Cesta k vysněné váze III. (týden prohřešků, recept na karbanátky z ovesných vloček)

Máme tady hubnoucí pondělí, i když já teda dneska mám pěkně špatné svědomí... :D Tenhle týden pro mě byl celkem stresový, a tak jsem na nějaké zdravé jídlo neměla ani pomyšlení. Ještě ke všemu  se konal již tradiční Majáles, takže pivo teklo proudem a panáček sem tam taky padl :D Navíc vůbec nechápu, jak jsem ten den mohla přežít. Měla jsem totiž jen snídaní a na akci jsem si nedala vůbec nic!!! :-O No další dny pak taky nebyly eňo ňuno. U mě s kámoškou nejlíp platí na opici menu z Mekáče, takže jsme neváhaly a jely si udělat líp :D Dále vzhledem k tomu, že se učím na státnice, potřebuji si občas obalit nervy nějakou tou čokoládou. Mentolová RitterSport byla jasná volba! :D A jelikož po sladkém dostávám zákonitě chuť na slané, i balíček brambůrků padl za vlast :-// Předevčírem jsem to završila nejlepší zmrzlinou z Angelata. Té jediné nelituji :D No... přes to všechno jsem shodila 200g :D Což mě více než udivilo. Takže má momentální váha je 64,9Kg. Kdybych se na to nevykašlala, mohl být výsledek úplně někde jinde. No tenhle týden se snad povede lépe.

Každopádně mám pro vás další zdravý recept, který jsem si hodně oblíbila, ale je poměrně časově náročný a vyžaduje i šikovné ruce. Jedná se o recept na karbanátky z ovesných vloček. Zde je postup:

Co budeme potřebovat:
Ovesné vločky, vejce, cibuli, majoránku, pepř, sůl, chilli, olivový olej


Postup:
  1. Ovesné vločky si na cca 1 hodinu namočíme do studené vody, aby nabobtnaly.
  2. Po hodině přivedeme vločky k varu a vaříme, dokud nevznikne opravdu velmi hustá kaše. Trvá to jen chvilku a je potřeba celou dobu míchat, protože vločky mají tendenci se připalovat. Ke konci varu je již zapotřebí k míchání opravdu velká síla :D Mezi tím si osmahneme cibulku do hněda.
  3. Po vychladnutí "kaše" přidáme všechny zbývající suroviny (kromě oleje) v množství podle chuti. Solit a pepřit se musí celkem dost. Chuť vloček tu slanost nějak přehluší. Takže já dosolovala asi 2x :) Je třeba to ochutnat.
  4. Na vymazaný plech tvoříme placičky, které se na ruce lepí. je dobré si je oplachovat ve studené vodě. Jde to pak lépe.
  5. Já mám malý plech, takže jsem zbytek osmahla na pánvi. Aspoň mohu porovnat, které jsou lepší. Ty z trouby :)) Lépe držely pohromadé a byly prostě lepší.
  6. Jako přílohu jsem zvolila zeleninu na másle, kam jsem přidala ještě jednu bramboru, co mi zbyla od oběda :)




Dobrou chuť!

Jak vás tento recept zaujal? Už jste ho někdy zkoušeli? Já ho rozhodně nedělala naposledy!

Abychom si doplnili znalosti o ovesných vločkách a věděli, proč je dobré je do jídelníčku zařadit, můžete si přečíst článek ZDE! Je moc hezky sepsaný a užitečný. 

A ják to šlo vám tento týden? Také jste tolik hřešili? Já pochybuju :D Tak se mějte pěkně a přeji lepší zítřky :))

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

  1. Karbenátky vypadají super! :))
    Jinak by mě tedy nikdy nenapadlo vážit se na gramy. :D
    A teda do McDonaldu bych už asi jen tak nešla, posledně (a že už je to nějaký ten pátek, ehm, nějaký ten rok :D) mi po tom jejich jídle bylo pěkně zle! :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, jsou velmi dobré! No pro mě jsou teď gramy celkem dost důležité a motivující :D A taky kvůli nim jsem si přála digitální váhu :)
      No ono jak je to masné a slané, tak mi to vždycky udělá nebe v žaludku :D Když jsem po alkoholovém dýchánku :) Jinak tam taky jen tak nezavítám :)

      Vymazat
  2. ja som zacala chudnut tak mesiac a pol dozadu a podarilo sa mi dat dole uz 4 kila :) moja vysnivana vaha je 65 kil (aj ked mi moja mamca pri vyske 183cm vravela, ze pri 70kilach vyzeram konecne normalne :D ) ale pre mna to bolo vela :D dala som si zavazok ze do polky juna chcem mat vahu na 65 (momentalne mam rovnych 66) a ako to vidim, pojde to aj nizsie, este mam mesiac :) drzim ti palce nech sa ti podari vysnivanu vahu dosiahnut co najskor :)
    a co je na tom najlepsie je to, ze my baby mame strasnu radost aj zo zhodnych 100 gramov, aj ked vieme, ze den predtym sme do seba natlacili spominany Mekac, alebo hranolky so syrom a tatarkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty budeš krásná štíhlá čára! :D Moc ti fandím a věřím, že to kilo půjde dolů jako nic při takovém zápalu :)) Děkuju, že mi taky držíš palce :))
      A přesně tak. I 200g je pro mě velikánský úspěch když vím, jak moc jsem tentokrát hřešila :)))

      Vymazat
  3. Vypadá to krásně, já začínám dneska!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já mít jenom snídani a pak pít, tak bleju nejspíš tejden a ani ten mekáč by to nezachránil :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥