Video - Get ready with me! (make-up, hairstyle, outfit)

Včera měla moje sestřenice bakalářský koncert! Ne jen že jsem se tam samozřejmě šla podívat, ale opět jsem ji líčila. A opět to nemám vyfocené! :D Strašně pospíchala, a tak jsem ani neměla šanci si ji blejsknout :)

Co jsem ale stihla, je natočit mé první video Get ready with me! Tyhle videa absolutně na YT zbožňuji a koukám snad na každé, které nějaká má oblíbená Youtuberka zveřejní. Tak jsem si to vyzkoušela včera i já. Ale  buďte shovívavé. Chtěla jsem jako vždy použít svůj foťák, ale zjistila jsem, že jsem nechala paměťovku u rodičů. Takže jsem poprosila spolubydlící, jestli by mi nepůjčila svůj foťák. Potíž je v tom, že její nahrává pouze v kvalitě VGA :D Takže video je vážně nekvalitní. Ale dá se na něj dívat a já jsem ráda, že mám aspoň něco :) Takže si přepněte kolečkem do kvality "ejč dý" a snad se vydržíte koukat až do konce :))

Enjoy!






Napište mi pak do komentářů, nebo přímo na YT, jak se vám video líbilo. Snad jsem vás potěšila takhle v neděli po ránu :) 

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥



20 komentářů:

  1. Supr video :) a sestřenici to taky moc sluší :).

    OdpovědětVymazat
  2. krásně vystínované oči a ty botičky jsou nádherné! :* chtěla jsem se zeptat, jak se jmenuje ta druhá písnička, co Ti tam hraje (je to nějaký remix předpokládám), díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jj je to mix :) tu máš odkaz :) http://www.youtube.com/watch?v=If5MF4wm1T8&list=FL-OdDeZMyUa464-FBk1ZatA&index=3

      Vymazat
    2. A ještě fruhý remix http://www.youtube.com/watch?v=HcMsGX855zo :)

      Vymazat
  3. Super video, máš je krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Maky :) To je povzbuzující :)

      Vymazat
  4. Tobě to tak hrozně sluší Anetko,jsi moc krásná :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace k prvnímu videu :) slušíí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně je to už mé 22. video :D Ale první z nastávající série (snad) "Get ready with me!" :)) Děkuju :)

      Vymazat
  6. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké video :) Škoda, že nenahráváš častěji ale chápu, že třeba nemáš čas ;) Chtěla bych tě poprosit, jestli bys nenavštívila moje strínky http://diamond-katty.blogspot.cz/ asi na něj chodím jen já :) Vůbec by mi nevadilo, kdybys o něm říkala i dalším :D Děkuju předem :))

    OdpovědětVymazat
  8. To video sa ti vážne podarilo ;)

    Pozývam ťa na svoju GA:Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥