TAG, který jste sami vytvořili! ( odpovědi 1.část)

Sliby se mají plnit, a tak pro vás mám dneska první várku otázek a odpovědí, které jste se mnou vymyslely! Některé jsou opravdu zajímavé a bylo potřeba se nad nimi pořádně zamyslet :) Tak se dejte do čtení! 

  1. Jak to děláš že vypadáš pořád tak svěže a vesele. (Lenka Švancarová)
    Leni, tady na fotkách či videích tak možná vypadám. Ale kdybys mě potkala někde venku na ulici, když jdu sama, tak se hodně mračím! :D Nebylo by to tím, že jsem naštvaná, ale když někam jdu, mám puštěnou hudbu do slucháteka přemýšlím nad mnoha věcmi. Tím pádem mám zadumaný (zamračený) výraz. Kolikrát si to uvědomím a hned se mi tvář vyjasní a tvářím se zase příjemně :D Určitě je to pro lidi co potkávám mnohem příjemnější pohled :) Dokonce se mi z toho mračení dělá vráska mezi očima, a to přeci nechce žádná žena. Takže radím všem - usmívejte se na ten svět :))

  2. Co si myslíš o dubstepu ?(bud na nej hodná kritiku špatně unáší :D) (hamajka)
    Jednou už jsem tu psala, že dubstep miluji. Od té doby se nic nezměnilo a je to stále číslo jedna na momentálnim žebříčku. V únoru se mi dokonce poštěstilo a viděla jsem mou nejoblíbenější kapelu na živo. Jmenují se Modestep a doporučuji ti si je poslechnout, pokudd je tedy už neznáš :) Často mají na YT na svém kanálu živé přenosy. Je to paráda vidět je v reálném čase aspoň takhle přes počítač. Co si myslíš,že je na tobě nejhezčí?(co nenechá kluka jen tak být :D)
    Podle mě jsou to moje oči. Ne jednou jsem slyšela, že je mám krásný a velký. Dál mám prý pěkný úsměv, i když já nerada ukazuji při smíchu zuby :) Ale pokud se to klukům líbí, ráda to pro ně podstoupím! :D

  3. Ako prdí had? :D (Ew*Edens)
    Tato otázka mě donutila trochu zapátrat v útrobách internetu. A jsem obohacena o informaci, že někteří hadi opravdu prdí!!! :D A jak? No jako lidi :D 
    "Je dokázáno, že minimálně dva druhy hadů prdí. Jde o vzácné americké hady Sonoran Coral Snake a Hook-Nosed Snake. Jejich způsob obrany před nebezpečím je totiž vypouštění vzduchových bublinek z kloaky, což vydává zvuky podobné prdnutí (Kloaka je zvířecí orgán, do něhož je vyústěna trávicí, vylučovací a často i rozmnožovací soustava."
    Děkuju za pobavení a poučení :D

  4. Opila jsi se někdy, tak hrozně moc, že jsi skončila uplně s cizím klukem? :D nebo holkou :O 
    nebo jsi vyváděla uplně něco nepředstavitelného, co si nepamatuješ a víš o tom jen z doslechu? :D (Sugar Cane)
    Nerada to přiznávám, ale ta druhá část otázky se mi párkrát už stala. No budu upřímná...Stalo se mi to už dostkrát :-X A obdivuji lidi, kterým se to v životě nestalo. Ale to jsou spíš výjimky. Nebo ne? :D Okno přeci musí mít každý :) Jinak jakoby člověk nežil :D Já radši konkrétní případy psát nebudu. ale kamarádi by mohli vyprávět :)

  5. Tohle jsem jednou četla...když chceš dostat nejoriginálnější otázku, jaká je podle tebe ta nejoriginálnější otázka? a odpověď na ni? ;) (Veronika Pospíchalová)
    To je velmi těžká a psychologická otázka! :D Umím si jí představit v nějakém testu, který prověřuje inteligenci. Moje odpověď by ale asi neuspěla. Originalita znamená pro každého něco jiného. U mě zde zvítězila otázka od Niky, její otázka mi přišla nejoriginálnější. To však neznamená, že byla nejoriginálnější v širším smyslu. Kdyby se zapojilo více lidí a otázek by bylo položeno více, mohla třeba vyhrát uplně jiná otázka. A teď jsem se do této odpovědi úplně zamotala, takže už asi stačilo :D 

  6. Moje otázka asi nebude nejoriginálnější ale... Já mám různé úchylky když něco jím, třeba jablko si musím nakrájet jinak si ho nedám, tolik mi nenakrájený nechutná, jsem líná to kousat a tak :D Tak by mě zajímalo, jestli máš taky nějaký takový zvyk, že něco jíš zvláštním způsobem :) (Niki)
    Tato otázka u mě zvítězila proto, protože se s ni absolutně ztotožňuji a nikdy by mě nenapadlo, že se někdo zeptá právě na toto :D S jablkem dělám úplně to samé. Prostě když je v celku a jsou v něm pecky a jádřinec, nebaví mě to jíst! A tolik si ho nevychutnám. Takže radši obětuji chvíli času a jablíčko si nakrájím a odjádřincuji :D Někdy dokonce i oloupu. Pak taky třeba u hroznového vína musím odtrhat všechny kuličky z keříku. Pak mohu v klidu zasednout k filmu a zobat :) Dál mě napadá třeba jezení Croasanu. Ten si musím trhat na malé kousky a ty pak jím :D Nebo Když mám jídlo, které se skládá z více částí, tak si to nejlepší nechávám nakonec! :D Pak taky třeba když jím koblihu, okusuji těsto okolo a to nejlepší (náplňú) sním naposledy. JE toho určitě víc, ale to je vše, na co si teď vzpomenu :)

  7. Oblíbená čokoláda? :D jestli čokoládu nejíš tak nejvíc oblíbené jídlo? :) (kiki)
    Čokoládu přímo zbožňuji! Nejradši mám s celými ořechy a mandlemi. Ale úplně top je u mě mentolová RitterSport!!!! Pane bože, ujedla bych se jí :) Taky After eight miluji :) Jinak nejoblíbenější jídlo je Sushi a pak české klasiky. Jsem polívková a omáčková! Ani takové křenové a okurkové omáčky se nezaleknu. Večeřím nejradši Caprese s hodně balzamikového hustého octa! Mňam :)

  8. Udělala by jsi vše pro karieru? (Nikol-kach)
    Myslím, že ne. Vlastně jsem si tím úplně jistá. Všechno má své meze a pokud by bylo něco proti mému přesvědčení, neudělala bych to. Přes mrtvoly rozhodně nejdu :)) Často mě však překvapuje, co jsou lidé schopni pro kariérní růst či peníze udělat. Občas mi to mozek prostě nebere :) Kdybych dělala to co oni, ani bych pak z toho neměla radost.

  9. Klame klamár ak klame, že klame? :D (Raspb3rrycooki3)
    Chvíli jsem nad tím přemýšlela a došla jsem k závěru, že lže! Protože je to lhář a lže. To že lže, že lže už je vedlejší :D Dá se tam dosadit cokoliv. Například Lže lhář, když lže, že byl včera na párty? :D Na zmatenou otázku, zmatená odpověď :) Ale snad všichni pochopí, jak to myslím :)

  10. Kdy jsi se začala líčit?
    Líčit jsem se začala někdy v jedenácti)/dvanácti letech. Dostala jsem od sestřenky k narozeninám béžový oční stín od Rimmelu, který nebyl na očích vůbec vidět :D Pak jsem taky měla průhlednou řasenku od Miss Sporty. Určitě jsem měla i klasický kuličkový lesk, který měla snad každá malá holka :) 
    Kde by jsi chtěla žít? (Alena Ulamnova)
    Chtěla bych žít někde, kde je teplo, pohoda a klid. Mělo by tam být moře a hodní lidé. Nějaké takové místo si představuji na Maledivách. Od rána do večera bych se cpala exotickým ovocem, koupala se v moři a večer bych pařila s tamními lidmi, kteří si umí užívat život po svém :) Je to krásná představa, ale určitě nereálná. Každopádně bych se na Maledivy podívat chtěla, aspoň na krátký okamžik :)

  11. Snívalo sa ti už niekedy, že si musela ísť na záchod, no ten mal priesvitné dvere, alebo sa tie dvere nedali poriadne zavrieť? a všade okolo boli ľudia. (lola181)
    Tahle otázka se dneska stala skutečností!! :D S přítelem jsem byla v podniku James Dean (Praha) a na záchodech neměly dveře výplň. Byly tam jen dřevěné zkosené laťky, a tak jsem normálně viděla ven, co se děje před dveřmi! Bylo to nanejvýš nepříjemné! Později jsem potřebovala znovu, ale rozhodla jsem se to vydržet až domu, protože ten pocit jsem si nepotřebovala zopakovat :D Byla bych radši, kdyby se mi o tom jen zdálo :D 

  12. Přemýšlela jsi někdy o přebarvení na jinou barvu vlasů?
    Ano přemýšlela. Chtěla jsem se nabarvit na nějaký pěkný odstín zrzavé. Ale přítel mi to zakázal :D Prý se mu líbí moje blonďaté vlasy :) 
    Nejoblíbenější kus oblečení?Nejoblíbenější boty?
    Nejoblíbenějším kusem oblečení jsou legíny. Poslední dobou nenosím skoro nic jiného. Je to prostě pohodlnější, než se mačkat celý den v těsných džínách. Ráno natáhnu legíny, delší triko pod zadek a jde se :)  Boty nosím nejradši na podpatku. Cítím se tak víc žensky a sexy :D Ale v poslední době jsem objevila krásu balerín a tak nosím i ty :) 
    Kolik bys chtěla mít dětí? (Anonym)
    Děti bych chtěla asi dvě. Holčičku a kluka. Klidně by to mohly být i dvojčata :D  Každopádně na děti je ještě času dost :))


    Tak co si o mých odpovědích myslíte? Našly jste se někde? Ztotožňujete se s mými názory? Povězte mi to :) Ráda si počtu a popovídám si s vámi i v komentářích! :))



                                                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


7 komentářů:

  1. dvojčata holku a kluka nechtěj... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi mě pobavily, jinak z hroznovým vínem to mám taky úplně stejně :D a Maledivy jsou mým snem :) dokážu si představit jet tam třeba na svatební cestu, to by byla romantika jak blázen.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi jsou fajn, alespoň jsme se o tobě dozvěděli víc)

    OdpovědětVymazat
  4. "Croasan" předpokládám má být skorofonetický záznam slova croissant? tak příště alespoň s malým písmenem, ok? :) vrtule

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se dřív na ulici mračila, ale odbourala jsem to, protože se všichni pořád divili proč :D. Mentolovou ritter jsem ještě nikdy neochutnala, jedu na Milce :p.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥