Přirozený denní makeup

Dnes jsem se rozhodla ukázat vám, jak denně chodím mezi lidi :) Jedná se o přirozený makeup, který sedne úplně každé z vás! Tak si ho jdem trošku víc rozebrat, ať se zítra dokážete takhle namalovat i vy! 


Nejdříve naneseme makeup. Nejlépe o tři odstíny tmavší, ať vypadáme opáleně! Nejlepší jsou takové ty s odstínem podobným mrkvi! Každý si hned všimne a zeptá se, zda li chodíte do solárka, nebo jste se vrátila od moře. A o tom nám jde! Pudr nedáváme. Přirozeně lesklá místa vytváří "ďůi efekt".


Obočí je rámem pro oči. Bez zvýrazněného obočí nechoďte ani koš vynášet! Vybrat odstín barvy pro obočí není vůbec těžké. Řiďte se instinktem. Ta, ve které se cítíte nejlépe, je ta pravá!





Oči jsou u mě nejdůležitější. Nic se však nemá přehánět. Usilujeme přeci o přirozený efekt. Jemně je tedy orámujeme černou tužkou. Naneseme i na "votrlájn". Tužku dále nerozmazáváme. Na řasy také nesmíme zapomenout. Jen lehce pročešeme řasenkou. Tak 10x. "Spajdrlašis" jsou žádoucí.




Jelikož jsme nanášely makeup, vypadá náš obličej "flet". Takže si vybereme nějakou přirozenou růžovou tvářenku a "nablašujeme" zlehka jablíčka tváří. Pěkně do ztracena. Žádné ostré přechody. Když nemáte růžovou tvářenku, použijte do oranžova. Pokud nemáte oranžovou, použijte bronzer. A pokud nemáte ani ten, nepoužívejte nic! :D


I když vás tu učím, jak vytvořit nahé denní líčení, nesmíme zapomenout na rty. Nejvhodnější je použít rtěnku ve světlém tělovém až mrtvolně bledém odstínu. S tím prostě nešlápnete vedle! "Luk" stačí již jen doladit pomocí trochy lesku, který naneseme pouze do středu rtů.


Gratuluji! Právě jste se naučily, jak ze sebe udělat krásku, i když použijete tak nenápadné produkty! :)) Ještě pár "dakfejs" fotek, jako bonus pro vás, že jste došly až do konce lekce!






:D Nachytal vás dneska někdo? Mě neeee :-P Přeji vám krásné prožití svátků!

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥



60 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že tě inspirovalo! :D

      Vymazat
  2. Ty se směješ, ale ty oči ti takhle sluší! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda tak já se nachytala!! :) Úplně jsem si říkala: Tyjo ta si snad dělá srandu, vždyť pro blondýnku je tohle moc!!! :D :D Super článek, pobavil mě:))) Ale jako sluší ti to, akorát bych to neoznačila za makeup na den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, to je dobře :D A děkuju :) Ale já bych si tohle nevzala ani na večer :D Tu tvářenku jsem si do tý tváře masírovala pěknou vrstvu :D Jediný, co bych si z toho vzala je ta rtěnka :)

      Vymazat
    2. Jo ta tvářenka je moc, to je pravda:)

      Vymazat
    3. Ano, odličování bylo kruté :D Zemřelo 5 odličovacích tamponků :( :D

      Vymazat
  4. No ja si říkala, že to je divné! Chtěla sem začít jít psát, že to obočí se k tobě nehodí a že mi to jako přirozený look nepřipadá:D Dobře ty :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si zase řikala, že jsem měla ještě přitvrdit! :D Díky :D

      Vymazat
  5. :-D tak to bylo dost dobrý :-D já si říkala, tvl co to je moje oblíbená blogerka se zbláznila? :-D vždycky se malovala tak přirozeně a teď tohle, ale nasštěstí podlě těch komentářů jako spajdrlešis sem se dovtípila :-D. Jinak letos jeden z nejvíc povedených aprílů :-). čtenářka Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za kompliment Ivčo :D Příští líčení už určitě dopadne lépe a nebdue doprovázeno grimasami :D

      Vymazat
  6. :D Hahááá, super, pobavila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi první a nejspíš jediná, kdo mě nachytal :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru to jako kompliment! :D Oni totiž někteří ani nevědí, že dnes Apríl je :D

      Vymazat
  8. Krááásně jsem se pobavila:-). Největší sranda na tom je, že existuje skupina holek, které to vezmou vážně a fakt se tak začnou líčit:-) Nebo už tak rovnou chodí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl ten důvod, proč jsem radši napsala pod článek apríl! :D Máš bohužel pravdu! :D

      Vymazat
  9. No musím říct, že si mě dostala. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super, asi první odstavec jsem nechápala a říkala si, co to jako znamená...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplně si představuju obličeje všech mých čtenářek, které článek otevřely!!! :D

      Vymazat
  11. už jsem se lekla, že jsi bez vkusu :-D povedený žertík

    OdpovědětVymazat
  12. Hrozne aleže hrozne som sa pobavila :D:D:D:D:D:D:D:D (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Edinko! :D Mám radost, že tě článek pobavil :)))

      Vymazat
  13. No ale ten odstín makeupu ti vůbec nesedí, tomuhle říkáš mrkev? :D Jinak jedna spolužačka na gymplu se takhle jednu dobu malovala, akorát myslím neměla zvýrazněné obočí, tehdy se to ještě tolik nenosilo. Takže doporučuju doplnit ještě černým rolákem nebo mikinou se stojáčkem, aby se měl makeup do čeho otírat a hlavně lesk na rtech neustále doplňovat. Tím neustále myslím pořád, kromě okamžiků, kdy si zrovna nečešete vlasy.
    Hezké! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mrkvi si pochutnal blesk! :D Jooo kdybych u sebe měla "BB cream" od Lorealu, to by ani blesk nesežral! :D Ale bohužel ho mám v Praze... Jinak taky takové holky znám... Ale člověk se jim nic neodváží říct. I když by se to dalo brát jako dobrý skutek :D Děkuji za komentář :))

      Vymazat
  14. Musím říct, že jsi teda kočka! :D Obočí se ti povedlo myslím nejlíp, když rám tak pořádně :D B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už teď se těším, až líčení nebude přirozené. Na večerním si teprv smlsnu! :D A samozřejmě děkuji za tvé upřímné komplimenty :D:D

      Vymazat
    2. ale to večerní je fakt výzva :-D chci ho vidět!!!!!

      Vymazat
    3. Přemýšlím k jaké příležitosti bych ho udělala a napadá mě jen apríl 2014 :D Ale možná ho udělám jen tak pro pobavení :D Jak říkáš, je to výzva!

      Vymazat
  15. Krásný make-up.. Přirozená je někdy lepší. Moc se mi líbí jak sis udělala tu tvářenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, méně je někdy více! :D Děkuji Maky :D

      Vymazat
  16. Hezkýýýýýýý......:))))))))

    OdpovědětVymazat
  17. A já si říkala- nepřidala trochu na očích? A to se do tý tvářenky z H&M zamilovala tak MOC?! :D
    Dneska si mě vážně dostala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! I Anie. jsem nachytala! :D Tolik lidí se mi v jeden den ještě nepovedlo nachytat :D :)

      Vymazat
  18. Tak to je parádní! :DD Fakt se směju, hodně povedené. :D A fakt jsem to začala brát vážně a říkat si, jestli se ta holka nezbláznila... Čtu si tak na bloglovinu nadpisy, přirozené líčení, paráda, to ještě stihnu. Koukám na fotku a co? To myslí vážně?? :D Škodolibě a s chutí jsem se začetla a chystala si rýpavý a drsný komentář... haha... :DD Mé plány zhatil ovšem apríl na konci... :(( Néé, něco jsem začala tušit při té ingliš v uvozovkách... :)) Ale vtípek s Babicou - klobouček! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď se škodolibě směju já :D:D Tak ještě že drsný komentář nebyl třeba :D No Jirka tu prostě nemohl chybět. To už je skoro klasika :D :))

      Vymazat
  19. Prosím tě, jakou barvu na vlasy používáš? ;) Jsou nádherný! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.vmd-drogerie.cz/fotky3419/fotos/gen320/gen__vyr_1113060105.jpg odstín perleťová blond! Děkuji :)
      Mimochodem chystám článek o barvení vlasů! :))

      Vymazat
    2. Opravdu? :O Tyjo, já bych řekla, že když to použiji já, tak bych měla platinu! :D

      Vymazat
    3. Zkus a uvidíš :D Já se jí barvím už asi rok pravidelně. A spokojenost :)

      Vymazat
  20. dostala jsi mě, až ten apríl na konci mě probral :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to jsi mě dostala. Povedený apríl :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je dobry!:)) Fotka me sokovala, nez mi to doslo, tak to chvili trvalo:)L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Tak to opravdu takhle radši nebudu vycházet. Šokovat ostatní lidi je to, co teď potřebuju nejméně! :D

      Vymazat
  23. :D Taky mi to chvíli hlava nebrala. Tomu že říká přírodní denní make-up? Prostě povedený:) Já nachytaná nebyla, ale někoho jsem nachytala :)

    OdpovědětVymazat
  24. A nejhorší je, že stejně tak kupa holek chodí :-D

    OdpovědětVymazat
  25. hehe ja som nachytala, baví ma to, no žiaľ mňa nikto, aj mi to chýba :/ :D

    OdpovědětVymazat
  26. :-DD mě jsi nachytala, jsem koukala na předchozí články, všude takové jemné líčení a teď tady píšeš, jakože jen jemně, přitom orámované oko, jako mě se to líbí, ale tak mi něco nesedělo...no a na konci...:-D dobrý no

    OdpovědětVymazat
  27. Spočiatku som pozerala, že čo to je za maškarádu, že vraj prirodzené líčenie :D Prirodzené pre krajnicu na dialnici a podobné miestečka.. :D Ale musela som sa začítať, lebo som tušila že sa dobre zabavím a podarilo sa! Skvelý článok! :D :D :D

    PS: Všetky dievčatá a ženy vo veku od 10-99 rokov pozývam na moju VEĽKÚ JARNÚ GIVEAWAY. :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    Bavte sa
    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥