MOTD (jemný jarní look)

Za chvíli mě čeká zkouška. Takže klasika... Místo učení se maluju a postuju článek :D Nebo spíš jen takovou rychlou ukázku makeupu dne. Protože již vykouklo sluníčko a venku máme krásných 11°C (!!!), tak jsem se pokoušela o jemnější líčení a výrazné neonově růžové rty. Takže místo po obvyklých černých gelových linkách jsem sáhla po hnědých stínech a namalovala linku s nimi. Řasy jsem celkem dost zvýraznila. Možná až moc na můj vkus. Přeci jen... Na spider lashes není nic přitažlivého a sexy :D Co říkáte na tento jemnější look (a neonové rty)?


Mimochodem dnes končí soutěž o výrobky Yves rocher! Máte poslední šanci se do půlnoci zůčastnit!

Přeji krásný den a vy mi držte palce u zkoušky... Nedá se říct, že bych tento předmět zrovna bravurně ovládala :D

                                                                                                                                  Vaše Aneta ♥

17 komentářů:

  1. Zkoušku zvládneš =) A ještě je odzbrojíš svým lookem, moc ti to sluší =)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako sluší ti to... ale neonové rty si představuju zářivější :) příjde mi to docela jemné :)... a jinak hodně štěstí na zkoušce...:)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor :) Ony neonové jsou. Ale foťák mi opět spapal barvu :D Tady slečna má stejnou Vividku v odstínu Pink pop (třetí foto). Vypadá tak i doopravdy :) Díky za příní štěstí :)

      Vymazat
    2. jo a odkaz :D http://thisgirlshaexo.blogspot.cz/2013/01/maybelline-vivid-whispers-swatches.html

      Vymazat
  3. Hodně štěstí u zkoušky! sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle ti moc sluší, ostatně jako všechno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc zářivý look!! :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. za chvíli mám zkoušku...zrovna jsem postla blog a projíždím bloglovin :D a jdu se namalovat! líbí se mi tvoje rtěnka, podobnou asi potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jemný a zároveň krásný :). Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Look je úžasný a přeji taky hodně štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí ta rtěnka, nevím, jestli bych jí nosila, ale na tu barvičku bych určitě koukala hodně často :D :).

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásně jarní a svěží, sluší ti to.)

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, takové nádherné oči, to pak opravdu stačí jen lehký makeup, kočka!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ať je zkouška úspěšná...A osobně se mi tento look líbí, takže za mě ano!:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥