněné váze VI. (foto proměna za první měsíc!!!)

Ahoj holky :) Musím teda říct, že dneska jsem se nááádherně vyspala! Sice jsem musela spát v tričku, mikině, teplých ponožkách a pod peřinou se dvěma dekami navrch, je mi skvěle :D Dokonce nejsem ani nervozní ze státnic, což je tedy krajně podezřelé :D Hned jak jsem vstala, musela jsem se zvážit, protože jsem to neudělala minulý týden. Takže stav ke dni 27.5.2013 je 64,5kg. Což celkem jde :D Ale dnešním tématem bude hlavně moje proměna. Je to totiž přesně měsíc a 3 dny, kdy jsem započala svůj cvičící maraton a začala zdravěji jíst a trošku se hlídat. Na váhu jsem zhubla sice jen 1,7kg, ale když vám za chvíli ukážu rozdíl na fotkách, zjistíte, že na váze opravdu nezáleží. Důležité jsou centimetry. Ty dnes ještě porovnávat nebudu, protože jsem se měřila až někdy v půlce měsíce. Takže to zase jindy. Ale ten rozdíl je zřetelný na první pohled... Tak jdeme na to! 


Za prvé musím říct, že se za ten první obrázek celkem stydím. Jako že se stydím ho publikovat před svými 500 čtenáři + bůhví kolik čtenářů anonymních. Obrázek vpravo jsem označila šipkami a čísly. Šipky ukazují, kde všude se cvičení odrazilo, které partie jsou celkem viditelně štíhlejší.

1. Po bocích jsem měla ještě před měsícem nevzhledný faldík a ten tam nyní nemám. Celkem mi tam vadil i když tedy v tričku nebo tak to vidět nebylo. Ale každopádně jsem ráda, že je pryč :)) Jinak škrtily mě i mé staré podprsenky :D Což už se také neděje :)

2. Zde je rozdíl nejmarkantnější. V oblasti břicha jsem zhubla nejvíce a to proto, že cviky na břicho jsem cvičila nejvíce a nejvíce mě baví :D Je to také tou stravou a tím, že svaly v oblasti břicha se dají "vycvičit" nejrychleji. Pak ale stačí přestat na nějaký čas a svaly opět povolí a jste tam, kde jste byli. Takže to chce cvičit, cvičit, cvičit... Aspoň trošku! To, že mám teď na břiše o pár centimetrů méně poznávám hodně na oblečení. Nejvíc na spodním prádle. Na začátku cesty mě totiž šíleně škrtily kalhotky! Ale fakt moc :D Bylo to hrozně nepohodlné, hlavně při sezení. I u legín to bylo dost knapp :D Teď už mi je vše jako před rokem a mně se hodně ulevilo :D 

3. Zaoblení stehen se mi zdá menší. Aspoň trošku, nebo ne? :D Možná si to jen sugeruji. Ale zdá se mi, že ano. Což by mohlo, když jsem cvičila to Sexy legs! :D Ale nevím... Tohle poznám právě spíš až z toho měření.

4. A to nejlepší jsem si nechala na konec. Strašně dlouho jsem toužila po pevném kulatém zadku :D Pevný sice ještě moc není, ale pokrok je pozorovatelný. Zvedl se a zakulatil. Ale zpevnit ještě určitě potřebuje. Ale právě z této části těla mám neskutečnou radost :))

Uffff. Tak jsem se vám odhalila (do slova :D) a teď budu s netrpělivostí čekat na vaše reakce. Podle mě na to, že je to pouze měsíc, jsou výsledky dost dobré. Samozřejmě v tom budu pokračovat a chci se zpevnit ještě víc. S vaší podporou se mi to určitě podaří. 

Chtěla jsem vám toho napsat ještě spoustu, ale už mě vážně nic nenapadá. Jo ještě... Na ani jedné fotce břicho nezatahuji. Jen jsem narovnaná a na obou zatínám "svaly" :D:D I když teda na té první fotce jich ještě moc nemám.

A to už je asi všechno. Doufám, že jsem vás aspoň trošku inspirovala a motivovala. Mějte pěkné pondělí,

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥


97 komentářů:

  1. Wow, Anet, tak to je vynikající výsledek, klobouk dolů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju, skvělý výsledek! a rozhodně motivující...děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přesně tak jsem to zamýšlela, aby to byla motivace! Děkuji :)

      Vymazat
  3. Wow, to je teda velká proměna. Moc ti to sluší Ani, opravdu. Také jsi mě inspirovala a začala jsem hubnout moc ti za to děkuji dáváš mi důkaz,že když se chce tak to jde. Držím ti palce.aby jsi došla za svojí vysněnou váhou. :) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle číst je pro mě největší odměna! Já děkuji tobě Leni :))

      Vymazat
  4. Ty brdo, tak to je pořádná změna, to je fakt paráda! Vzhledem k váze bych rozhodně takový rozdí nečekala a je vidět, že kolik má člověk kg nic neznamená :)) Musíš mít obrovskou radost a rozhodně je to motivace pro nás ostatní a asi i pro tebe samotnou, když vidíš, že to jde, když se chce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já ne... Ta váha je zrádná :) Lepsí je dát místo za váhu 500,- 10kč za metr :D Nebo si ho vzít v Ikei zadarmo.. haha :D:D:D
      Jsem ráda, že je to pro vás motivací a ano, pro mě je to také motivační! Rozhodně půjdu dál :)

      Vymazat
    2. to jsem ráda, musím říct, že už jsem se na tenhle dnešní článek těšila, takže se moc těším na pokračování :) Uvítám víc tipů, jak těchto změn dosáhnout :D
      A s metrem z Ikei jsi mě fakt pobavila, máš pravdu :D

      Vymazat
  5. No páni Anet to je úžasný, klobouk dolů. Vypadáš úžasně a za fotky se vůbec nestyď spíš na ně buď hrdá. Já bych potřebovala zhubnout přes stehna, teď cvičím squats chellenge a taky se mi zakulatil zadek, za to jsem ráda, ale ty stehna by to chtělo vycucnout :D že bych zkusila sexy legs? :D
    P.S. Před chvílí na mě zvonil pošťák, že přišel balíček, zrovna jsem byla zabraná do učení, tak jsem byla překvapená proč na mě kdo zvoní :D Balíček mi teda parádně zpříjemnil učící a propršený den, moc děkuju všechno krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! Podle mě jsou to super cviky. Sice pak nohy druhe den bolí jak pes, ale stojí to za to!!! :)) A děkuji ti :)
      A jsem moc ráda, že jsi s výhrou spokojená! I když teda došla trošku opožděně :D Držím palce při učení!!! :)

      Vymazat
  6. Ahojky :-) no ty seš teda opravdová šikulka!Já si taky pořád říkám, že na váze nezáleží ! a u tebe je to opravdu hodně vidět! mě by takováto postavička stačila. Já se taky snažím cvičit, ale musím říct, že mě to zas tak moce neba- jako potom jo, ale dokopat se k tomu to je děs! Navíc já radši dělám něcovenku - brusle , kolo a to teď fakt nejde, takže mě dneska zase čeká Jilian..Prosím tě Anet a mohla bys říct co cvičíš na to břicho? já tam mám asi nějvětší koomplex :-D :-( Jestli si to už někdee psala, tak promiň asi sem to přehlédla. Jinak ti přeju samý úspěchy jak se školou, tak s hubnutím a doufám, že mě se taky zadaří trošku zformovat! Měj se krásně! Ivča z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo mockrát děkuju za pochvalu :) Ono je nejhorší se dokopat no. Ale i když se ti sebevíc nechce, jdi do toho. Budeš z toho mít pak ještě mnohem lepší pocit a větší radost :))
      V mém "seriálu" jsem se myslím ještě cvičení na břicho nevěnovala. Ale dělám jen velmi jednoduché cviky - sednu si na samý okraj postele a nohy dám dopravého úhlu (ve vzduchu nad zemí) a pak se tělem k těm nohám přitahuji. Pak přidám i pohyb nohou. Takže když natahuji nohy, tělem si lehám a pak přitahuji nohy i tělo k sobě. Dále "jezdím na kole" :D Také přes okraj postele. Ono se to nezdá, ale je to celkem namáhavé a musíš mít zatlé břicho, abys nohy udržela. A poslední cvik je opět přes okraj psitele, kdy ležím na zádech a pomocí břišáků zvedám nohy do pravého úhlu (pravý úhel mezi tělem a zvedlýma nohama). Snad jsi to z mého chaotického popisu pochopila :) Držím palce a taky se měj krásně!

      Vymazat
    2. Tak to děkuji moc! určitě vyzkouším, prostě když člověk takhle vidí výsledky na někom, tak to chce taky :-D , tak snad se zadaří a asi se taky nějak vyfotím, abych si to mohla porovnat..Těším se na další tvé články ahojky I. :-)

      Vymazat
  7. Páni, gratuluji a nejenom k tomu hubnutí, ale také k odhodlání uveřejnit tyto fotky. Vážně super, úžasná motivace i pro nás čtenářky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jsem ráda, že vás to motivuje!

      Vymazat
  8. Gratuluji a přeji ti, aby ti to šlo takhle krásně i dál :). Musím tě pochváli i za fotku před a po :).
    Měla bych si z tebe vzít příklad. Nepotřebuji sice hubnout, ale zpevnit postavu. Před měsícem jsem sice začala dělat dřepy, ale jak jsem byla u přítele, tak jsem si dala pauzu a už nepokračovala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, styděla jsem se. Ale když vidím, že vás to motivuje, tak to za to stálo!!! :))
      Jinak já když jsem u přítele, tak dřepuju v koupelně... Snad si nebude číst komentáře :D

      Vymazat
  9. Tak toto je šupa, motivácia jak delo. Idem aj ja so sebou niečo urobiť. Nikdy by som nepovedala, že za mesiac sa dá dosiahnuť takýto rozdiel...Len tak ďalej.

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni ani já bych to neřekla. Sama jsem tím rozdílem byla překvapená! :)) Děkuju ti!

      Vymazat
  10. Gratuluju, zmena je opravdu markantni!! Kdyz jsi publikovala prvni clanek ze serie Cesta k vysnene vaze, tak jsem se v tom uplne videla. Mela jsem podobne parametry jako ty a taky jsem jeden den rekla stop, zacala s clean eating, cvicenim, pitnym rezimem...a po peti mesicich a 10 shozenych kg jsem na sve vysnene vaze 56 kg, s utlym pasem, zpevnenym brichem a celkove lepsim pocitem. Takze drzim palce a jen tak dal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super číst! Moc ti gratuluji a snad i já budu tak úspěšná ve svém snažení! A já děkuji za pochvalu, moc si toho vážím :)))

      Vymazat
  11. Respekt, Anetko, jsi šikovná! Ten rozdíl je opravdu velký a markantní. Já se také zrovna pokouší shodit, už mám 3 kg dole, tak mám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Já mam hrozně šikovné čtenářky :) Držím palce i dál!

      Vymazat
  12. Super, super, super !

    taky chci po státnicích se pořádně opřít do cvičení.

    Neuvažuješ o tom, že bys udělala článek s tím co cvičíš?

    Díky moc a ten rozdíl je vážně bomba !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti Káťo :)))) Jinak já už dělala článek, co cvičím na nohy. Co cvičím na břicho ještě ne, ale dnes jsem na to zde v komentářích odpovídala. Tak mrkni :) Ale určitě udělám i samostatný článek!

      Vymazat
    2. Asi sem ho přehlédla, omlouvám se :).
      Každopádně moc díky :)
      Jdu hledat...ať žije prokrestinace :D

      Vymazat
  13. Moc gratuluji k takovým úspěchům, je to vážně úžasné, jak se za jeden měsíc dokáže tělo takhle změnit jen úpravou stravy a pohybem. Člověk je pak mnohem víc namotivovaný, aby cvičil dál a nevzdával to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Tohle jsou moje slova :)) A děkuju ti Ollie :))

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Meduňko děkuju, je to pro mě čest :)

      Vymazat
  15. Je vidět, že jsi fakt makala, rozhodně poklona :). Tak ať se daří i nadále, určitě ti budu držet pěsti :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo supěla jsem jako zvíře a červená byla jak rak... :D Děkuju ti moc za pěsti :))

      Vymazat
  16. Hlavně na břiše je to teda vidět. Určitě i na těch stehnech, akorát, že tam bude opticky klamat typ postavy, komu mizí první takové ty bochánky okolo pasu, vždycky oproti tomu budou stehna působit mohutnější. :-) Asi máš prostě horní polovinu těla drobnější. Já už zhubla tři kila a ani jsem nechtěla! Stresem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj já jsem typ hrušky :D Teda přítel tvrdí že přesýpacích hodin... Ale nechám ho při tom :D Jejda, tak snad se vše uklidní a ty budeš hubnout zdravěji než stresem :)

      Vymazat
    2. Tak zas ber to tak, že pevné a ploché bříško je hezké v létě, když je opálené, plavky, krátká trička a tak. Budeš mít co ukazovat do plavek. :-) Zamakala jsi na sobě už teď fakt dost. A zaoblená stehna nevadí, naopak mně osobně se třeba nelíbí vysloveně namakané nohy profesionálních tanečnic, sportovkyň etc. :-) Zpevnit ano, ale zas není potřeba se skládat z každého faldu na břiše, my holky prostě takhle vypadat máme (nejsem alibistka, která si omlouvá deset kilo nadváhy, jen je biologicky dané, že holčičí tělo musí mít určité procento tuku, aby fungovalo tak, jak má, svaly jsou vlastní chlapům). :-)

      Vymazat
  17. Wow! To je parádní změna! Jsi o dost štíhlejší :) Šikovná a moc tě obdivuju! A? JDU CVIČIT! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc za podporu! A hajdy do cvičebního úboru! :D

      Vymazat
  18. Wow! Nemám (inteligentních) slov :-) Snad jen toliko: i mě jsi inspirovala a byla jsi pro mě a mé odhodlání tou "poslední kapkou", abych to začala měnit ve skutečnost. Netrvdím, že hned dnes a teď a tady (páč mám za sebou tak vyčerpávající den a tolik sluníčka a zkrátka takovou ztrátu energie, že bych si víc uškodila než pomohla), ale dřív než později to bude :-) A Tobě hodně dalších úspěchů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc vděčná, že tolik holek můžu něčím inspirovat :) To i vy jste inspirací pro mě! Moc ti fandím, ať i ty si vymakáš svou vysněnou postavu hrdinko :))

      Vymazat
  19. Páni, dobře ty :) Vůbec bych neřekla, že máš takovou postavu, mělajsem za to, že jsi typický hubenour :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nemám! :D:D Ne sranda :) Ještě je na čem máknout! Ale nevzdám se :))

      Vymazat
  20. Wow! Začínam komentár ako väčšina dievčat predo mnou,ale fakt sa inak začať nedá! Nemám slov! Hlavne ti chcem pogratulovať,vidieť že si to zobrala fakt vážne,keď už za jeden mesiac sú vidieť takéto zmeny.Ani sa mi nechce veriť že fakt len jeden mesiac! Máš môj obdiv a samozrejme držím palce v pokračovaní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk uplně žasne, co se dá za měsíc dokázat :) Také tomu skoro nemůžu uvěřit :) Moc ti děkuju za milý komentář!

      Vymazat
  21. Přidávám se do zástupu gratulujících, jsi vážně šikulka! Ať se ti nové tvary hezky nosí a vůle nepoleví :-) Musím říct, že tyhle tvé články moc ráda čtu, sama jsem na podobném režimu a zvlášť odhození toho kruhu kolem břicha mi dělá radost :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Nové tvary se mi nosí pěkně sebevědomě :D Hlavně že už mě nic neškrtí a to je velmi osvobozující pocit :D Taky ti přeju mnoho dalších úspěchů a kruh kolem břicha už jedině v podobě hulahula obruče! :D

      Vymazat
  22. Teda, gratulujem k doterajšiemu výsledku, určite si motiváciou pre mnohé z nás a tu je vidieť, že sa netreba vzdavat, pretože po mesiaci su to skvele vysledky..:) Prajem ti dalšie skvele vysledky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Patty. Teď ještě budeme rýsovat a výsledek bude doufám ještě lepší. Nevzdám to! :))

      Vymazat
  23. Ne že bych moc ráda koukala zrovna na tyhle fotky břich a zadků, ale je to vidět, takže gratuluju. ;)
    A děkuju za motivaci, teď jsem se od středy flákala, tak se do toho zase pěkně pustím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na tyhle fotky koukám z čistě "vědeckého" hlediska... jestli rozumíš :D A neni zač samozřejmě :))

      Vymazat
    2. Jasné, to já taky... :D Jen na mě všechny tyhle "před a po" působí tak nepříjemně, asi nějaké vžité trauma z teleshoppingu či co... :D

      Vymazat
  24. Úžasný výsledok...blahoželám..hlavne k pevnej vôli, ktorú ja žiaľ nemám. na cvičenie som strašne lenivá...vždy si poviem, že ráno budem, potom naobed...vecer som už moc unavená a tak si každý večer poviem, že od zajtra už určite :-P.
    Ale takéto fotky ma vždy dokážu namotivovať. aspoň na chvíľu. úžasné výsledky..hlavne to bruško je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vždycky když budeš potřebovat motivaci, zaskoč se ke mně podívat a určitě tě to nakopne! :D A děkuju :)))

      Vymazat
  25. Neskutečný! Teda hlavně to břicho je fakt pecka!! :) A hlavně za relativně krátkou dobu. :) Fakt ti to až nepřeju! :DD Chci prostě taky! :D Rozhodně mě tohle srovnání nakoplo. Díky, to jsem potřebovala. :) Až se dostaneš na vysněnou váhu, budeš pořádná ,,korba" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky čumím jak puk! :D Ono když se člověk vidí každý den, nepřijde mu to... Jen jsem to pocítila na tom oblečení viz článek. Ale jak jsem viděla ty fotky vedle sebe... No musela jsme se pochválit :D:D Tak se dej do toho a přeju hodně úspěchů paní závistivá :D:D!!! :))

      Vymazat
  26. Gratuluju! Na mesic hodne slusny vysledky. A diky za motivaci:)L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to ale makačka :)) A jedeme dááál! :D Hodně úspěchů!

      Vymazat
  27. Bezvadné! Je to moc moc vidět a sluší ti to a určitě se i lépe cítíš. Opravdu paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I přítel si všim :) Děkuju za podporu :)

      Vymazat
  28. Ahojky, super, je to moc krásná motivace! Gratuluji! Můžu se zeptat jak jsi cvičila? Tvá čtenářka Danka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuju moc :) Jinak cvičení na nohy a zadek zjistíš, když si přečteš rubriku Cesta k vysněné váze a na cvičení na břicho jsem odpovídala zde v komentáři výše. Je to ten nejdelší, najdeš ho hravě :)

      Vymazat
  29. Tyjo, ani se mi nechce věřit, že seš na tý první fotce ty. Na fotkách jsi mi vždycky přišla hubená a tady na fotce ,,před" dost oplácaná :). Každopádně rozdíl je opravdu vidět, moc gratuluju a oceňuju odvahu se tady ukázat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždycky jste viděli jen obličej :D To hodně klame :)) Asi až na posledním videu jsem celá a to je pár dní zpátky točené :) Děkuju Suzie :)

      Vymazat
    2. Ale myslim, že jsi tady párkrát měla fotku celé postavy... nebo se pletu?

      Vymazat
    3. Měla, 16.12.2011 :) A to jsem byla štííhlááá a měla jsem 60Kg :) Takhle chci znova vypadat :D

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/12/mismas-shopping-post.html

      Vymazat
  30. docela jsi mě nakopla... jdu cvičit :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Za měsíc je to opravdu velký rozdíl.
    Gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
  32. Páni! Jsi moje inspirace!! Teď máš podle mě dokonalou postavu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jí můžu být Maky :)) Děkuju :) Ale na spodní části to chce ještě dost zamakat :))

      Vymazat
  33. tak to je krásny rozdiel. Len tak dalej :) nech sa ti darí. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ty vogo, gratuluju k úspěchu. Já jsem taky začala, ale shazuju trošku větší břemeno, takže jsem se rozhodla pro pomalé hubnutí. Držím palce s dalšími pokroky :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce! Pomaleji je to určitě zdravější. Já shodila to, co mi jde většinou celkem rychle. Ale ty nohy... No třeba za měsíc tady ukážu právě ty... :))) Děkuju za podporu!

      Vymazat
  35. No téééda, to je parádní změna, gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti Labradooro :) Takovou jsem ani nečekala :)

      Vymazat
  36. Tak to je fakt super výsledek! Strašně ti závidím to, jak ses zbavila toho špíčku na zádech, mě se udělal v poslední době a naprosto ho nesnáším! Z mé postavy mi přijde nejhnusnější a pak klasicky boky. Štve mě, že se nevejdu přes pas do kalhot, přetékají mi špeky z některých kalhot, které mi ještě před dvěma lety byly :-(. Co jsi cvičila na ten pas, tak je to vidět opravdu výrazně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, padají mi kalhoty :D Ten na zádech je dost ošklivý no. Já sem přidám, co jsem cvičila asi i momo pondělek, protože vás to hodně zajímalo. Tak sleduj :))) A držim ti palce, ať se ho co nejdříve zbavíš!

      Vymazat
  37. Páni, jde vidět, že si na sobě vážně zapracovala, také bych si přála takové výsledky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem se snažila :) a Přineslo to celkem ovoce :) Tak se do toho dej semnou a určitě to zvládnem obě :)

      Vymazat
  38. Moc gratuluju k prvním úspěchům, poud budeš takhle pokračovat tak do léta máš super postavu!!! Jen se chci zeptat, jak jsi vysoká? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo fajn, to si přeju :) Měřím 169cm :)

      Vymazat
  39. Anetko, musím říct teda PÁNI! Změna jak blázen, jestli takhle budeš pokračovat dál, tak budeš mít tělíčko do plavek, které ti budeme všechny závidět :) Držím ti palce v dalším boji! Taky se se sebou snažím něco dělat a jíst zdravěji hlavně. Těším se na další tvé pokroky, pro mě je to motivující, hlavně ve chvílích, kdy nevidím výsledky a chci se na všechno vykašlat. Děkuji! Ahoj Bára :)

    OdpovědětVymazat
  40. gratuluji k tomu, že jsi za měsíc dokázala takovou změnu.. :) měla bych se také do cvičení pustit :) máš moc hezkou postavu.. a určitě si pro spousty holek velkou inspirací.. :*

    OdpovědětVymazat
  41. No skvělý! Je vidět kus práce! Držím palce:)) Líbí se mi ta odhodlanost:)) To je nejdůležitější.))

    OdpovědětVymazat
  42. Za měsíc je to skvělý! :) Moc držím palce, hlavně at' to kvůli nějakému špatnému období nevzdáš :)
    Cvičila si podle něčeho, nebo jenom podle sebe ? :)

    OdpovědětVymazat
  43. Wow, tak to je změna. Klobouk dolů :) Trošku do ke cvičení nakoplo i mě - 100% odpůrkyni jakýchkoli pohybových aktivit :D

    OdpovědětVymazat
  44. To je krása. A já jsem si po 14 dnech skoro každodenního běhánní myslela, že si tak rychlé zlepšení nalhávám. :) A ne, jsi mi důkazem, také jdu fotit a pak i porovnávat :-) Díky za tvou odvahu, fakt by jeden neřekl, že to jde tak rychle!

    OdpovědětVymazat
  45. Čožeeee :O Tak to je už niečo! Máš fakt sexy bruško :)) Ten výsledok je fenomenálny :)
    Skvelé! Pripájam sa k odberu :))
    Andy ;)

    OdpovědětVymazat
  46. Jó, jasně každej to dokáže jenom mě to prostě nejde! :D :D Smekám :)

    OdpovědětVymazat
  47. Opravdu pecka!!! Líbí se mi i to, že těmi články o hubnutí šíříš velmi pěknou osvětu v tom, že to není o hladovění, ale o rozumné stravě a pohybu. Doufám, že zejména tvoje mladé čtenářky si z toho odnesou do života dobrý příklad. Btw, tyto dvě srovnávací fotky jsou lepší než všechny osvětové články o nebezpečí anorexie.

    OdpovědětVymazat
  48. Anetko krásná proměna !!! Vůbec se nestyď za tu 1. fotku, tam nejsi tlustá jsi tam normální, ale na 2. fotce štíhlejší a musím říct, že to to vážně sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  49. No páni, fakt skvělé!! Já taky teď svádím boj s kily navíc a hlavně se vracím do svých zaběhlých kolejí, po skoro roce v zahraničí jsem přibrala 10kg, tak je teď velmi pomalu, ale jistě shazuju (sice opravdu pomaleji, než jsem doufala, ale zase se utěšuju, že se mi kila hned nevrátí a je to trvalá změna, protože jídelníček mám pořád stejně spíš zdravý).
    Jinak co se týče tipů na cvičící videa, já si dneska poprvé dala Jillian Michaels a její Banish Fat Boost Metabolism a teklo ze mě tak, že jsem tričko mohla ždímat, fakt super kardio. Jinak cvičím doma, jen občas si jdem s přítelem zaplavat, a to buď posilování (No More Trouble Zones), nebo se "rozcvičím" s 30DS level 3 a pak další půlhodinku posiluju dle videí XHIT nebo Tone it up.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥