Too Faced - LashGasm mascara

Po včerejším vtípečku, vám naservíruji recenzi na super řasenku! Jistě si pamatujete, když jsem vám před vánoci ukazovala tipy na dárky, že mezi nimi byl i set od Too Faced. Tak právě z něho tuto řasenku mám a je mi líto, že pomalu ale jistě vysychá :)

Takže jak napovídá nadpis, řasenka se jmenuje LashGasm, což mi přijde více než vtipné :) Takové názvy prostě upoutají vaši pozornost a oko na nich téměř vždy spočine :D Aspoň to moje. A když jsem nanesla řasenku poprvé, byl to...gasm pro mě :D Řasenka je černo černá a skvěle drží. Nedrolí se a večer vypadá jako čerstvě nanesená. Odličuje se také celkem dobře. 


Složení je krémové, vůbec nehrudkovatí. Obsahuje vitaminy A a E, jojobový olej a panthenol.

Kartáček je umělohmotný. Někomu to nemusí vyhovovat, ale já mám pocit, že takové kartáčky lépe nabírají mé řasy. Krásně je natočí a spíše prodlouží, než zahustí. Na jedné straně má krátké ostré štětinky zarovnané do jedné délky. Super se s nimi nabírají spodní krátké řasy. Druhá strana  je zakulacená do oblouku, což usnadňuje nabírání řas. Špička kartáčku má již jen drobné štětinky, takže se nádherně dostanete do vnitřního koutku oka. Krásně všechny řasy pročeše.

O obalu snad ani nemá cenu mluvit. Ty má prostě Too Faced zmáknuté :)

Jedinou nevýhodu vidím v ceně (aspoň to předpokládám vzhledem k cenám ostatních výrobků od TF) a v tom, že štětinky jsou opravdu ostré. Nevím, zda se to stává jenom mně, každopádně když začnu nanášet řasenku těsně ke kořínkům, občas mě to píchne, což není příjemné :)) Stává se to u tohoto typu kartáčků i vám? :D






S řasenkou jsem moc spokojená  Kolik stojí vám ale neřeknu :( Pokud někdo víte, dejte to vědět mně a ostatním holkám do komentářů :))  Pěkný zbytek dne,

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥

18 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně... :)
    Takovým typem kartáčků se mi taky občas podaří se píchnout. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň nejsem sama! Vždycky mě to zajímalo :D

      Vymazat
  2. Řesenka vypadá na řasách moc hezky. Nezkoušela jsem jí, takže nemůžu říct ani kolik stojí. Mám tu svou od Gabriella Salvete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GS je taky super. Pokud myslíš tu s "diamanty". Má i podobný kartáček. Jen trochu tlustší :)

      Vymazat
  3. Máš po ní opravdu krásné řasy!.)

    OdpovědětVymazat
  4. Óóó!
    Teď mám z ní zas gasm já! :D
    ÚŽASNÁ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co teprv kdybys ji vyzkoušela! :D Jj to je :)

      Vymazat
  5. Tak ty řasy s ní jsou teda hodně gasm :). Super, vypadá fakt krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Přes docela hezký obal bych do ní už kvůli štětečku nešla, tyhle "oškubaný kuřata" mi příjdou že se po řasách jen vozí a nic neudělají :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému nevyhovuje, tím jsme si jistá :) Mně dřív taky nesvědčila, ale psolední dobou jsem si takové oblíbila :)

      Vymazat
  7. Krásné řasy, ale to máš u každé řasenky, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ale u každé ne :( Teď jednu zkoušim a to je katastrofa! :D Již brzy bude i tady :)

      Vymazat
  8. To, co ti teď píšu sice nesouvisí s tímhle článkem, ale ... Víš, že mi připadá, že vypadáš jako Sabča Křováková ze SuperStar? Všude ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásné řasy :)

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥