Vyhlášení Giveaway!

Konečně jsem rozhodla, kdo vyhraje ceny od Yves Rocher. Určitě si vzpomínáte na soutěž, kterou jsem vyhlásila. Pravidla byla taková, že mi máte položit otázky, ze kterých já pak udělám jakýsi TAG. Vyhrát měla ta nejoriginálnější otázka. Jelikož bylo otázek 24, rozhodla jsem se, že z půlky udělám video a na druhou polovinu otázek odpovím přímo zde na blogu. Jako první se můžete těšit na psanou část, kterou zveřejním zítra! No a kdo že se to tedy stal vítězem? Je jí Niki, které tímto gratuluji! S její otázkou jsem se totiž naprosto ztotožnila a na odpověď si počkejte v příštím článku :))











Krásný zbytek dne všem! Já jdu tvořit odpovědi :))

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. No páni to jsi mě teda překvapila !! Mám ohromnou radost děkuju mooc :) vůbec jsem nečekala, že se ti moje otázka bude tak líbit

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takovouhle úchylku mám taky :D Gratuluji :)
    Na mém blogu probíhá GA- za tvojí účast bych byla ráda http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥